Correu Blocs | VilaWeb.cat
marcus | 2. CULTURA, COMUNICACIÓ I TIC | dimecres, 2 de juny de 2010 | 16:06h
TV3 emetrà demà en prime time "Adéu, Espanya?", un documental del programa "Sense ficció". L'aposta sembla valenta, caldrà veure si el contingut val la pena. Amb tot, el debat està més obert que mai, i això és bo.

A Facebook ja hi ha més de 1.000 persones que s'han agrupat afirmant que veuran el programa, que li donen suport,... i comença a haver-hi debat.

Però, crec que el plat fort serà a Twitter, ja que a través del hashtag #adeuEspanya tothom qui vulgui podrà opinar, informar, debatre sobre el tema. I, qui no tingui compte obert a Twitter, cap problema, ja que ho podrà seguir accedint a aquesta cerca que s'actualitza en temps real.

Serà el hashtag #adeuEspanya el més utilitzat de l'Estat el dijous? Divendres ho sabrem;-)

PS: Per cert, algun mitjà digital podria obrir un CoverItLive o alguna cosa per l'estil per poder seguir el programa online, i comentar-lo tant si tens Twitter com si no en tens, no? Alguna proposta?

Comentaris: 7
  • prediccions 2010
    miquel | divendres, 30 de juliol de 2010 | 18:10h
    Perdona si t'escric aquí,però fa 4 anys vaig participar a la teva porra sobre les eleccions al Parlament, i la vaig "guanyar" amb la previsió de C's inclosa.
    He pensat que si vaig tenir un bon "nas" en aquell moment,també el podria tenir ara i et volia fer saber la meva predicció a dia d'AVUI (si no et molesta la setmana abans de les eleccions et deixaré la porra d'aquell moment). Per si t'interessa:
    CiU  . 48
    PSC : 29
    SCI : 15
    ERC: 14
    ICV:  11
    PP:   18

    El resultat,com veus,obliga a CiU a sumar amb Solidaritat i encara han de sumar a ERC. Una predicció de que la unió que es demana es relecteix al Parlament sense excloure a cap partit sobiranista i empenyent al sobiranisme a CiU de manera clara.

    Salutacions

     
    • Comentari
      Lluís Paloma Sànchez| Adreça electrònica | dilluns, 2 d'agost de 2010 | 16:47h
      L'aritmètica hi és, ara falta veure com es comporten els partits, junts i com a individuals. De fet, faig notar que amb aquesta porra, CiU treu més diputats que tota la resta de la hipotètica Gran Coalició Independentista. I CiU ja han deixat clar que no són independentistes.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 196 visites
  • Aquesta setmana: 830 visites
  • Aquest mes: 3446 visites
  • Des de l'inici: 1458810 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 507 visites
  • Aquesta setmana: 3557 visites
  • Aquest mes: 13342 visites
  • Des de l'inici: 1102326 visites

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats