jijijijij Pos cuidadín, que qualsevol dia entreu al metro saltant alambrades i entre trinxeres! per cert, que he estat a les de les Rodanes i uuuhauu.. com hem estat tantes vesprades aborrits allí i no hem anat a vore-les!! increïble.. asunts de desmemòria històrica, supose.. me vaig descontar de contar coves-refugis antiaeris i bunkers per a metralletes. bs!
Tots els textos són propietat de Marc Pastor i Sanz, excepte si estan signats per algú altre, i es poden gastar sota les condicions de la llicència. Les imatges són propietat dels seus autors i s'utilitzen amb fins informatius.
per cert, que he estat a les de les Rodanes i uuuhauu.. com hem estat tantes vesprades aborrits allí i no hem anat a vore-les!! increïble.. asunts de desmemòria històrica, supose.. me vaig descontar de contar coves-refugis antiaeris i bunkers per a metralletes.
bs!