Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
Jordi Carbonell | POLITICA | dijous, 29 de juliol de 2010 | 09:33h
Estava preparant un apunt envers la nova formació independentista - una més-, quan cap a dos quarts de dotze he escoltat el resultat de la votació del Parlament per l'abolició de les "corrides de toros". No m'ho podia creure!, jo era dels escèptics, finalment, sense voler-ho, l'hem clavat una puntada als ous a Espanya amb el tema dels bous...


 Ara quan tothom s'omple la boca amb frases del tipus : " No es per identitat sinó per dignitat", jo era partidari de la seva abolició, pel que representava més que pel maltractament infringit. Si, ser que no es políticament correcte, peró es el que penso. Sempre he cregut que el foragitament de Catalunya de l'anomenada "Fiesta Nacional", faria més que qualsevol manifestació - el ressó mediàtic ha estat impressionant-,  i a més, es una de les moltes accions que ens marca el camí a seguir si volem ser independents.


Comentaris: 4
  • No a la prohibició (per a variar)
    RicardM| Adreça electrònica | dijous, 29 de juliol de 2010 | 15:15h

    Pretendre que com hem abolit les “corridas” de braus ja som millors persones és falaç. La qüestió no és tant el que veiem si no el per què.


    http://conrenfeyahabriallegado.blogspot.com/2010/07/no-la-prohibicio-de-les-corrides-per.html


    Salut.

    • Un xic
      JRRiudoms| Adreça electrònica | dijous, 29 de juliol de 2010 | 15:47h
      més "civilitzats", potser sí. He llegit el seu artícle referenciat, i trobo una errada de tipus científic: d'on ha tret això que el tub digestiu de l'ésser humà és apte per a tot tipus d'aliment? L'ésser humà és frugivor per natura, com molt bé deia en Paul Carton i el professor Nicolás Capo i en Castro (apart, clar, de que al llibre del Genèsi -sí, el de la Biblía...- ens diu que el ser humà s'ha d'alimentar de fruits).

      Potser si que cal preguntar-se perquè hi ha personatges que són uns sàdics i criminals de mena... Però més important és, crec jo, intentar -abans de res- que no facin més crims (amb totes les "prohibicions" que calguin). L'educació dels infants és cosa dels pares (això també ho diu la Bíblia).

      Atentament
  • La següent passa:
    josepblesa | dijous, 29 de juliol de 2010 | 11:20h
    Abolir correbous i qualsevol altra manifestació que torture animals (racional o/i no) mai no sabrem fins a quin punt ho som d'assenyadament els dits racionals. És l'humanomonocentrisme que tant de mal ens ha fet en les darreres 3 centúries. Com si en el món sols estiguérem nosaltres ! quina imbecilitat, no?
    Una abraçada 

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Els posts més llegits de cada mes.
  • Pensaments, opinions envers el mon de la empresa
  • Tots els post relacionats amb la pel·lícula. Trailer, fotografies del rodatge, estrena,etc...
  • Personal però explicable
  • Articles politics critics amb els nostres dirigents.I defensa de la politica catalana enfront la espanyola
  • Qualsevol tema de la societat que ens en volta, i del ón en general

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 16 visites
  • Aquesta setmana: 299 visites
  • Aquest mes: 203 visites
  • Des de l'inici: 88613 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 106 visites
  • Aquesta setmana: 1086 visites
  • Aquest mes: 729 visites
  • Des de l'inici: 184942 visites


Creative Commons License
obra de Jordi Carbonell Segura està subjecta a una llicència de Reconeixement-Sense obres derivades 2.5 Espanya de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a www.mesvilaweb.cat


Últims 40 canvis

Arxiu

« Setembre 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats