Correu Blocs | VilaWeb.cat
sgordillo | Observatori internauta | dissabte, 22 de juliol de 2006 | 14:48h

L'anotació que vaig escriure dijous amb el títol El bloc de "Montilla, candidat a la Cheneralitá", en què informava de l'aparició del Diari de Montilla, ha estat notícia al diari digital El Debat. Els articles dels blocs comencen a ser motiu de tractament informatiu als mitjans convencionals, ja siguin digitals o en paper, d'aquest país. Un bon senyal, perquè indica que els blocs cada cop requereixen més l'atenció dels periodistes. A les redaccions és habitual que els professionals naveguin per determinats blocs a la recerca d'informacions, idees o curiositats. A les properes eleccions al Parlament serà imprescindible tenir un termòmetre posat a la bloquesfera política catalana.

Ara que parlo de termòmetre, la mateixa anotació de dijous ha provocat un rècord de visites al bloc de l'escriptor Toni Ibàñez, segons confessa en el comentari Malgrat la calorada... 

El militant de Convergència i regidor de Sant Feliu de Codines Roc Fernàndez ha hagut de fer aquesta puntualització en el seu bloc.

He conversat per correu electrònic amb Ibàñez i Fernàndez. Crec que de la meva anotació en cap cas es desprèn que ells siguin els autors de l'impostor bloc de José Montilla. Només em vaig limitar a enllaçar una entrada d'Ibàñez i una altra de Fernàndez referides a Montilla, i a confessar que vaig descobrir el bloc fictici del candidat socialista a la Presidència de la Generalitat arran d'haver consultat la bitàcola del regidor nacionalista.

No els atribueixo l'autoria, ni molt menys. Espero que hagi quedat aclarit el suposat malentès, Toni i Roc.

Una altra cosa, però, és que jo sospiti legítimament que el bloc de l'aspirant a "la Cheneralitá" provingui de l'òrbita de CiU. Ho segueixo pensant, i tampoc no passa res. De fet, el blocaire socialista Carlos Guadián, que demostra coneixements tècnics, apunta en aquesta anotació cap a la JNC, i per algun motiu ho deu escriure. També es refereix a l'estrateg convergent David Madí.

Aquest assumpte curiós (un aperitiu del que ens espera després de l'agost a la bloquesfera política) ha provocat un altre "dany col·lateral" en la blocaire de la JSC Glòria Ribas, secretària d'Imatge de les joventuts socialistes a Sabadell. Ribas ha hagut d'escriure aquesta nota important.

[Anotació de dijous: El bloc de "Montilla, candidat a la Cheneralitá".]

[Diari de Montilla]


Comentaris: 2
  • Aclarit
    Toni Ibàñez| Adreça electrònica | dissabte, 22 de juliol de 2006 | 17:44h


    Molt ben
    aclarit, Saül, i t'ho agraeixo.



    Segueixes emprant "bloquesfera" (mot forçat i horrorós que
    prové de l'error de dir blocs als blogs). Insisteixo: seria millor dir
    BLOGOSFERA o CATOSFERA.



    Al capdavall, aquest post que has ecsrit demostra l'imparable BLOGPOWER


    • No m'ho crec
      Pere Llorensana| Adreça electrònica | diumenge, 23 de juliol de 2006 | 12:05h
      Benvolgut Saül. No em crec que la web del Montilla sigui fruit d'una conspiració tipus codi da Vinci, com diuen alguns d'aquests que cites. Però si és real i transparent com la vida mateixa!  Insuperable!





pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 325 visites
  • Aquesta setmana: 1813 visites
  • Aquest mes: 3556 visites
  • Des de l'inici: 1211909 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 1849 visites
  • Aquesta setmana: 8932 visites
  • Aquest mes: 16146 visites
  • Des de l'inici: 1704764 visites

Últims 40 canvis

Notícies VilaWeb

ACN

ACN Política

ACN Societat

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats