VilaWeb.cat
marp | Catalunya | dijous, 4 de febrer de 2010 | 00:54h

La Plataforma Sobirania i Progrés, fundada l'any 2006, va celebrar el passat mes d'octubre els seus tres anys d'existència. Per commemorar aquest aniversari, l'entitat presidida per l'actor Joel Joan organitzarà un gran acte que durà per nom "Una Nació, un Estat: tres anys de Sobirania i Progrés". L'acte servirà, d'una banda, per explicar la feina feta durant aquests tres anys, però també per posar al dia el discurs del sobiranisme civil sobre els seus reptes de futur: el moviment pro-consultes, la sentència del TC, el creixement sociològic de l'independentisme, la internacionalització del cas català, la integració de la nova immigració en el moviment i la persistència de l'espoli fiscal.



En aquest sentit, "Una nació, un Estat" serà també un acte de campanya a favor del "sí" a la independència a les consultes populars que se celebraran a una cinquantena de municipis el proper 28 de febrer. A tal fi, l'acte consistirà en una conferència col·lectiva , amb un gran nombre de ponents, un ritme dinàmic i intervencions curtes, dutes a terme per diferents membres promotors de la plataforma, com ara l'economista Elisenda Paluzie ; el sociolingüista Miquel Strubell; els juristes Marcel Mateu , Hèctor López Bofill i Antoni Abad ; o el mateix Joel Joan . També s'hi donarà veu al moviment pro-consul tes, i es comptarà amb un convidat d'excepció: Kenneth Gibson , diputat de l'Scottish National Party , que durà a terme la intervenció de cloenda de l'acte.


L'acte es durà a terme divendres de 19 de febrer a les 18:15 a l'Auditori AXA de Barcelona, situat a l'edifici de l'Illa Diagonal (Av. Diagonal, 547) en el mateix emplaçament on l'entitat va dur a terme l'any 2008 (conjuntament amb altres entitats) la conferència "Ara més que mai, iniciativa política", amb l'aleshores lehendakari Juan José Ibarretxe. Per més informació, contacteu amb coordinacio@sobiraniaiprogres.cat.

 

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats