VilaWeb.cat

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

 
isaacperaire | món proper | dimecres, 10 de març de 2010 | 08:51h
La rella i Vilaweb-Lluçanès han publicat recentment dues entrevistes molt interessants de gent conegudíssima per a mi i per a moltes persones de Prats i comarca.

Una, feta a distància a la Maria Faura i al Jordi Solà, pradencs, que estan a Xile i van viure en primera persona el terratrèmol que va afectar el país. A més de poder anar-los seguint pel facebook, l'entrevista va bé per aprofundir en les sensacions viscudes.

L'altra, al Lluís Forcada, artesenc. Ell és el director de la institució més important de la comarca, l'Institut Castell del Quer. El Lluís va començar al nostre institut el mateix any que la nostra generació vem iniciar primer d'ESO. De llavors a ara, ha plogut molt. Sempre és interessant, molt interessant, saber-ne més coses.

Així doncs, si no ho heu fet ja, val la pena llegir aquestes entrevistes. I, Maria, Solà, Lluís... endavant i moltíssima sort, cadascun en les aventures que us ocupen. Sigueu feliços!

Aquí, l'entrevista al Lluís.
Aquí, Entrevista a la Maria i al Solà.

*Foto de Vilaweb-Lluçanès.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Setembre 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930