VilaWeb.cat
Rafel Molina | dijous, 17 de febrer de 2011 | 15:54h
De vegades es barregen les coses al cap i no saps ben bé per què. Ara estava pensant en la cacera contra TV3 al País Valencià que protagonitza un tipus tan sinistre com el Camps. Es un miserable, sí, però, segons que diu ell, és el polític més recolzat de les democràcies europees. I és perfectament possible. Com el Berlusconi.




Dijous, 17 de febrer de 2011




Segons que sembla, Silvio Berlusconi serà jutjat per corrupció de menors i abús de poder.

Diu que li poden caure 15 anys de presó, tot i que el seu equip d'advocats, té preparada una defensa per deixar clar que tot plegat és un contuberni jueu - maçònic  contra aquell bon home que és el Berlusca.

Tan bon home que ha estat repetidament votat per la majoria d'italians que ara fan tota classe de manifestació en contra, reivindicant això i allò, que no dic que no ho facin ben fet.

De tot el que he vist i he llegit al respecte, la millor imatge que he trobat és la que he penjat per il·lustrar l'article. Em sembla definitiva. 

No cal tanta comèdia, no cal ara trencar-se les vestidures per la conducta d'un putero com el Berlusconi.

N'hi havia prou amb no haver-lo votat.

Es sabut que el poble pla admet polítics puteros i drogates, potser, no ho sé, perquè el poble pla és putero i drogata i entén que qui té l'ocasió fa ben fet de fer-ho.

A casa nostra tenim diversos exemplars que ho confirmen a bastament.

També està ben vist el polític que tira mà al calaix i es munta, amb els col·legues, un cas Gürtel, exemple de lladres de tot el món.

Ben fet que fan, opina el poble pla i els torna a votar i aquí no ha passat res. Havia començat parlant del Berlusconi i he acabat parlant del Francisco Camps, el "polític més recolzat de totes les democràcies occidentals" segons les seves modestes paraules. 

Ara hi ha qui se'n fa creus.

Quan arribarà el moment, potser el tornarà a votar. 

Una mica penós.




Comentaris: 8
  • els vots són els vots
    Joan | divendres, 18 de febrer de 2011 | 09:34h
    Bones Rafel!
    No tota la culpa és del tal Camps. El president valencià de ben segur que s'empara en algun precepte legal per tal de tancar els repetidors, precepte que segurament no ha modificat el govern central sabent-ne totes les conseqüències. Ho dic perquè això de considerar al Sr Zapatero durant 7 anys com a govern "amic" ha resultat d'un sarcasme espetarrant.

    Del Berlusconi, res m'estranyaria... fins i tot que s'atreveixi a canviar el codi penal italià i, amb efectes retroactious, disposi que s'és major d'edat a partir del 16 anys, hahaha, i problema solucionat...
    Tot és possible, de més grosses en veurem, fins i tot que el Berlusconi pacti amb la lliga nord l'estat federal italià, que farien llavors tots els progres d'aquest país?
    salut
    • hola company
      Rafel Molina | dissabte, 19 de febrer de 2011 | 17:55h
      Que és legal és segur. Ja deuen haver aprovat les lleis necessàries perquè ho sigui. De tot plegat, però, el que lamento, i em sorprén, en els dos casos és el suport popular que tots dos miserables aconsegueixen.
      Estic tan emprenyat que no vull ni escriure el que estic pensant.
      En el cas del Camps, és segur que té el suport incondicional de tots els partits espanyols i espanyolistes. Tancar TV3 al PV. ha estat una de les obsessions principals de Madrid. D'això n'estic convençut.
  • De la màfia
    Vicentico | divendres, 18 de febrer de 2011 | 00:32h
    L'altre dia vaig llegir que l'Esteban Gonzales Pons,
    secretari de comunicació i portaveu del PP, havia comentat, a rel de l'acusació
    del fiscal, que el Camps no era tan ruc com per deixar-se enredar per quatre
    vestits, que això no s'ho creia ningú.

    Se'm van posar els pels de punta.
    Mira que reconeixer obertament que això dels regals no més és
    l'aperitiu.

    Potser el vaig entendre malament, o ell no es va
    explicar prou bé, o igual li vol fotre la cadira a l'altre, ves a saber, en un cau
    de llops ja se sap.

    Per cert el Berlusconi, amb l'edat, cada cop
    s'assembla més un  personatge sortit d'una peli del Pasolini.
    • del Camps
      Rafel Molina | dissabte, 19 de febrer de 2011 | 17:57h
      Insistiré dient que allò més sorprenent és el recolzament popular del Camps. Que és un lladre és ben sabut de tothom. No acabo d'entendre per què tothom mira cap a un altre cantó i xiula alegrement.
      Algun dia ho sabrem. Espero.
  • LLADRES
    FrancescR | dijous, 17 de febrer de 2011 | 21:32h

    Es clar que en la politica si ets putero com el Berlusconi o lladre com el Camps, veig que van seguin  i no passe res, i ademes la gent els continue votant. que algu m'ho expliqui. Pot ser que la societat esta tan enmerdada
    que aixo es pecata minuta. No ho se ja m'ho explicaras..

    • hola Francesc
      Rafel Molina | dissabte, 19 de febrer de 2011 | 17:59h
      No t'ho sé explicar perquè jo tampoc ho sé.
      Espero que d'aquí un temps algú ens pugui dir alguna cosa.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats