Correu Blocs | VilaWeb.cat
desficiosa | dimecres, 9 de juny de 2010 | 09:42h

Dins les 'Jornadas de Cine Urgente' que han organitzat un grup espontani de realitzadors independents de Barcelona, s'ha programat un passe dels documentals Homo Baby Boom i Queer Spawn per al dia 28 de juny (dia de l'orgull LGTB) a les 20h.

Serà als cinemes Alexandra de Barcelona (Rambla Catalunya 90).

Podeu veure la programació de les jornades ací

I us torne a posar el tràiler d'Homo Baby Boom, a veure si algú s'anima a vindre. Serà probablement de les últimes ocasions de veure'l en pantalla gran!


Comentaris: 7
  • I a les Balears, quan?
    Mar | dijous, 10 de juny de 2010 | 19:53h
    Quan el van fer al 33 a les Balears no el vam veure perquè encara no en teníem (almenys a ca meva) i no el van penjar a internet, només hi ha el reportatge de quan va sortir. Saps si han de tornar a fer-lo a TV3 o al 33? Dimarts, amb això de la vaga van repetir un munt de reportatges d'aquells de (S)AVIS i d'altres i va estar molt bé (la vida de l'aturat, que tens temps per fer de tot). No el repetiran? No t'han dit res de la programació per la vaga general?
    • Fa uns dies...
      desficiosa | dijous, 10 de juny de 2010 | 20:22h
      El van tornar a passar, de fet, fa uns dies... a les 4 de la matinada!!!

      Quan l'hagen de tornar a passar (queden dos passes), si me n'assabente, perquè no m'avisen, t'ho dic!
  • ...
    borinotus | dimecres, 9 de juny de 2010 | 10:27h
    Es veu que hi ha controversia a Madrid pel dia de l'orgull lgtb (cony, cada vegada hi ha més lletres! no es podria dir Dia de la diversitat sexual o alguna cosa així?). Bé, has vist això?
    • Ho he vist, ho he vist
      desficiosa | dimecres, 9 de juny de 2010 | 11:23h
      I a Barcelona també hi sempre polèmica, entre els qui volen fer una manifestació política i una de festiva...

      I ara són tan fashion que ja no diuen orgull, diuen pride...
      • Incultura
        ....dubtes | dimecres, 9 de juny de 2010 | 14:15h
        Tradueix-m'ho: quan li diuen pride.....com es traduïria? Jo ja em començo a prerdre entre tant eufemisme!
        • Pride = orgull
          desficiosa | dimecres, 9 de juny de 2010 | 14:54h
          Pride vol dir orgull, ni més ni menys. 
          Però es veu que en anglès els hi sona més fi... 
          • És més
            JRRiudoms| Adreça electrònica | dijous, 10 de juny de 2010 | 12:27h
            cul parlar en anglès. (cul = cool).
            A mi tant me fa: no tinc idea d'anglès i no sóc GLBTRSCTZP... Total, que soc tiu i m'agraden les ties.
            Atentament

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats