Josep (Benaguasil) |
dilluns, 22 de febrer de 2010 | 08:26h
Doncs si nosaltres nes n'hem assabentat, de segur que Peralta també ho sap. Què esperen que passe? De segur que després detindràn als joves d'esquerra que faràn acte de presència per aplaudir el Raimon.
El periodista valenciano
desvela las relaciones entre antiguos miembros de las SS de Hitler
acogidos por el régimen franquista y los partidos legales de la nueva
extrema derecha española
Fa cinquanta anys per primer vegada una colla de nacionalistes valencians es van trobar a les Fonts de Llíria. El Camp de Túria agraeix d’aquesta manera el compromís vitalici d'aquests homes que iniciaren el reviscolament del País.
Recull d’escrits del concert al Pla de l’Arc el 21 de novembre del 2009 amb Miquel Gil, Pep Gimeno ‘Botifarra’, l’Orquestra Àrab de Barcelona i la Unió Musical de Llíria dins dels actes commemoratius de la campanya ‘400 anys d’absència dels Moriscos del Camp de Túria’ organitzada pe l’Institut d’Estudis del Camp de Túria
Dels amics arbres, imatges, versos, dites, pensaments, històries, .. i sobretot de la seva importància als pobles i ciutats, de com se'ls tracta i de com se'ls hauria de tractar, als arbres amics
"València necessita una cançó" és un documental que s'endinsa en el gran moment que travessa la música en valencià. Més de 30 músics, periodistes i professionals del gremi analitzen el que coincideixen a denominar com el millor moment del sector de tots els temps.
A través d'aquest servei, es poden traduir automàticament textos sencers i també pàgines web de llengües com l'anglès, l'alemany, el rus o el xinès al català i també a la inversa
Amb RodaMots podeu rebre cada dia, per correu electrònic, un breu missatge amb una paraula o una expressió de la nostra llengua, amb el seu significat i un exemple d’ús.
Una iniciativa de Softcatalà i Escola Valenciana per a promoure l'ús de programari en valencià (el programari en català al País Valencià i preferentment en variant valenciana)
Què esperen que passe?
De segur que després detindràn als joves d'esquerra que faràn acte de presència per aplaudir el Raimon.
VALENCIANA Joan Cantarero
"En España se detienen a más Latin Kings que a neonazis"
Comente
esta noticia
El periodista valenciano
desvela las relaciones entre antiguos miembros de las SS de Hitler
acogidos por el régimen franquista y los partidos legales de la nueva
extrema derecha española