Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
bielmamengual | dimarts, 9 de febrer de 2010 | 18:44h
[Fragments del text per a la performance que faré dimecres dia 10 de febrer a les 19.30 dins l'exposició «Imatges secretes. Picasso i l'estampa eròtica japonesa», al Museu Picasso de Barcelona. CAL RESERVAR PER TELÈFON!
  • Museu Picasso de Barcelona
  • Carrer Montcada 15-23
  • 08003 Barcelona
  • Tel 93 256 30 00
  • Fax 93 315 01 02
  • museupicasso@bcn.cat]

————————————————————————————ART CAN ONLY BE PORNOGRAHIC

——Qui diu això?

——Picasso!

——Segur que ho va dir així?

——Quan Jean Leymarie preparava un simposi sobre art i sexualitat el seu amic Picasso li va dir: «They are the same thing, because art only be erotic.» Eròtic és la mateixa cosa que pornogràfic per a Picasso basta que miris aquesta exposició de les Imatges secretes: erotisme i pornografia són sinònims en les estampes japoneses i en les imatges eròtiques de Picasso: «They are the same thing.»

——També Picasso va amollar unes frases clarividents en aquest sentit. «Why not swap the sexual organs for the eyes and put the eyes betweeen the legs?» Per què no canviar els òrgans sexuals pels ulls i posar els ulls entre les cames? T’agrada el fester? Sexualemnt precoç, artísticament precoç. Als 21 anys encara no  s’havia cansat d’anar a pegar pinyols al barri xinu de Barcelona i pintava damunt postals de cal Junyer una puta nua a la qual li llepava la flor un peix: Le Maquerau. El Macarró, of course!

CUANDO TENGAS GANAS DE JODER, JODE!


Comentaris: 1
  • ...
    Anònim | dimecres, 10 de febrer de 2010 | 07:40h
    Picasso vivia per a retratar la roïna del home amb un retrat al oleo.

    On els retratistes sempre han estat ben considerats.

    Pornogràfica tanmateix és la guerra, la violència, la sang ...

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Març 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats