Correu Blocs | VilaWeb.cat
compromisalcudia | Actes i activitats de Compromís per l'Alcúdia | divendres, 3 de juny de 2011 | 08:20h

UN NOU TEMPS PER A L'ALCÚDIA, DE PLURALITAT I DIÀLEG 

COMPROMÍS PER L'ALCÚDIA ACONSEGUEIX EL SEGON REGIDOR A L'AJUNTAMENT

COMPROMÍS SERÀ FIDEL ALS PRINCIPIS DEL SEU PROGRAMA: PARTICIPACIÓ, TRANSPARÈNCIA, HONESTEDAT I AUSTERITAT

Després de 32 anys de majories absolutes a l'Alcúdia, la voluntat dels alcudians i les alcudianes ha sigut que aquesta legislatura estiga presidida per la pluralitat i el diàleg. Compromís per l'Alcúdia treballarà amb il·lusió i responsabilitat, dins de les seues possibilitats, per millorar la qualitat de vida dels seus veïns i veïnes.

Volem felicitar, en primer lloc, als veïns i veïnes de l'Alcúdia, no sols per la gran participació, d'un 84%, sinó pel civisme demostrat durant tota la campanya, pel respecte cap a les distintes opcions.

Compromís per l'Alcúdia, aconsegueix els millors resultats de la seua història en obtindre 892 vots amb un percentatge del 12'4%. Gràcies a tots i totes els que ho heu fet possible. Igualment ens congratulem per l'augment de la pluralitat a les Corts Valencianes i a molts municipis del nostre País, en especial pels bons resultats de la Coalició Compromís.

Compromís per l'Alcúdia, que se situa en el camp de l'esquerra, l'ecologisme i el valencianisme, administrarà amb prudència la seua posició clau a l'Ajuntament de l'Alcúdia i serà fidel als seus principis i programa electoral: participació, transparència, austeritat i honestedat.  

Hem iniciat converses amb el Partit Socialista amb la intenció d'arribar a un acord programàtic que siga satisfactori per als dos partits i incorpore les nostres principals propostes. Treballar pel nostre poble és la nostra màxima aspiració i a ella dedicarem les nostres energies. Estem segurs de que l'Alcúdia eixirà guanyant en el camí cap a una societat més justa, més lliure i més solidària.

 

ELECCIONS MUNICIPALS 2011

ELECCIONS MUNICIPALS 2007

PSOE

3.399 vots

47'4%

8 regidories

3.925 vots

56'6%

10 regidories

PP

2.821 vots

39'3%

7 regidories

2.308 vots

33'3%

6 regidories

COMPROMÍS

892 vots

12'4%

2 regidories

701 vots

10'1%

1 regidories


Amics i amigues de Compromís per l'Alcúdia: Hem creat un canal de participació a través del qual volem que estigues informat i que participes en la política i propostes del nostre col·lectiu. Si vols participar pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de compromisalcudia@gmail.com

GRÀCIES PEL VOSTRE RECOLZAMENT

Peu de Foto: Pascual Ortega i Paco Sanz, els regidors de Compromís per l'Alcúdia


Comentaris: 4
  • Nous temps
    roscans| Adreça electrònica | dilluns, 6 de juny de 2011 | 22:06h

    Hem recolzat a Compromís de L'Alcúdia i estem contents i satisfets amb els resultats que han obtingut. Des dels inicis de la democràcia ja era hora que s'acabara amb la majoria absoluta i per això esperem que amb els dos regidors electes de Compromís, es pugui exercir una democràcia real, sense la dictadura de la majoria absoluta, perquè es pugui vetllar pel ben del poble.

    Per això, esperem que Compromís L'Alcúdia, compleixca el seu programa electoral i que es retallen als alliberats, sobretot a la periodista que cobra un sou desorbitat i al gabinet de comunicació format per un parell de persones, que treballen de forma indirecta sota el mandat de la periodista. Així mateix, esperem que també s'acaben les subvencions al periòdic l'Alcúdia 752 que pot ser de tot menys parcial i “de tots”.

    I parlant de retallades, en temps de crisis, esperem que també se li tanque l'aixeta a certa impremta i que es retalle el pressupost al COTIF que segons es diu pel poble reben xifres astronòmiques per un torneig que no ha evolucionat en 25 anys i que només serveix per engrosar l'egocentrisme d'una sola persona.

