VilaWeb.cat
albertmonton | Estenent ponts | dijous, 20 de gener de 2011 | 01:00h
Llegint els comentaris dels "savis" lectors espanyols de la premsa digital t'adones del nivellasso del personal. La immensa majoria bramen indignats per la traducció simultània al senat, perquè diuen -oh, evidència- que tothom s'entén en castellà. Si això és indiscutible, no serà que el motiu de la mesura és un altre ben diferent a que ses senyories es puguen entedre en castellà, anglès o esperanto? La capacitat de raonar és inversament proporcional a la bilis de l'individu.

Comentaris: 4
  • No et passis, home!
    Fignon | dilluns, 24 de gener de 2011 | 21:10h
    Si, si, ara resulta que el problema més important que tens és que es pugui (o no) parlar el català al Senat. I està molt bé anar buscant comentaris contra el teu criteri, no sigui que no et puguis fer la victima... Una miqueta de sentit de l'humor, home!!
  • Pot ser el que haurien es d'estalviar-se diners els catalans enviant als diputats catalans a Madrid a per a no res.
    Anònim | dijous, 20 de gener de 2011 | 02:28h
    Pot ser els espanyols no entenen el català per què no es dona la gana entendre'l i escoltar-lo a través de les televisions públiques de la primera i segon televisió amb emissió tanmateix arreu de l'Estat espanyol.

    O pot ser els diputats catalans fan una despesa massa gran agafant l'avió per anar a Madrid per a no decidir, ni pintar gaire bé res i amb l'independència del Parlament de Catalunya a través de l'autodeterminació Catalunya ja en tinga prou i siga el que cal.


    • Sweet
      Mike| Adreça electrònica | divendres, 13 de maig de 2011 | 15:52h
      Thanks a lot for sharing this with us, was a great post and this has helped me out a lot.
      banksy canvas
      // 5) { sendMessage("gtbTranslateLibReady", {"gtbTranslateError" : true}); return; } setTimeout(checkLibReady, 100);}gtbTranslateOnElementLoaded = function () { lib = google.translate.TranslateService({}); sendMessage("{EVT_LOADED}", {}, []); var data = document.getElementById("gtbTranslateElementCode"); data.addEventListener("gtbTranslate", onTranslateRequest, true); data.addEventListener("gtbTranslateCheckReady", onCheckReady, true); data.addEventListener("gtbTranslateRevert", onRevert, true); checkLibReady();};function onCheckReady() { var ready = lib.isAvailable(); sendMessage("gtbTranslateLibReady", {"gtbTranslateError" : !ready});}function onTranslateRequest() { var data = document.getElementById("gtbTranslateElementCode"); var orig = data.getAttribute("gtbOriginalLang"); var target = data.getAttribute("gtbTargetLang"); lib.translatePage(orig, target, onProgress);}function onProgress(progress, opt_finished, opt_error) { sendMessage("gtbTranslateOnProgress", {"gtbTranslateProgress" : progress, "gtbTranslateFinished" : opt_finished, "gtbTranslateError" : opt_error});}function onRevert() { lib.restore();}})(); (function(){var d=window,e=document;function f(b){var a=e.getElementsByTagName("head")[0];a||(a=e.body.parentNode.appendChild(e.createElement("head")));a.appendChild(b)}function _loadJs(b){var a=e.createElement("script");a.type="text/javascript";a.charset="UTF-8";a.src=b;f(a)}function _loadCss(b){var a=e.createElement("link");a.type="text/css";a.rel="stylesheet";a.charset="UTF-8";a.href=b;f(a)}function _isNS(b){for(var b=b.split("."),a=d,c=0;c

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats