querbosch |
diumenge, 21 de febrer de 2010 | 12:12h
D'aquí a una setmana una nova onada de consultes sobre la independència sacsejara la política catalana, tot i que sembla que serà que no. El País s'empobreix, materialment i socialment, a un ritme frenètic, però no sembla que ens preocupi gaire. Els nostres dirigents polítics, han passat de la mediocritat a la ineptitud, i tampoc és que l'hi donem cap transcendència.
De fet, Catalunya com a País i societat emprenedora i activa, ha desaparegut sense que ningú l'hi hagi.......
donat la més mínima importància. El País esta adormit, parat, i a remolc de les seves pròpies circumpstàncies.
Com sortirà l'Estatut del TC, no ens preocupa, i no s'en parla. De com solventem el problema econòmic i social que genera la crisi econòmica, doncs tampoc, mentre tinguem algun que altre subsidi per anar passant, ja ens va bé. Parlar d'inmigració, això ja és tabú.
Ens han adormit el País. Quí?, doncs els mateixos que el tindrien que mantenir viu i actiu. Els primers, els nostres dirigents, seguit, de tots els que els hi fan d'altaveu als mitjans.
Tot el que no faci vendre diaris o augmentar les audiències no es rellevant. Ni per uns, ni pels altres, i així l'ùnic que els ha acabat interessant, és la imatge del dia o el titular del dia. La resta no existeix.