VilaWeb.cat
mamoros | Futbol, Espectacles i Cinema | dimecres, 11 de maig de 2011 | 23:02h
Des que Guardiola entrena el primer equip del Barça que sembla fàcil el que fa i no ho és gens. Aconseguir tres lligues consecutives és una fita important a l'abast de molt pocs. L'admirat, recordat i idolatrat Dream Team en va aconseguir quatre de consecutives i ens van saber a poc per com ens meravellava el seu joc. El talent d'aquell equip era enorme, però va semblar que tot era fàcil i que les lligues i els títols anirien caient eternament. Vam pujar al núvol fins que va arribar un punt en què semblava que s'haguessin cansat de guanyar títols i va ser el principi de la fi.
Pep Guardiola és un home intel·ligent que toca de peus a terra. Ha tingut la sort de viure el Dream Team des de dins com a jugador i ara el reviu com a entrenador. Com va dir ell, l'equip actual és hereu d'aquell gran equip, sense el Dream Team no s'enten el Barça de Guardiola ni tampoc hagués estat possible. En Pep sap les virtuts i els defectes d'aquell equip de llegenda i estic convençuda que sabrà gestionar-ho per continuar en aquest nivell d'excel·lència fins que ell voldrà (que esperem que sigui molt temps), i nosaltres, mentrestant, a gaudir-ho...
FELICITATS CAMPIONS!


Comentaris: 1
  • ..//..
    rginer | dijous, 12 de maig de 2011 | 00:21h
    Una felicitat total i absoluta ! Sí, en Pep sap gestionar molt bé el vestidor, estima moltissim el futbol i per descomptat el FC Barcelona ! La seva roda de premsa d'avui ha estat immensa, com sempre. 3/4 de lliga jugant de somni, i 1/4 tocant a fons, no jugasnt bé, però sí competint davant totes les dificultats.
    Bona nit, fantàstica ! Dormirem molt bé avui ! 

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Malauradament la Ribera d'Ebre té un llarg historial de lluites per intentar evitar les agressions al seu territori.
  • Allò que em passa pel cap i no sé on classificar.
  • La desigualtat encara existeix, i molt, en molts àmbits, per això és important la lluita de les dones d'arreu del món per a què sigui més just.
  • Què dificil això d'educar i ensenyar, tothom té la seua versió i costa posar-se d'acord... però clar, és que és molt important!
  • El futbol és una passió i també un espectacle quan es veu jugar bé; també hi ha altres espectacles que em ve de gust comentar i coses sobre el cinema que em poden semblar interessants.
  • Coses a dir sobre el nostre planeta, el canvi climàtic, l'energia interior, les renovables i no renovables...
  • De la nostra llengua pròpia i comuna sempre hi ha coses a dir.
  • Alguns dels llibres que vaig llegint.
  • Una mica de música sempre va bé.
  • Comentaris sobre algú o alguna cosa en particular que m'ha provocat alguna emoció, sigui quina sigui.
  • L'aigua és un bé escàs, en molts llocs no renovable. L'hem d'usar amb cura.
  • Moltes vegades, ni ens en adonem i estem d'alguna manera o altra parlant de política... i és que em sembla un tema prou interessant i fonamental i ens afecta a tots, vulguem o no.
  • Tastets de racons del poble o d'altres coses d'interès.
  • No és que en sàpiga massa, però els dolços de la Ribera d'Ebre bé mereixen un lloc a part.
  • Un vici o un plaer, tot depèn del moment i el lloc.
  • Recull d'experiències, impressions, comentaris... amb viatges i sortides arreu del país i de més enllà.
  • Per desgràcia trobem sovint notícies de violència als diaris que no només afecta a les dones, sinó també als nens o als avis. Cal frenar la barbàrie.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats