VilaWeb.cat
querbosch | dimecres, 14 de setembre de 2011 | 07:45h

I el PP viu més bé contra Catalunya.

Homs ha retret al PSOE de Catalunya les seves actituds envers catalunya, i els ha retret que contra els Populars alguns viuen més bé. Ja sabem que pels socialistes el PP és el seu enemic, però no oblidem que el PP també és enemic dels socialistes, i del nacionalisme català.

A la Casa Gran s'han de començar a plantejar que volen fer amb el PP. És ........ 


una parella molt incòmode. I cada dia s'esta radicalitzant més, pel que fa al seu nacionalisme.

Ja sabem que la pela és la pela, però el PP està creuant masses línies vermelles, i el pitjor és que un cop les creua no torna a recular. Si no que s'acosta a la següent. 

La previsió d'un Govern a España amb majoria absoluta dels Populars, hauria de fer reflexionar ja, als de Can CIU. El PP, guanyi per majoria o no, no farà cap passa enrera pel que fa al seu concepte d'Estat.

I menys ara, que ja el tenen pactat amb el PSOE, i han perdut la por a tocar la Constitució trencant el pacte constitucional. Compte doncs, que anem de caps al cau del llop.
Comentaris: 5

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Justícia i Llei, no són el mateix
  • El que no es diu

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
RSS 2.0 RSS Comentaris