albinyana |
dissabte, 8 d'octubre de 2011 | 13:44h
El vaig veure anit, el documental. El van fer al Canal 33, però jo el vaig haver de mirar per internet: coses de la democràcia valenciana. He de dir que em va agradar, i que em va doldre alamon no haver pogut anar dijous a l'estrena que en van fer dijous a València. M'he compromés que aniré a Alacant quan el passen allà.
M'ha semblat un molt bon treball, encara que en algun momentet em feia la sensació que es continuava donant la imatge d'absència social de la llengua. Potser exagere, o potser és que tinc la sort de viure en una de les reserves indígenes. Tret d'això, hauria aplaudit al final. Però quedava rdícul.
Enric Marco |
dissabte, 8 d'octubre de 2011 | 19:47h
També el vàrem veure per ONO. Tot el que es contava ja ho sabem els valencians conscients. Però és un treball, crec, més dirigit cap als catalans per a que sàpiem que ací avancem amb pas lent però ferm.
Enric