    • Roscans de calbot
      AlbaObscura| Adreça electrònica | divendres, 10 de juny de 2011 | 21:05h
      En primer lloc, "roscans", estàs parlant dels alliberats? Dels regidors alliberats, segons entenc, per tant "la periodista que cobra un sou desorbitat" no entra en eixa categoria perquè no és cap regidora sinó personal de confiança, que és ben diferent. És una empleada més i no pas membre de l'equip de govern. Això per un costat.
      Per l'altre, conec de primera mà a esta persona a la qual et referixes (indirectament clar, com el nom rere el qual t'amagues), he treballat amb ella i el que és desorbitat és el treball que realitza: a banda de la seua feina a l'Ajuntament de dilluns a divendres, si cal anar a cobrir qualsevol dels nombrosos actes que tenen lloc a l'Alcúdia, va ella (o l'altra persona a la qual també nomenes de raspallà) i si s'ha de presentar un acte, de l'Ajuntament o de qualsevol altra associació o entitat, també, siga dissabte, diumenge o festiu, siga en horari laboral o siga nocturn... i et dic que preparar una presentació costa temps i esforç. Si "esta persona" haguera de cobrar hores extres pel seu treball, t'assegure que això sí seria desorbitat. Així que, per favor, abans de parlar t'informes.
      Pot ser el problema siga més personal que professional, pot ser és simplement que no et cau bé i per això l'ataques (sense donar la cara, com els covards). Estic d'acord que són necessaris canvis (fins i tot els que comentes), però si s'ha de fer fora gent que comencen per tots aquells que s'han apalancat en els seus càrrecs, que ni tenen ganes de treballar ni saben tractar a la gent (que n'hi han).
       
      • Són els diners no les persones
        compromisalcudia | dissabte, 11 de juny de 2011 | 09:45h


        Des
        de Compromís per l'Alcúdia i com es tracten temes delicats que afecten a
        persones, hem d'aclarir la nostra posició.


        No
        és una sorpresa per a ningú que opinem al respecte, ja que tant en el nostre
        programa electoral com al llarg de les passades legislatures -pressupost rere
        pressupost- hem criticat el número de regidors alliberats i personal de
        confiança del grup de govern de l'Ajuntament de l'Alcúdia. En total 3 regidors
        alliberats i 2 persones de confiança que ens costen un total de quasi 180.000€.
        Naturalment hi ha qui pensa que aquest personal i aquestes despeses són
        necessàries, opinió que nosaltres no compartim.


        El
        que mai hem fet, ni farem, és qüestionar el treball d'aquestes persones, tant
        dels regidors alliberats com del personal confiança, que estem segurs hauran
        actuat amb plena professionalitat, seguint les instruccions que des dels
        responsables polítics se'ls han donat, en el cas de les persones de confiança.


        Per
        a Compromís per l'Alcúdia aquest és un problema polític i no personal, per això
        mai hem manifestat ningun problema d'índole personal. És més, per a Compromís allò
        vertaderament important és reduir despeses en aquest capítol i no tant prescindir
        de persones. Per això, per eixa necessitat d'austeritat, no hem demanat per al
        nostre grup cap alliberament ni persona de confiança, ni tan sols a temps
        parcial, en aquesta legislatura.



  • En la mesura de les nostres possibilitats
    compromisalcudia | dimarts, 7 de juny de 2011 | 08:31h

    Roscans, com segurament sabeu, estem en un procés de negociació amb el PSOE per arribar a un acord programàtic. La majoria dels punts que tracteu estan damunt de la taula i esperem que quan l'acord es faça públic es done satisfacció a moltes de les nostres reivindicacions.

    No obstant, heu de comprendre que Compromís per l'Alcúdia no ha guanyat les eleccions. De fet som el tercer partit de l'Alcúdia amb dos regidors, pel que el nostre programa podrem aplicar-lo en la mesura de les nostres possibilitats, no al 100%. Amb 3, 4 o 5 regidors tindríem més força per aplicar el nostre programa.

    Heu de saber que per tal de garantir eixe control polític no anem a entrar en el govern municipal, com a mínim en una primera etapa, anteposant el canvi real a ostentar parcel·les de poder.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 58 visites
  • Aquesta setmana: 540 visites
  • Aquest mes: 2240 visites
  • Des de l'inici: 76021 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 280 visites
  • Aquesta setmana: 2059 visites
  • Aquest mes: 9056 visites
  • Des de l'inici: 144157 visites

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats