Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
eloi | dijous, 2 de juny de 2011 | 12:51h

Rosell, dimissió.


Sandro Rosell ho ha aconseguit: és un president fantasma i, a més, a aconseguit ser un fantasma com a president.

És un personatge nefast que parla quan no toca (el pronòstic de fotre-li 5 al Madrid) i, que quan hauria de parlar (atacs de l’equip de la capital espanyola cap al Barça), no diu ni ase ni bèstia i deixa que el “marron”, se’l mengi l’entrenador.

No ha tingut collons de parar-li els peus al gilipolles de Mourinho i ha anat tragant amb tot com a bon mesell que és.

El despropòsit de Rosell i la seva Junta no te límit. Ara diu que encara no toca parlar del i amb el Madrid sobre el tema de trencar relacions o cantar-los-hi la canya. S’estima més anar rebent des de totes bandes per part dels Florentino Boys. Quan tocarà parlar d’aquests indesitjables i trencar-hi relacions, el segle que ve?

La última ha estat la de reduir el pressupost de les seccions no professionals del club. On estan la mà de milions dels dictadors de Qatar?. Per què han de ser utilitzats..., per pagar el traspàs d’un jugador que ens va deixar per anar a guanyar molts calers i que ara hem de recomprar a preu d’or com és el tal Cesc? Per fer tornar aquest mercenari volen fotre fora al jove del planter Thiago, en contra de la opinió de la gent que, en un 92 per cent, està per mantenir a Thiago i no fitxar a Cesc.

Quans calers costaria mantenir un esport minoritari com el beisbol, o no aprimar el hockey gel o l’atletisme?. Quan costa enfonsar els pobres nanos del beisbol que hauran de deixar de jugar gràcies al “savi” Rosell i la seva tropa?

Rosell, ets un autèntic indesitjable i res m’agradaria tant com que algú amb mitjans et fotés un bona moció de censura i et tragués del mig. La teva incompetència no te límits i, per molt que ara manin els teus (i els de l’Oriol Giralt) a la Generalitat i a l’Ajuntament, acabaràs tenint la fi del “cagalàstic”.

Estem regits per una Junta mediocre de ressentits, incompetents i, potser, d’antibarcelonistes. Torna, Laporta, pel bé del club.

VISCA EL BARÇA!

Comentaris: 1
  • 100% veritat !
    Atticus| Adreça electrònica | dilluns, 20 de juny de 2011 | 17:13h
    El que diu en aquest article, és - per desgràcia - totalment cert, el ceurem tancar seccions per desprès llençar els diners amb les seves frivolitats.És tracta d'una persona forjada en el resentiment i l'odi mès absolut cap al millor president de la historia recent del Barça, En Joan Laporta.
    Amb en Laporta els merdes del r.m. no haurien gosat faltar el respecte al nostre club, pero amb el SOMINES, d'en Rossell, no tenen cap problema. Al cap hi ha la fi en Floren es el PADRI d'un dels fills d'en Rossell ! Que aquest amistat i submissió ve de lluny !!
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats