Trobaràs un desconegut alt i moreno (You Will Meet A Tall Dark Stranger / Conocerás al hombre de tus sueños / Vous allez rencontrer un bel et sombre inconnu / Incontrerai uno sconosciuto alto e bruno )
Director Woody Allen . Guió Woody Allen. Fotografia Vilmos Zsigmond. Muntatge Alisa Lepselter. Producció Dippermouth Productions (Nova York, EUA), Gravier Productions (EUA), Mediapro (Catalunya). Durada 1h38.
Repartiment Josh Brolin (Roy), Naomi Watts (Sally), Anthony Hopkins (Alfie), Freida Pinto (Dia), Antonio Banderas (Greg), Lucy Punch (Charmaine).
Nota sinòptica Una mica d'amor, un xic de sexe, alguna traïció... Les ambicions, les passions i les obsessions d'una colla de gent desemboquen en tota mena de situacions, algunes de ben absurdes, d'altres... ben perilloses!Sinopsi Dos matrimonis. D'una banda, Alfie (Anthony Hopkins) i Helena (Gemma Jones); per altre cantó, la filla d'aquests, Sally (Naomi Watts) i el seu marit, Roy (Josh Brolin). Efectivament, les seves passions, dèries i ambicions els duen tot de problemes i per aventures més aviat galdoses. Alfie té aquella edat en què sí... n'hi ha que busquen la joventut que els queda enrere ja fa molt i molt de temps. Deixa Helena per una mossa anomenada Charmaine (Lucy Punch) i de maneres diguem-ne poc ortodoxes. Esclar, Helena queda que no se'n sap avenir i cau a les mans d'una endevinaire engatussadora. Quant a Sally, no es pot pas dir que meni una feliç vida matrimonial amb Roy, novel·lista neguitós pel nou llibre que el pot retornar al camí de l'èxit, alhora que s'embadaleix amb Dia (Freida Pinto), la xicota desconeguda que veu per una finestra ben indiscreta. De manera que Sally va enamorant-se de Greg (Antonio Banderas), el galerista per a qui treballa. I sí, certament, tot i que miraran d'esquivar els problemes amb quimeres i plans inversemblants, tots plegats el que en treuran serà només dolor, dificultats i disbarats.
Vídeos [Tràiler VO ] [Tràiler VC ] [Tràiler VOSE ] [Tràiler VOSF] [Tràiler VOSI] [Retalls del film, roda de premsa i actes diversos de l'equip del film, al Festival de Canes 2010 ]
Webs oficials [youwillmeetatalldarkstranger (ang)]
*
Articles en aquest blog [Comentari ] [A cop calent ] [Altres veus ] [L'home dels seus somnis es veu que és alt i moreno... ] [Canes 2010 · Fora de Competició: "Trobaràs un desconegut alt i moreno" ] [Des de Canes, dia 15 ]
*
Crítiques publicades [AV7D·Crítiques: 26 agost - 1 setembre 2010 ] [AV7D · Crítiques: 2-8 setembre 2010 ]
*
Més informació [AV7D·Estrenes: 25 agost - 1 setembre 2010 ] [Totcinema (cat)] [Cartellera (cat)] [Avui+ElPunt (cat)] [IMDB (ang)] [LaButaca (esp)] [AlloCiné (fr)] [CommeAuCinéma (fr)] [MyMovies (it)]
Festivals i premis [Festival de Canes 2010 · Fora de Competició (fr / ang / esp)] [Festival de Toronto 2010 · Special Presentation (ang)]
Dist. cat. [x] Dist. esp. [Alta ] Dist. fr. [WB ] Dist. it. [Medusa ]
FOTO © Alta Films Freida Pinto i Josh Brolin, a Trobaràs un desconegut alt i moreno , de Woody Allen
Categories Fitxes de les pel·lícules amb article en aquest blog, a partir del 29.08.2008.
Fitxes de pel·lícules amb article a la categoria "Filmoteca Club 7" d'aquest blog (estrenes llunyanes en el temps i clàssics del cinema)
Estrenes a bona part de la nostra cartellera, a partir del 23.02.2011
La dona de ferro; L'arbre de la vida; L'arbre; Mitjanit a París; El més enllà; True Grit; El discurs del rei; D'homes i déus; Fins i tot la pluja; La llarga caminada,
... i més
Primera impressió -breu- en veure una pel·lícula: Le Havre; Drive; Route Irish; L'artista; Inquiet; Un altre any; Somewhere; Tòquio Blues; Cigne negre; Biutiful; Còpia certificada, Pa negre, L'americà; Trobaràs un desconegut...; Two Lovers; Kynodontas; Shutter Island; La carretera, Chéri; Invictus; The Hurt Locker; Tinent roí: escala a Nova Orleans.
Articles sobre pel·lícules 'repescades' en DVD
Articles sobre estrenes llunyanes en el temps i sobre clàssics del cinema
Crítiques i articles d'interès, en català, sobre un film: enllaços o resums (abans, també comentaris)
Recull setmanal de crítiques publicades (fins al 22.02.2011)
Recull setmanal d'articles informatius sobre estrenes a part de la nostra cartellera (fins a l'01.12.2010)
Recull setmanal d'altres articles de temàtica cinematogràfica
Crítiques i articles d'interés, en català, publicats durant la setmana: només enllaç o referència. Fins al 17 de juny de 2009
15.07.2007-11.10.2007
Recull de crítiques i articles en publicacions mensuals o de periodicitat superiors a la setmanal. Categoria en fase de prova.
Continguts de cinema a "Benzina", revista d'excepcions culturals. Fins a novembre de 2008
Articles cinèfils d'interés publicats a la Catosfera (recull setmanal entre 10.07.2008 i 27.09.2008)
Fins a 2011, inclòs amb Fora de Competició
Premis i jurats del Festival de Canes, de la Quinzena dels Realitzadors i de la Setmana de la Crítica
A cop calent, des del Festival
Crònica del Festival per a Vilaweb
Llistat unificat de tota l'oferta del Festival de Canes, Quinzena dels Realitzadors i Setmana de la Crítica
A partir de Canes 2010
A partir de Canes 2010
Cinéfondation (Selecció, Atelier i Residència), Competició de curtmetratges, Short Film Corner
Cannes Classics
La lliçó de cinema, cinema a la platja, homenatges i exposicions... tots els esdeveniments complementaris del certamen
A partir de Canes 2007
A partir de Canes 2007
Només de les edicions en què hi sóc present
Al nostre país, alternatives cinèfiles al sang i fetge del Festival de Sitges
Roma, València, Valladolid, Xixón, Inquiet, BAFF, Dones BCN, Mont-real, Deauville, Mataró, ...
Premis anuals de l'acadèmia de Hollywood
Premis anuals de l'associació de la premsa estrangera acreditada a Hollywood i del cinema independent nord-americà
Premis anuals de l'acadèmia catalana de cinema
Premis anuals de l'acadèmia espanyola de cinema
Premis anuals de l'acadèmia francesa
Premis anuals de l'acadèmia italiana de cinema
Premis anuals del cinema independent britànic i de l'acadèmia britànica del cinema
Premis de l'acadèmia europea de cinema
Premis de diverses associacions de crítics cinematogràfics
NBFRA, SAG, DGA, PGA, WGA, Lumière...
Pel·lícules que tenen prevista l'estrena ben aviat
Articles sobre el cicle "El documental del mes"(en VOSC)
Cartells de pel·lícules
Temes musicals i cançons de pel·lícula
Agenda de festivals, premis i d'altres cites per als cinèfils
Apunts necrològics sobre cineastes
Apunts sobre la detenció de Jafar Panahi i la repressió del règim islamista contra cineastes iranians
Sam Bottoms, Philippe Noiret, Adrienne Shelly, Matt Dillon, Glenn Ford
Qüestions de fons, llevat de "Llengua i cinema" que té un apartat específic
Pel·lícules en projecte o encara no enllestides
Exposicions vinculades al cinema
Els meus enllaços
A-0. EL MEU ALTRE BLOC
A-1. VíDEOS A LA CARTA (VOD)
Portal francès de films "on line"
Portal francès de films "on line"
Portal espanyol de cinema independent "on line"
Portal italià de films "on line"
A-2. PER A ALTRES VEUS
A-3. PER A FESTIVALS
A-4. PER A ACTUALITAT
B-0. BASES DE DADES
C-0. CARTELLERA: CATALà
C-1. CARTELLERA: CINECLUBS
Reus
Andorra la Vella
Figueres
Malgrat
Granollers
Manresa
Sabadell
Ontinyent
Vic
Vilafranca del Penedès
C-2. CARTELLERA: SALES INDEPENDENTS
Barcelona
Barcelona
Lleida
Barcelona
Barcelona
Barcelona
Palma
Perpinyà
Girona
Barcelona
C-3. CARTELLERA: FILMOTEQUES I INSTITUTS
C-4. CARTELLERA: DOCUMENTAL DEL MES
C-5. CARTELLERA: PER TERRITORI
D-0.01. DISTRIBUïDORES CATALANES
D-0.02. DISTRIBUïDORES ESPANYOLES
D-0.03. DISTRIBUïDORES FRANCESES
D-0.04. DISTRIBUïDORES ITALIANES
D-0.05. DISTRIBUïDORES NORD-AMERICANES
Distribuïdora al mercat nord-americà i productora
Distribuïdora al mercat nord-americà i productora
Distribuïdora al mercat nord-americà i productora
Distribuïdora de films independents al mercat nord-americà i productora
Distribuïdora de films independents al mercat nord-americà i productora
Distribuïdora al mercat nord-americà i productora
D-0.06. DISTRIBUïDORES ANGLESES
D-0.07. DISTRIBUïDORES ALEMANYES
D-0.09. DISTRIBUïDORES SUïSSES
D-0.10. DISTRIBUïDORES BASQUES
D-1.1. VENDES INTERNACIONALS
Distribució, vendes i finançament internacionals
Alemanya
"The Director's Label"
Venda i màrqueting internacionals de cinema sud-coreà
Vendes i finançament internacionals
Companyia internacional
Home of the New Latin Cinema
Vendes, promocions... internacionals
Fandango
"World Film Sales Company"
D-1.2. ORGANISMES INSTITUCIONALS
D-2.1. AGENTS DE PREMSA
D-3.1. PRODUCTORES
D-4.1. DVD EN CATALÀ
D-4.2. DVD WEBS, DISTRIBUïDORES I BOTIGUES VIRTUALS
E-0. PREMIS
Acadèmia Britànica de Cinema
Premis Barcelona de Cinema
Cinema independent britànic
Acadèmia Francesa de Cinema
Acadèmia italiana del Cinema
Acadèmia del cinema europeu
Acadèmia catalana del cinema
Associació Premsa Estrangera a Hollywood
Acadèmia espanyola de cinema
Independent Spirit Awards
Organització de cinèfils nord-americans
Associació de Crítics de Nova York
Acadèmia de Hollywood
Els Gerd d'Or, que es prenen per anti-Oscar
F-0. FESTIVALS
P-0. PUBLICACIONS: REVISTES I SUPLEMENTS
Enllaç amb el web de Benzina, revista d'excepcions culturals
Mensual, especialitzada, en francès i amb edicions-franquícia en altres idioma
Especialitzada, nord-americana
Mensual, especialitzada, en espanyol
Mensual, especialitzada, en anglès, nord-americana.
Revista 'on line' de cinema emergent
Mensual, especialitzada, en italià
Mensual, especialitzada, en francès
Mensual, especialitzada, en anglès, britànica.
Publicació del Centre de Cultura de Sa Nostra
P-1. PUBLICACIONS: WEBS CATALANS DE CINEMA
Rodatges i festivals nostrats, notícies, cinefília, cercadors de cinema, interactivitat...
Espai de Cinema
Festivals, revistes, etc.
Una mirada catalana al cinema
El cinema en la nostra llengua
P-2. PUBLICACIóNS: CATOSFERA CINèFILA
Bloc de cinema de Bernat Castellà. INACTIU.
Bloc de cinema de BTV
Apartat de cinema del bloc de David Figueres
Bloc de Judith Vives
Apartat de cinema del bloc de Jordi Torà Juncosa
Apartat de cinema del bloc de Daniel D.L.
Reflexions cinematogràfiques de Roger Morales i Puig
Bloc del programa de cinema de Ràdio Salt 97.7FM Girona
Bloc de Xavi Far
Comentaris de llibres i pel·lícules
Bloc de cinema de Martí Aragonès
Bloc de cinema de Marcel Pujol
El bloc de Totcinema.cat. INACTIU
Bloc de Mònica Bargalló Marsal
Categoria d'articles de cinema del bloc de Pere Meroño
Bloc de Dani Coll i Monné
INACTIU
El bloc de cinema d' iCatFM
Apartat de crítiques de cinema del bloc de Víctor Alexandre
Categoria de cinema dels Wu Ming.cat
Categoria de documentals dels Wu Ming.cat
T-0. TíTOLS EN CATALà
V-0. TRàILERS
Últims 40 canvis
2.000 PERSONES CONTRA ELS RETALLS EN EDUCACIÓ EN ALZIRA
Pujol (pare), hi va fort.
De patents i embrions humans
I-el que vulgueu
La vie en rose
Berlín 2012: la Competició
M'ho deia TÀPIES fa gairebé 30 anys...
Alcatraz a València
Ha mort el fotoperiodista de CANIGÓ
La Caixa, poder factic garant de l'ordre espanyol
Un pacto para una crisis
Tots aquests dois: Guillem d'Efak al Circol Maldà
Final de Copa
Assemblea Nacional Catalana a Seva
El català és hi ha de ser l'única llengua oficial de Catalunya. __ EA 19...
Font-romeu, 1912
Microentrevistes de Nadal
La renovació del PSOE
Crida per la supervivència als lectors de Il Manifesto
Els equips pel Mundial 2012
BRUIXES A COLLSACREU
ESPERANT ELS BÀRBARS
Hi ha copes i copes.- FC Barcelona - València CF : Copa Jaume I.
130a carta. I ara parlem una mica de la llengua. i II
Llibres de la Corbella a Pobleviu
La flama de la llengua, a Montserrat, pel P. Josep Miquel Bausset (Levante-...
Presentat el Campionat del Món de biketrial
Dickens, Fuster i "El amigo americano"
Concentració en record de les víctimes del bombardeig de Xàtiva (12-02-1...
HOMS - Síria
Treball amb els alumnes
Arxiu
«
Febrer
2012
»
dl
dt
dc
dj
dv
ds
dg
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29