La rella i Vilaweb-Lluçanès han publicat recentment dues entrevistes molt interessants de gent conegudíssima per a mi i per a moltes persones de Prats i comarca.Una, feta a distància a la Maria Faura i al Jordi Solà, pradencs, que estan a Xile i van viure en primera persona el terratrèmol que va afectar el país. A més de poder anar-los seguint pel facebook, l'entrevista va bé per aprofundir en les sensacions viscudes.
L'altra, al Lluís Forcada, artesenc. Ell és el director de la institució més important de la comarca, l'Institut Castell del Quer. El Lluís va començar al nostre institut el mateix any que la nostra generació vem iniciar primer d'ESO. De llavors a ara, ha plogut molt. Sempre és interessant, molt interessant, saber-ne més coses.
Així doncs, si no ho heu fet ja, val la pena llegir aquestes entrevistes. I, Maria, Solà, Lluís... endavant i moltíssima sort, cadascun en les aventures que us ocupen. Sigueu feliços!
Aquí, l'entrevista al Lluís.
Aquí, Entrevista a la Maria i al Solà.
*Foto de Vilaweb-Lluçanès.






