Correu Blocs | VilaWeb.cat
Bicicorriols | Bici de muntanya | dimarts, 4 de gener de 2011 | 17:36h
Per Joan LLadó

M'hauria agradat més d'anar a fer un bon tomb amb la flaca que per culpa de la feina me'n vaig haver d'estar entre setmana tot i fer vacances. Però calia anar a fer els deures de cap d'any amb la colla. Així doncs, a les vuit n'érem uns quants a la plaça per acomiadar l'any amb les nostres estimades eines d'esbarjo.

Vam haver de retrassar fins les vuit l'hora de trobada perquè quan ens llevàvem espurnejava i l'Anscari té plor de la pluja.

Una hora o altre del matí havíem de passar per can Fulló per trobar-nos amb el masover, en Manel, perquè ens donés les instruccions pel vespre. Això ens obligava a anar a fer el tomb per la zona d'Òrrius.

Començàrem per Argentona, pel Pont d'en Bauixes concretament i després d'enfilar-nos pel Collell i el Rocar d'en Serra, passàrem a la vall de Clarà per la Font d'En Quico. Pel damunt de la Font del Castanyer ens endinsàrem cap a l'Esquei del Ros per baixar tot seguit pel camí aixargallat fins el fondo de can Patota.

En creuar el tant obac racó, gairebé a tocar del punt d'intersecció de tots els torrents que formen la riera de Clarà, podem observar la mullena i la vegetació que amaga les quatre pedres que encara resten de l'antic mas.

Fem l'ascenció cap a la pista que uneix els masos de la capçalera de Clarà, entre can Manyana i ca l'Altafulla. La pluja s'anima i decidim d'anar cap a Òrrius per esmorzar. Però ens sembla que és massa d'hora i prenem el camí que mena també pujant fins el camí de Gironella i després de baixada el de can Blanc.

Esmorzem de forquilla i ganivet a can Jordi, la diada s'ho val i, després de prendre els cafès, ens arribem fins can Fulló tot voltant el turó d'Aqüença. Despatxem amb el masover i tornem avall per la carretera.

Bon any!
Joan Lladó

Els ganes: Il Grande Prosciutto, l'Home no tant senzill, el Cuc Taronja, la Pantera Rosa, el Maestro, el Nét de la Trini, el Màster i en Pistons.

Les meves fotos: cliqueu aquí.
Les fotos d'en Giovanni: cliqueu aquí.
Comentaris: 1

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 75 visites
  • Aquesta setmana: 778 visites
  • Aquest mes: 3623 visites
  • Des de l'inici: 186695 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 288 visites
  • Aquesta setmana: 1812 visites
  • Aquest mes: 7508 visites
  • Des de l'inici: 305102 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats