La secció de vins del supermercat Bonpreu de Sant Pere Pescador ens va recomenar aquest vi a 3.50€ la tirada. Quina alegria trobar vins com aquest al super. Fora hora que n'aprenguèssim tots plegats compradors, venedors i elaboradors.
Ja coneixia els vins del celler, i m'estimo molt el seu oli de Pau i de la pau. El vi és un cupatge clàssic català: Garnatxa i Carinyena a parts iguals, arrodonides amb un 20% d'allò més variat. Trobo les garnatxes de l'Empordà un pel seques, o la fusta és dolenta o en porten massa. En canvi aquest vi només d'inoxidable és rodó, molt saborós, amb notes de gerds i iogurt, i et regala el final punyent i equilibrat de la carinyena. Perfecte per gaudir del sol primaverenc abans els núvols no ens facin la guitza.
Corre emplena la copa, clava el nas, xarrupa llarg, deleix-te i torna a començar amb el Sinols si no vols que els núvols t'enxampin tant Sinols com si no vols.
Encetem el 2012 amb un seguit d'activitats programades fins el més de juny: Tasts a Cegues, Nits de Garnatxes, Tast de la Rosa per Sant Jordi, Volta a Catlunya per DO's, Tast de Vins Italians, Un Tomb per l'Alsàcia i així anar a sumant fins arribar a 16.
De moment ...
Obrim l'any amb novetats, tant en els serveis com a les tarifes. Estrenem el Tast&Biblioteca, un tast de vins entre llibres. I modifiquem les tarifes del Tast&Grup i el Tast&Feina per petició popular i fer-les més entenedores.
En breu també simplificarem el formulari de contacte pel mateix motiu.
De cara a l'estiu tenim dos projectes enllestits que ens fan molta il·lusió: Maridatge de Vins&Gelats i el Tast&Swing, maridatge de Cava&Jazz amb la música en directe de l'Arreu Band.
Us n'anirem informant de tot plegat.