VilaWeb.cat
jordicc | Solidaritat Catalana | dilluns, 23 de maig de 2011 | 20:44h

Solidaritat Catalana a Tarragona, de la candidatura de la qual formava part, ha tret uns molt migrats resultats. No hem arribat a la modesta previsió que jo m'havia fet. És el moment d'acceptar-ho i lamentar-se'n, però també comentar tres aspectes en descàrrec nostre.

Primer, el més important, cal remarcar l'escàs període de temps disposat per preparar una candidatura, un programa i una campanya com cal. Un èxit electoral municipal demana cocció lenta, treball constant i molta planificació prèvia; dintre de quatre anys, tot serà ben diferent.

Segon, no diré boicot però sí que ha exisitit un clar menysteniment (els espanyols fan servir ninguneo) de la nostra candidatura. Acabar amb aquesta mena de discriminacions entre partits de primera i de segona també ha de formar part de la regeneració democràtica que tants volem: per què ICV, que tenia tants regidors a la ciutat com SI, és a dir, zero, va comptar amb tanta cobertura mediàtica?

I tercer, constatem una vegada més que Tarragona és plaça difícil. La tòpica ciutat de funcionaris, militars i capellans, la Tarragona semenfotista i adormida, conservadora i tèbia nacionalment, ha donat, com sempre, la nota discordant com ja ho va fer amb els decebadors resultats de la consulta per la independència. Esquerra torna als llimbs (la cabra pels seus pecats porta els genolls pelats) i el PP no és segona força per tres vots (!) que la separen de Convergència.


Comentaris: 2
  • sí que ha estat possible
    alex | dilluns, 23 de maig de 2011 | 20:58h
    Heu aconseguit l'únic objectiu que teníeu: fotre ERC, especialment per odis personals- La candidatura de SI no volia fer res més. Ja comença a ser hora que ho reconeguis, en lloc d'anar amb el lliri a la mà, o de prendre a la gent per imbècil.
    • Amb el lliri a la mà
      jordicc | dimarts, 24 de maig de 2011 | 19:51h
      Doncs sí, amb el lliri a la mà, què passa?
      La candidatura de Solidaritat es proposava plantejar a la ciutadania de Tarragona una oferta regeneradora i sobiranista. No es proposava, naturalment, fotre ningú ni tampoc Esquerra (ja no us feu dir ERC, recorda-ho). Esquerra de Tarragona s'ha cavat la tomba ella soleta: agafant-li gust al poder en un temps rècord, adoptant els vicis dels altres partits (propaganda institucional, per exemple), marginant la Rosa Rossell, esbatussant-se a les primàries... segueixo? 

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats