joanvila |
dilluns, 2 d'agost de 2010 | 15:52h
|
joanvila |
dilluns, 2 d'agost de 2010 | 15:52h
|
Accés de l'autorEls meus enllaços1.NOU BLOC
ASSUMPCIó
DOCèNCIA
EL MEU FILL
FEINA
MAT Sí
PAíS A PEU
PREMSA
TELEVISIó DE CAMPRODON
TWITTER
VIDEOS
Últims 40 canvis
Notícies VilaWeb
Diari de Girona
|
|
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
|
España mai no ha tingut gens paregut al Noucentisme nostrat, que naix en contraposició al Modernisme. Ni tampoc res de semblant al Novecentismo italià de base modernitzadora però de recordança de civilització romana. Mentre que pels anys 20 del segle passat, ací hi havia un cert sentit d'assentament cultural per a les masses, de base mediterrània, a España feien "Castisisme" per a refermar-se (en el doble sentit de tancar-se i afermar-se) en el propi nacionalisme incloent.
Mostra del Castisisme:
El bunyol d'El Poble Espanyol de BCN és la seua expressió més genuïna, que com sempre fan, les deixen a les colònies, aquells bandarres.
Cordialment.
Pensi, però, que hi pot haver-hi algú que l'hi agradi "jaure" amb menors d'edat, i és pot emprenyar perquè les seves preferències estiguin prohibides.
Maleit el poble que, per divertir-se, hagi de fer patir.
Atentament