El recent foc creuat entre Duran Lleida i López Tena, així com l'abandonament de SI a Barcelona per part de Laporta, s'afegeixen a les nombroses anècdotes personalistes de l'independentisme de nova fornada, aquest que intenta representar una nova etapa i ser custodi de l'esperit del 10 de juliol, però que ens recorda massa vegades una forma de fer política deplorable, semblant a la tan criticada forma de fer política espanyola. Sempre he desconfiat de Laporta i també de SI- ja ho he escrit en altres apunts- perquè la Independència és una cosa massa seriosa perquè l'assumeixin fonamentalment personalitats i no parteixi d'un procés molt més col·lectiu i unitari. I passa el que passa, que tenim uns independentistes d'espardenya (amb tots els respectes per les espardenyes) que banalitzen amb la seva manera d'actuar un projecte seriós que mai no esdevindrà si no és amb una política transversal i rigorosa de reflexió i acció. No sóc de SI, tampoc ERC, ni de CiU. Ni tinc carnet. Vagi per davant, doncs, que la meva reflexió no surt del partidisme de petita escala sinó del dolor de veure com uns personatges que s'atribueixen la representació de l'independentisme no donen la talla del que hauria de ser- i aixcí espero que sigui- un projecte cada dia més estès i assumit pel teixit social català, transversal, com ja ho és la presència d'independentistes entre votants de la majoria de forces polítiques. En un procés de país, col·lectiu, no hi caben ni els personalismes ni l'oportunisme ni la baixesa política
Vibram Five Fingersis a footwear company that has built a brand around barefoot running, and they provide a . . . let's call it a foot condom, or a rubber sock that covers your foot and toes like a glove. Vibram Five Fingers outlet The barefoot feel of their shoe is supposed to promote a healthier forefoot strike and better running form, which should reduce in juries.http://www.likefives.com
l'error dels catalans, esperar que caiga del cel una benedicció col.lectiva per la independència. La llibertat no es dona col.lectivament, es guanya amb el sacrifici d'uns quants que s'hi posen al davnt, sense lideratge no hi ha independència.
El personalisme, l'oportunisme i la baixesa política es el que tenim, el que impera. Tots volen el poder, sortir a la foto, cap pensa realment en el que fa falta ni el que interessa al ciutadà. Si hem de tenir independencia, primer cal que fem neteja de tota aquesta purria política que diu representar-nos. Malhauradament, avui en dia la gent honesta ja no es dedica a la política... i així ens va.
Bloc à mpliament dedicat al vi, entre altres comentaris personals de l'autor. Hi trobareu bones guies i referències de vins del paÃs i de fora del paÃs.
Útil per anar tastant...
La vida expressada en forma de sublim poesia. Bloc de Victòria, d'altÃssima qualitat literà ria, d'intima sensibilitat poètica. Si voleu un passeig per la pau i el plaer de la lectura, i el de la vida... entreu-hi.
cheap sunglasses sale, with massive savings
off high street prices. a global brand to be recond with. A high fashion designer sunglasses with
style and originality.Welcome to cheap
oakley sunglasses. cheap
ray ban sunglasses outlet.in
our outlet sale cheap ray
ban sunglasses and other sunglasses.up to 70% discount
Salutacions des de Vic!
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/192888
Tots volen el poder, sortir a la foto, cap pensa realment en el que fa falta ni el que interessa al ciutadà. Si hem de tenir independencia, primer cal que fem neteja de tota aquesta purria política que diu representar-nos.
Malhauradament, avui en dia la gent honesta ja no es dedica a la política... i així ens va.