pvilarrasat |
FCB |
diumenge, 16 de maig de 2010 | 23:29h
Avui el Barça ha tornat a guanyar la Lliga espanyola. Abans era un fet excepcional i ara és un fet freqüent. El Barça de Laporta ha set el més catalanista de la història i ha fet el millor balanç esportiu de la història blaugrana. Amb Laporta el 2003 va tornar la il·lusió, una aposta clara per un futbol guanyador i brillant, i èxits esportius com mai. Que és del que es tracta.
Joan Laporta: 7 temportades (2003-2004 a 2009-2010) amb 12 títols:
- 2 Champions League (París 2006 i Roma 2009) - 4 Lligues espanyoles - 1Copa del Rei - 3 Supercopes d'Espanya - 1 Supercopa d'Europa - 1 Copa Mundial de Clubs
Ben elogiable tot això que fa el Barça. Sense obsessionar-se massa amb imitar allò que fa el Reial Madrid, nomès fixar-se en d'altres clubs europeus amb més nom, ha fet un equip guanyador. El que hi deu fer és conservar-ho molts anys, a veure si fa el mateix que la Quinta del Buitre, vull dir guanyar molts anys consecutius d'algun torneig important, ara Champions, ara Lliga, ara Copa del Rei, i així consagrar un equip per l'Història.
El que hi deu fer és conservar-ho molts anys, a veure si fa el mateix que la Quinta del Buitre, vull dir guanyar molts anys consecutius d'algun torneig important, ara Champions, ara Lliga, ara Copa del Rei, i així consagrar un equip per l'Història.