Correu Blocs | VilaWeb.cat
smartinez | La independència que ve. | dijous, 25 de febrer de 2010 | 00:31h

Al vídeo hi ha un cas ben il·lustratiu.


Notícia:

Un reportatge a Crònica TV explica què en pensa la gent del carrer de la independència

Molts pobles de Catalunya votaran diumenge en les consultes sobre la independència. Crònica TV ha sortit al carrer per saber què pensa la gent.



Comento
:

"Les respostes d'un entrevistat mostren un desraonament que em sembla neix dels problemes que te l'espanyolisme amb els possessius, les nocions de temps i quantitat, l'observació, informació, i amb els catalans. En el cas concret afegiria que, si bé és cert que hi ha maneres de fer política que són corruptes, n'hi ha que no ho són, i que es miri el final del vídeo, i de passada visiti la pàgina font de la informació.

Sortosament, excepte qui planteja l'excusa de la crisi, sembla que els catalans tenim clar (com molta altra gent al món) que farem un estat i una política nova. Sí, i pel que veig, diria que va sent idea, bona idea escampada.

Espanya roba a Catalunya?
 - No, porque pertenece a España, Catalunya, eh, es que no hay otra, no hay otra ideologia ahí.

Creu que viuria millor en una Catalunya independent?
 - Pero iria todo pal mismo sitio, no iria pa nosotros, no? Iria pal gobierno, iria pa la Generalitat, iria pa tot eso, pa nosotros nada.

Si hi hagués un referèndum votaria que sí o que no?
 - Yo es que con la independencia no estoy a favor, de eso nunca he estado a favor y nunca lo estaré. Pertenece a España, Catalunya pertenece a España y siempre diré lo mismo. Como todo el mundo, no?

"Es que no hay otra, todo, nada, nunca, siempre, como todo el mundo, no?" Uf. Significatiu aquest "como todo el mundo, no?". I semblaria que ell mateix ho diu dubtant pot ser per primer cop de que sigui així. En tot cas, només cal que parli una mica amb la gent, i es respon la seva pregunta: no, no és cert que com tot el món."


Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats