Correu Blocs | VilaWeb.cat
-->
mba4639 | Reagrupament | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 14:38h

Benvolguts compatriotes,

Des del grup de suport a Joan Carretero i a Reagrupament, ens dirigim a tots els adherits per encomanar-mos tranquil·litat, seny i confiança en el futur de Reagrupament . Com podeu escoltar en l’entrevista a Joan Carretero aquest matí a RAC1.

Joan Carretero ha deixat clar que continua a Reagrupament i amb totes les ganes de lluitar per aconseguir la Catalunya Independent.

Des del grup de Facebook i per correu, feia temps que alguns companys, ens havien fet arribar algunes queixes que en algunes, per sort poques, assemblees comarcals i districtes, s’estaven repetint certes formes d'actuar que entraven en contradicció amb un dels dos pilars fonamentals de l’acció política de Reagrupament: La Regeneració democràtica.

Com Joan Carretero ha explicat avui a l’entrevista, ha deixat de ser president de l’associació, continuant com associat i actiu en el seu treball cap a la independència. Segons ha dit “hi havia unes actituds per part d’alguns, que ens portaven a ser un partit clàssic amb totes les martingales dels partits, amb intents del control del territori, fidels cap aquí, cap allà, etc”. No vull enganyar ningú i no vull portar al Parlament un moviment que els ciutadans ens diguin que és [...] més del mateix.”.  Calia una bifurcació. Vaig plantejar que si els discrepants, que eren quatre, volien quedar-se i dirigir l’associació, jo marxaria.”.

Tota la junta va secundar totalment l’actuació del president quan aquestes quatre persones no van voler dimitir.

Davant d’aquesta situació, nosaltres pensem, que les quatre persones que pretenen continuar a la junta, han quedat totalment desautoritzades per continuar. Però no ho exigirem que dimiteixin , això és una cosa que han de triar ells. Tampoc en farem un enfrontament de tot això, com ha dit Joan Carretero “No vull perdre ni un minut amb batalles caïnites i històries vàries, perquè hem de treballar per la nostra llibertat.”

Des d’aquest grup de Suport a Joan Carretero i Reagrupament, continuarem lluitant per aconseguir la nostra llibertat, donem total suport al que és i ha estat sempre la nostra raó de ser:  Ajudar Reagrupament i a Joan Carretero,  a aconseguir fer una candidatura, unitària i transversal ,que proclami unilateralment la independència al Parlament de Catalunya.

Reagrupament ha de ser una eina per aconseguir aquest objectiu, un objectiu de país i no pas no una eina per aconseguir els objectius individuals de cap persona.

Per acabar, Joan Carretero ha dit al final de l’entrevista que tots els associats comptin amb ell i ell també compta amb tots nosaltres per aconseguir la independència de Catalunya.

No dubti ni un moment, Dr. Carretero, que té tot el nostre suport incondicional.

 

Endavant les atxes!!

 

 


Comentaris: 19
  • ja he vist el que havia de veure
    Carles Barreda | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 23:54h
    Port uns mesos seguint el camí de Reagrupament: amb il·lusió, també amb una certa prevenció degut a la inexistència de programa més enllà de la independència (que no es proclamará enguany amb deu, potser dotze diputats).... i mentrestant suposo que caldrà fer alguna cosa.

    L'espectacle d'ahir i avui (he visitat la pàgina de Reagrupament, i he pogut llegir els comentaris dels associats) m'ha deixat ben clar el que hi ha és una adhesió cega a un líder. Cega i sense fissures. Per mí això és el més preocupant en un partit polític. Tothom, per exemple, amb un clam unànime, s'ha llençat a desqualificar i insultar a la "banda dels quatre" amb una violéncia verbal i una mala llet digna de millors objetius. Sobretot quan en realitat ni tan sols sabem amb exactitud, degut a una apagada informativa inexplicable, què ha passat. Suposo que no ho sabrem; a mí em queda clar que abans de la reunió de la crisi hi havia hagut alguns dinars on hi havia una dotzena de persones, on s'havien pactat estratègies i comportaments. Tot a nivell de la cúpula, sense que ningú en sabés un borrall.

    Tot plegat l'antítesi de la democràcia. La relació que sembla haver-se establert els la de general i soldats. Em recorda massa el tipus de democràcia dels partits de la III Internacional. sincerament m'hagués agradat una cosa més americana, la veritat.

    Per a més confusió ara es parla de Laporta, amb una personalitat tan semblant a la del Carretero que molt m'estranyarà que abans de les eleccions no hi hagi un altre estirabot encara més lamentable.

    Per mí ja n'hi ha prou.
    • Carles en un partit és pot acceptar reunions secretes per fer estrategies per erosionar al President..etc
      mba4639 | dimarts, 2 de febrer de 2010 | 10:51h
      per defensar els teus interesos. Però un partit en un Estat lliure i sobirà.
      Però reagrupament no es això, ni Catalunya està lliure. Aqui estem tots no per fer política sinó per aconseguir la independéncia. La pol¡itica es un mitjà, Reagrupament és una eina per aconseguir la independència . Si no som capaços d'anar tots a la una, amb el lider designat i a més, qui ha ha fet possible l'existència de Reagrupament, val més que plegem.

      Si en Joan Carretero no ho fa bé, d'aqui dos anys a la propera assamblea, es canvia i ja estat. 

      En Jan Laporta, en parlarem quan sigui el moment. Si no fem els deures primer, aquest moment no arribarà  mai
       
      • em queda clar
        Carles Barreda | dimarts, 2 de febrer de 2010 | 16:05h
        Es tracta de fer el que digui el líder. Calia haver començat per aquí per estalviar-nos tota aquesta faramalla de democràcia decadent.

        Obviament si algú no li agrada al líder cal linxar-lo, com hem vist a la web de Rcat. Res de més natural.

        Menys mal que aquest cap de setmana ens heu obert els ulls a molts; sens dubte ha estat dolorós, però necessari per tal de no perseverar en l'error.

        Tot plegat em recorda Praga; no la primavera, sino els processos. Falta a dir que la banda dels quatre són agents montilla-espanyolistes. Però suposo que és tan obvi que no cal fer-ho: si no estaven al 100% d'acord amb el líder era per alguna cosa tèrbola.

        Ergo: a partir d'ara tinc clar que abandono la simpatía per Rcat, i de pas i ja que hi som l'equidistància; si mai arriba el moment em trobaríeu contra vosaltres sense ambigüitats. Però no arribarà el moment perque, com s'acostuma a dir, les formes són el fons. I les vostres formes són molt, molt dolentes. Per tant amb el començament heu posat la llavor del final.

        Una salutació.

        Carles Barreda.
  • No es això companys
    Ferran| Adreça electrònica | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 22:23h









    <!--
    /* Font Definitions */
    @font-face
    {font-family:"Cambria Math";
    panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;
    mso-font-charset:1;
    mso-generic-font-family:roman;
    mso-font-format:other;
    mso-font-pitch:variable;
    mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;}
    @font-face
    {font-family:Calibri;
    panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;
    mso-font-charset:0;
    mso-generic-font-family:swiss;
    mso-font-pitch:variable;
    mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;}
    /* Style Definitions */
    p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
    {mso-style-unhide:no;
    mso-style-qformat:yes;
    mso-style-parent:"";
    margin-top:0cm;
    margin-right:0cm;
    margin-bottom:10.0pt;
    margin-left:0cm;
    line-height:115%;
    mso-pagination:widow-orphan;
    font-size:11.0pt;
    font-family:"Calibri","sans-serif";
    mso-ascii-font-family:Calibri;
    mso-ascii-theme-font:minor-latin;
    mso-fareast-font-family:Calibri;
    mso-fareast-theme-font:minor-latin;
    mso-hansi-font-family:Calibri;
    mso-hansi-theme-font:minor-latin;
    mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
    mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
    mso-ansi-language:CA;
    mso-fareast-language:EN-US;}
    span.highlight
    {mso-style-name:highlight;
    mso-style-unhide:no;}
    .MsoChpDefault
    {mso-style-type:export-only;
    mso-default-props:yes;
    mso-ascii-font-family:Calibri;
    mso-ascii-theme-font:minor-latin;
    mso-fareast-font-family:Calibri;
    mso-fareast-theme-font:minor-latin;
    mso-hansi-font-family:Calibri;
    mso-hansi-theme-font:minor-latin;
    mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
    mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
    mso-fareast-language:EN-US;}
    .MsoPapDefault
    {mso-style-type:export-only;
    margin-bottom:10.0pt;
    line-height:115%;}
    @page Section1
    {size:595.3pt 841.9pt;
    margin:70.85pt 3.0cm 70.85pt 3.0cm;
    mso-header-margin:35.4pt;
    mso-footer-margin:35.4pt;
    mso-paper-source:0;}
    div.Section1
    {page:Section1;}
    -->


    No es això companys no es això, un cop mes a
    quedat clar, que som pocs i mal avinguts, quina vergonya sento al escoltar el
    que ha passat i per als que penseu en Reagrupament
    com a una assemblea "ERC" no hi ha lloc per a vosaltres, Reagrupament a de ésser, sota la meva manera de veure,
    un partit polític, amb un programa ven clar, perquè senyors, si tot el que
    volem, només es la independència de Catalunya i ja està, anem servits,
    necessitem parlar sobre el dia desprès i crec que en Joan Carretero ho te clar, es per tot això, que demano a tots
    els reagrupats i reagrupades
    un moment de reflexió, per no engegar-ho tot a rodar, fer país vol dir el anar
    tots a una, amb uns objectius comuns i trobar ponts que uneixin i no que
    provoquin dispersió, i crec que el Doctor, i el seu equip, mereix la total
    confiança i respecte, ja es ven cert allò que diu, que de fora vingueren que de
    casa en tragueren. Tot això ho expresso amb coneixement de causa ja que desprès
    d'assistir a moltes presentacions de Reagrupament
    he detectat que hi ha molta gent que no està per la labor de fer de Reagrupament un partit polític amb cara i ulls, es
    pensen que el que es vol fer es un pati d'escola a on tothom digui la seva i
    això Reagrupats només
    te un nom ingobernabilitat i sobre el tema de Joan
    Laporta en Carretero te tota la legitimitat per
    creure que serà un be per Reagrupament i de retruc
    per el país deixem treballar als que en saben i desprès si no ens agrada ja parlarem i més davant d'unes eleccions que
    poden marcar l'esdevenir de Catalunya d'una manera
    definitiva cap a la independència. No es això Companys no es això.

    • Estic d'acord
      mba4639 | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 22:40h
      Una Junta ha d'anar tots a una. Sino que ho deixin i es dediquin a construir una alternativa al Joan Carretero dins del partit, i es presenti com a candidat a substituir-ho quan sigui l'hora.
  • és veritat això que diu l'ACN?
    Joanot| Adreça electrònica | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 19:45h

    Joan Carretero torna a presidir Reagrupament després de la dimissió dels quatre dirigents crítics





    ACN // 01.02.2010 // 19.19 h    Ref. 83012



    Barcelona (ACN).- L'exconseller Joan Carretero ha guanyat el pols als
    crítics i ha acceptat tornar a presidir Reagrupament després que els
    quatre dirigents que li van plantar cara a la junta directiva per la
    fórmula d'elecció dels candidats a les eleccions del 2010, Emili
    Valdero, Jaume Renyer, Albert Pereira i Francesc Abad hagin anunciat la
    seva dimissió. Carretero ha pres la decisió en una reunió a Puigcerdà
    amb el seu entorn de màxima confiança. Fonts coneixedores de la trobada
    consultades per l'ACN han afirmat que amb Carretero també poden tornar
    a la direcció de Reagrupament els 12 dirigents que el van seguir, tot i
    que donen per fet que no tots voldran tornar.
  • Independència no vol dir adhesió inquebrantable
    Frankyelpunky| Adreça electrònica | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 19:36h

    Fidelitat als principis : Independència i regeneració política.
    Això no vol dir "adhesió inquebrantable", la célebre expressió franquista. Les persones també han de mostrar estabilitat, Carretero no pot actuar com una persona individual, ha de pensar en la responsdabilitat que té davant ´prop de 3000 persones que el van triar en assemblea.

    • Volen majoria a la búlgara
      Gemma| Adreça electrònica | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 20:09h
      El nucli dur de Carretero, procedent en bona part de la candidatura escindida d'ERC, es passarà els principis i les formes de la democràcia pel forro. A ells importa més que Joan Laporta els pugui donar un resultat acceptable, per Catalunya és clar, que no pas acceptar diferents matisos. Laporta per damunt de tot.

      Aquestes adhesions inquebrantables i unànimes al líder em recorden a les majories búlgares o a les sectes. i si no t'agrada, te'n vas. Això, més que transversalitat i regeneració, és populisme.
      • Majories Bulgares i sectes
        Pep| Adreça electrònica | dimarts, 2 de febrer de 2010 | 00:19h
        Les majories bulgares no deixen de ser estomacs contents, ara les sectes son un altra cosa, precisament el que basicament t'impedeixen a una secta es el poder marxar. En ambdos casos la discrepancia et pot costar el "trasllat" o el "traspas". I aqui no estem parlant d'aixo.
  • Majories Bulgares i sectes
    Pep| Adreça electrònica | dimarts, 2 de febrer de 2010 | 00:16h
    Les majories bulgares no deixen de ser estomacs contents, ara les sectes son un altra cosa, precisament el que basicament t'impedeixen a una secta es el poder marxar. En ambdos casos la discrepancia et pot costar el "trasllat" o el "traspas". I aqui no estem parlant d'aixo.
  • Gemma, saps el que dius?
    mba4639 | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 22:37h
    Ara resulta que en Jaume Renyer, l'Albert Pereira i l'Emili Valdero no eren dirigents d'ERC?
    Si us plau Gemma, la propera vegada no vinguis a intoxicar. Ja estem prou servits amb els espanyolistes i els seus sicaris
    • Una argumentació "brillant", noi
      Gemma| Adreça electrònica | dimarts, 2 de febrer de 2010 | 00:05h
      Entesos, llavors tot allò de la llibertat de vot, de la transversalitat i sumar per la independència en un únic partit era una filfa. Entesos, ja veig que els i les patriotes que no entenem el comportament de Carretero som "intoxicadors" i ens poses a l'alçada dels espanyolistes. Una argumentació "brillant", noi. Ja us ho fareu.
  • Si us plau, company una mica de serietat
    mba4639 | dilluns, 1 de febrer de 2010 | 20:08h
    En Joan Carretero i tota la junta, menys els 4 que han provocat tot aquest merder, han actuat per dignitat i regeneració democràtica.
    A on s'ha vist que si tota una junta i el seu president demana que dimiteixin per les actuacions contraries justament als principis de regeneració democràtica per així aconseguir els seus objectius personals , aquest es negen a fer-ho i fins i tot s'apropien de la Junta, envian comunicats a tots els reagrupats i tallant l'accés a la resta. Aquest 4 han actuat defensats els seus interesos personals i no la voluntat dels 3.400!!
    L'assamblea va triar-los per pencar amb Joan Carretero , 100 x 100 amb ell , per aconseguir una candidatura que guanyi les eleccions . No els va triar per fer capalletes i crear merder.
    Pensa que havia alguns dels 4 que feina dos mesos que no anava a cap reunió!!
    En fi, ja està arreglat i ara Reagrupament ha demostrat que no ens deixarem que ens tornem com la resta dels partits: Una repartidora de favors i contrafavors per poder pujar al poder  i allà continuar mantenir-se I mentre estant, que bobin a Catalunya.

    Endavant les atxes!!
    • Regeneració?
      Joan | dimecres, 3 de febrer de 2010 | 16:54h
      Bé, es la primera vegada que intervinc al teu bloc, encara que l'he llegit sovint. Crec que vas del tot errat en la teva evaluació i no amb puc resistir d'intervenir. Carretero i els que l'han secundat, no han actuat ni per dignitat, ni per regeneració democràtica. Montar una espècie de processos de Moscú, on sembla cercar-se l'empedeniment públic de no se sap ben bé que, no es cap de les dues coses. Es quelquom pitjor. Molt pitjor. El Dr. Carretero no s'ha comportat com un lider, ni ha respectat el mandat de l'assemblea fundacional plasmada en els seus documents i acords. S'ha comportat com un general que es salta el control civil, i exigeix l'addesió cega. Es veu que els càrrecs contra els 4 "que han provocat tot aquest merder" son el seu anterior origen militant (el mateix del Sr. Carretero per cert i d'altres juntistes) i la suposada voluntat de promocionar-se territorialment (ves quin crim!) pero mai, han vulnerat els acords presos. Ni la paraula, com, el Sr. Carretero dimitint i creant aquest espectacle lamentable, amb la majoria de junters (ara es comença a veure que conspirats) que s'han passat per l'entrecuix els mandats de l'assemblea. Es veu que per justificar-lo, tu mateix apel.les a explicacions metafísiques fonamentades exclussivament en que uns (el Dr.Carretero i els juntistes conspirats) tradueixen la "voluntat" dels reagrupats, i els altres als que els hi demana, )al meu entendre de una forma digna de Josef Stalin) que "dimiteixin" sota l'acusació digna dels instructors al servei de Beria. I surt la Carandell, que ha estat un cop d'Estat clàssic, en tota regla, on es veu que els 4 fan dimitir a la majoria i prenen les rendes de l'associació. En el curt espai de temps en que es va penjar a la web la proposta per sortir de l'atzucac promoguda pels al.lucinats 4 juntistes als que es demanava l'autodenúncia i l'empedeniment públic dimissionari, la discussió no tenia censura i tothom podia dir la seva. Reconduida la situació pel general colpista (doncs s'havia saltat principis establerts a l'assemblea, amb l'equiessència d'alguns dels que tenien de ser els seus garants), la web va penjar l'article de "patriotisme i dignitat" anterior a la constitució formal de Reagrupament, amb tot un seguit d'entrades laudatories, dignes del Gran Timoner. Explicacions? ni una. Repeteixo, NI UNA. Babejos tipus Rut Carandell de cops d'Estat, insults, acusacions de "politiqueria", fins i tot un membre de la Junta al seu bloc, parlant de "netejar merda" - el Sr. Josep Sort - dignes de un brabucó tavernari al punt del coma etil.lic, i un President que encén en comptes d'apagar, que "fa veure" que dimiteix i a les 24 hores, "torna". Clàssic, molt clàssic.

      I els jocs de paraules per explicar el que ha passat, no modificaran la realitat del que ha passat.

      Gràcies per obrir-me els ulls. Gràcies. Independència i Regeneració democràtica. Ves a saber. Segons com.
      • Llástima que arribem a aquests extrems
        mba4639 | dimecres, 3 de febrer de 2010 | 18:45h
        Vaig escriure el comentari quan no havia de haver-ho fet, en plena tempesta i sense haver esperat que es calmi la mar.
        la Rut no va estat encertada amb dir que era com un cop d'Estat, encara que a mi m'ho va semblar quan vaig rebre el comunicat dels 4 i quan vaig contestar-lis en va dir el sistema que no ho podia fer.
        També quan vaig voler-me possar en contacte amb a la gent de la Junta que havia dimitit i el sistema en va dir que no.
        Però no entrem en fer-nos retrets.
        Per mi, la cosa está clara , per tu també. Doncs esperem al temps que posarà cada cosa al seu lloc i dirà qui té raò i qui no.
        Si tens la raó , no dubtaré en retratar-me i possiblement m'esborrare de Reagrupament i escriure un article per manifestar la meva decepcció.
        Si es al reves, espero que tu també et retractis com jo.
        Tots volem el mateix.

        Endavant les Atxes!!



        • Esperaré fins demà.
          Joan| Adreça electrònica | dijous, 4 de febrer de 2010 | 16:22h
          Agraeixo la teva resposta. La meva personal, espero formalitzar-la demà després de la reunió informatica a la Coordinadora. De totes maneres t'he de dir, que pinta malament.  No perquè amb retracti, sino perquè amb reafirmi. Acabo de sentie al Dr. Carretero a l'oracle de Cat Radio. Ho sento, per a mi, no es cap lider. No ha aclarit res de res, i a tornat a reiterar els suposats personalismes (sense cap contingut polític clar, sense cap explicació raonable sobre l'exigència de dimissió als 4 membres cessats, i al meu entendre, vexats. Reitero amb que amb aprenents de Beria, jo no vull tenir res a veure. Sobre Laporta no ha aclarit res, sobre el futur de Reagrupament, no ha aclarit res de res. Sobre els motius de la "crisi" únicament acusacions no fundades amb dates, de "interessos personals" vagues i sense cap evaluació política. I el pijor de tot, s'ha atrevit a dir que el sistema d'elecció de les llistes "no hi ha hagut ni temps de fer cap proposta". Miquel, si us plau, llegeix els unics documents que l'assemblea fundacional es va atorgar i que era obligació del general i els seus fidels adjunts, respectar. Aquest suposat lider, vol addessions, no gent que pensi per ell mateix. La tallada informativa als associats, no s'ha donat ara, arrel de la "crisi": es que no sabem ni de què discuteix la Junta!.

          Bé, repeteixo, agraeixo els teus comentaris i respecto que creguis que hi han suficients elements per considerar que les persones que estan al capdavant de Reagrupament, siguin capaços de respectar els compromissos amb el Poble Català. Es a dir, amb el subjcete sobirà de la independència. Et continuaré llegint, encara que no sigui sobre aquest penós assumpte.

          Demà decidiré.
          • D'acord Joan
            mba4639 | dijous, 4 de febrer de 2010 | 17:33h
            Penso que les coses s'han de prendre amb calma i si pot ser esperar un temps millor. La lluita per la independència s'ho val.

            És lógic , penso , que  Carretero en un programa de radio obert, no expliqui tot els motius amb detall. Ja em donat prou carnassa als taurons. Però ha deixar anar alguns coses que indiquen el perquè ha actuat d'aquella manera i recordem, 13 membres més de la junta el van secundar totalment. Aquestes 13 persones, mereixen també respecte i credibilitat. Em costa creure que tots 13 siguin tan messells o estúpids per seguir-lo cegament.

            També et demanaria, no donguis res per suposat i pregunta tot el que creguis necessari al Carretero, aquest mai fuig i diu les coses clares. A vegades massa clares.

            Sort i que tingeu bona reunió

            Nota: Nosaltres des de la Veg.d'Exteriors, enviem un representant que si s'escau llegirà un comunicat nostre.
            • Uns petits aclariments.
              Joan| Adreça electrònica | dijous, 4 de febrer de 2010 | 19:39h
              Gràcies Miquel pel to i el respecte. Jo personalment no vaig a la reunió, pero esperaré saber-ne els resultats. Crec que el respecte a les 13 persones els hi tinc, pero crec que no s'han comportat com tenien de comportar-se en aquest cas. El Dr.Carretero crec que no té tant de respecte, doncs a la mateixa entrevista com has degut sentir, ha tractat de pus de gra del cul (quina poca gràcia), el que a escapçat. Tota una tesi política.

              A veure si deveritat, acabo ja.

              Joan
              • Joan em dic Manel
                mba4639 | dijous, 4 de febrer de 2010 | 19:51h
                LLàstima que no hi vagis i si et tinc que ser sincer, crec que en Joan Carretero hauria de fer una visita a totes les assamblees i explicar el que ha passat.
                He escoltat l'entrevista i la veritat no he sentit res del gra al cul i he vist que ha tractat amb força correcció el tema , malgrat podria estar molt enfedat amb les acusacions sobre que tot això ho ha fet per que té la Sandra Lomas com amant.

                Esperem que això s'acabi i anem per feina
                Cordialment

RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats


Categories

  • Tot el relatiu a les activitats de 10mill. Des de Brussel·les, la ILP i ara Ginebra (8.5.2010)
  • Històries i anècdotes que m'han passat mentre vaig ser President de la Secció Local de Malgrat de Mar des del 1994 fins 1999
  • Tots els blocs adherits a aquesta xarxa som blocaires catalans que, des de la nostra llibertat de criteri, pensament i opinió, lluitem per una terra lliure i pròspera. Considerem que el règim polític del govern tripartit ha esdevingut una autèntica plaga insofrible i immerescuda que pateix la nostra nació.
  • Arxiu dels articles publicats al Bloc Gran del Sobiranisme
  • Noticies sobre els darrers descobriments en ciència i salut
  • Articles del blog "Des de les germanies" del diari ara.cat, a on explico les meves impressions d'un immigrat català a Alemanya
  • Tota la informació relacionada amb la meva experiència a la Fira del llibre 2007 a Frankfurt i les vivències a Alemanya
  • Temes personals
  • La meva opinió sobre la política
  • Articles relacionats amb el canvi que comportarà les noves tecnologies a la política
  • Trucs per programar i maquetejar el nostre bloc
  • Tots els articles referens al Referèndum d'autodeterminació del 2014
  • Articles relacionats amb Reagrupament Independentista

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Entra la teva adreça de correu:

Delivered by FeedBurner

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    

Últims 40 canvis