VilaWeb.cat
ramonfarre | dimarts, 2 de febrer de 2010 | 08:21h

A perro flaco todo son pulgas.
Empro el castellà en una dita coneguda per referir-me al govern espanyol i als seus problemes continuats. 




Anuncia precipitadament i improvisada l’allargament de l’edat de jubilació. Els pocs aliats que li quedaven rebutgen la mesura. No és d’estranyar. La sortida de la crisi (inicialment inexistent) no la pagarà la política social, explicava el President Zapatero.

 

Avui fins i tot els sindicats saben que per saber la veritat s’ha de negar qualsevol afirmació que faci l’ínclit Zapatero. Recorden “Aprobaré el estatuto que salga del Parlamento de Catalunya”?

 

La crisi la estan pagant els de sempre i la política social rep de valent. L’ocupació, la feina, és la primera política social. I avui 4,3 milions d’espanyols no en tenen, de feina.

 

Per por a les conseqüències de la improvisació, ara la ministra Salgado, la tercera pitjor d’Europa, suavitza la proposta d’allargament de la jubilació explicant que és oberta, per al seu debat. Vigilin que no la deixin en seixanta-quatre, que avui l’edat real en termes estadístics és seixanta-tres.

 

La Moncloa nuncia que a Madrid es produirà a finals de maig la gran conjunció astral: Obama i Zapatero, que plegats il·luminaran el món amb les seves polítiques progressistes que duran a un nou Renaixement en el segle XXI. Patapam! La Casa Blanca anuncia que Obama no tenia previst aparèixer per Madrid. Ens em lliurat d’una i bona.

 

Quan un govern està grogui no n’encerta ni una. El Gobierno de la Nación esperava que el semestre de la Presidència Europea de la Unió fos la gran ocasió per al seu rellançament. No està servint per altra cosa que per ensenyar al món les vergonyes del president espanyol i del seu govern.

 

Costa avall i sense frens. Així és com va avui el govern espanyol.

Comentaris: 1
  • Un globus sonda per fer veure que prenen alguna mesura restrictiva.
    Anònim | dimecres, 3 de febrer de 2010 | 07:49h
    Això és un globus sonda per desviar-hi l'atenció de la crisi econòmica, per fer creure que prenen mesures quan en realitat no fan res, ja que la mesura no serveix per aquesta legislatura.

    I la part més ampla del coll de botella que ha esdevingut el rombo -no piràmede- de la demogràfia poblacional no començarà fins l'any 25, junt a l'allargament de la qualitat de vida laboral pot significar un augment de dos punts d'anys per terme mig de l'edat de jubilació.

    Avui en dia n'hi molts jubilitats que aconsegueixen o necessiten un sou extra a temps parcial o economia submergida.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats