VilaWeb.cat
cucarella | Ninots | dissabte, 16 d'octubre de 2010 | 15:54h
He amprat el tràiler a través del blog de Miquel Lorente. Realment, Alfonso Rus és un home extraordinari. I a cada declaració que fa ho demostra. Fet i fet, l'escoltes, hi penses i no vots evitar de preguntar-te com és possible que en un home tan xicotet hi càpiga tanta ignorància.


Comentaris: 4
  • El sr. Rus no és tonto.
    josep_blesa | dilluns, 18 d'octubre de 2010 | 18:37h
    Si analitzem el seu discurs veiem que marca la ratlla entre un ells i un nosaltres.
    El que cal remarcar, ara i ací, és on la seua ideologia i pràctica fa figa i d'ací la seua ignorància i és on caldria fer incidència:

    Que el sr. Rus ens vol ESPAÑOLS i, per tant, POBRES.

    NOSALTRES VOLEM PER ALS VALENCIANS, RIQUESA, BENESTAR I FUTUR EUROPEU I MUNDIAL PER ALS VALENCIANS ACTUALS I EL NOSTRES FILLS.
    a diferència del PP i el PSOE que són tots uns i els mateixos sucursalistes i dependents-venuts a Madrid. 

     
  • Quin disbarat!
    Quico el Negre | diumenge, 17 d'octubre de 2010 | 12:58h
    Ignore quin pecat greu hem comès els valencians per a merèixer polítics tan absolutament impresentables com tenim. Ignore com els valencians som capaços de donar el nostre vot a polítics tan execrables. Perquè, és clar, l'Anfonso RUC el més bonic que podríem dir d'ell és que és un analfabet funcional, però i el Carlos Fabra, i el Font de Mora, i l'Eduardo Zaplana, i la Rita, i el Camps? Com pot ser que al PV hi haja la nòmina de polítics corruptes més alta per metre quadrat del món?
  • ...
    Anònim | dissabte, 16 d'octubre de 2010 | 19:27h
    Pot ser menege algo de raó respecte de les falles i tota la pesca.

    Sembla que els valencians no es carregaràn les falles, és més fàcil que les falles i tota la pesca acaben carregant-se els valencians.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats