VilaWeb.cat
jordimartif69 | Què passa? | dilluns, 25 de gener de 2010 | 16:03h
La màfia a CGT (quatre gats ben organitzats) està nerviosa. No han presentat candidatura a aquest congrés (potser ja no els queda ningú a qui enredar) i d'alguna manera han de fer notar una ànsia de poder que no els deixa dormir. Confesso que jo, a través d'estranyes relacions i sintonies, en algun moment també he estat "enredat" pels mafiosos. Quan els mafiosos van veure que tant jo com altres teníem criteri (a partir de la publicació d'un article meu que portava per títol 'Purs' al "Catalunya") i damunt del coll hi tenia un cap que  a més de portar cabell pensava i no acceptava ordres... ni d'ells, aleshores jo també vaig passar a ser "enemic". Ja ho sabeu. La màfia només té esclaus o enemics, no contempla cap altra categoria; bé, hi ha la dels nous adeptes però aquest és un estadi transitori. La màfia pensa pels esclaus i odia els enemics, alhora que obliga els nous iniciats que demostrin l'adhesió als amos amb actes heroics contra qui  ells han qualificat d'"enemics". Jo sóc enemic de la màfia.
Ara, sense candidatura pròpia i sense cap proposta que no sigui "no, no i no", les consignes que fan córrer són que val més que la CGT de Catalunya no tingui Secretariat Permanent. Sense ells, només és possible el no-res. La seva estratègia sempre ha estat clara. Odien la CGT de Catalunya i volen que la CGT a Catalunya sigui una sucursal de la CGT estatal.
La màfia, per cert, llegeix aquest bloc, o sigui que si algú els voleu dir "hola", tingueu present que us llegiran. Sempre que no hi hagi insults, aquí tot es publicarà.

Comentaris: 16
  • La pelea es pelando!!
    Manuel Márquez | dissabte, 30 de gener de 2010 | 22:38h
    La veritat un comença a esta una mica fart del purisme i del dogmatisme.  A tot arreu apareixen gent amb la veritat absoluta amb respostes per a totes les preguntes mentre que la realitat és que el capitalisme ens esclafa cada cop més i nosaltres som sempre els mateixos i eleccions rera eleccions sempre ens governen els empleats del capital. I no parlo no de la CGT sinó de totes les forces polítiques, sindicals i socials anticapitalistes.

    Un que ha viscut entre dogmàtics i encara veu els efectes perniciosos d'allò tan castizo de: "Estás conmigo o contra mí" és a dir, no es pot tenir criteri propi, és a dir: o ets esclau o ets lliure.

    Nosaltres la gent del kaosenlared hem triat la llibertat i entenem perfectament a l'amic i company anticapitalista Jordi. A casa nostra com a d'altres cases pul·lulen tot i un reguitzell de dogmàtics que res han fet ni faran per l'alliberament del poble treballador explotat, ara de donar lliçons de marxisme o anarquisme d'això si que saben ...

    Doncs amb tots el respectes es poden anar tots junts a l'abocador de la història... nosaltres tots els anticapitalistas de veritat tenim molta feian i ... un món per guanyar!!


  • Conspiración Judeo-Masonica
    Joaquín Marín Pacheco| Adreça electrònica | dimecres, 27 de gener de 2010 | 15:36h




    Curiosament la gran majoria de vegades
    que apareixen aquest tipus d'articles negatius sobre CGT vénen
    signats per obrers intel·lectuals (qui vulgui comprovar-lo solament
    ha de revisar les hemeroteques), i és indignant que el responsable
    d'una publicació com és el Catalunya dirigida a tots els afiliats i
    afiliades amb diferents sensibilitats i diferents pensaments, en lloc
    de mostrar imparcialitat es dediqui ha fer aquestes rabioses
    critiques públicament contant las “seves” veritats a mitges mes
    pròpies d'un irracional calenton que d'un anàlisi objectiu.


    Desgraciadament són molts els que al
    veure les seves propostes rebutjades en assemblea culpen a una mà
    negra o conspiració mafiosa (com cuan el tirà d'en Franco deia
    paranoicament allo de la Conspiración Judeo-Masonica), en canvi quan
    són preses en compte ho agraïxen a un exercici clar de democràcia
    i transparència.






    Deixem-nos d'una vegada per sempre de
    tonterias i perdudes de temps, posem-nos a treballar en les
    fàbriques, en els carrers i allí on hagi problemes mes importants
    als que dedicar espais de crítica. 






    Per cert, ¿És veritat que el company que encapçala
    com Secretari General l'única candidatura de CGT a aquest congrés
    (candidatura que sembla donar suport aquest article) dona suport a
    l'acord de baixes signat per la CGT SEAT? Aquest acord suposa uns 120 empleats
    pre-jubilats i que altres 160 (això és fort) optin al reingrés en
    el 2011 sempre que es reciclin i superin una prova d'accés a pesar
    de dur dècades en l'empresa.


    Salut

    • tot el meu suport
      accio cultural anarquista| Adreça electrònica | dimecres, 27 de gener de 2010 | 21:51h

      pues el Jordi no s’amaga, cosa que els super-a-narcos de la CGT, si o fan.
      i que jo sàpiga el Jordi es un obrer i no esta alliberat con algunes persones, jo també soc obre i estic d’acord ens els plantejament de lo que diu en Jordi en aquest article al seu bloc, lo trist es que la CGT entre el 1999 i el 2002 estava al carré al entrar aquesta gent tot es va caure i en convertiren la cgt en un ghetto.


      Desitjo que aquestes persones marxin de la CGT, i aqueta organització comenci a recuperar el carrer estar a les lluites del Okupes, moviment socials, suport a tot obrer-obrera que o dimani, i que 1er de maig es trobin les 3 o 4 anarcosindicals al carrer per unir esforços....


      Oscar P.

  • jo
    jordimartif69 | dimecres, 27 de gener de 2010 | 20:42h
    No et confonguis que jo mai no ho he fet. Al "Catalunya" res d'això hi surt ni hi sortirà. Ara bé, això és un bloc personal i sigui el que jo sigui, no deixo de pensar i per tant de parlar. No ho faig com a "coordinador de" sinó com a mi mateix i quan ho faig, tal com tu, hi poso el nom.  Salut, company.
  • mas azules que negros
    nieto de roja | dimarts, 26 de gener de 2010 | 17:34h

    Super si uns / es que, es creuen-A-narcos però porten 12 o 14 anys alliberats sentido y traballar
    jo que no vull ni veure'ls mes por el Sindicat, Despres del congreso de Lleida.
    Animo auténticos "negros", pasaros por la CNT haber si os cogen para afiliaros ..... Después de tantos años a sueldo de la empresa.

  • mmm
    xavi | dimarts, 26 de gener de 2010 | 11:08h
    Aquesta gent ha fet molt mal al sindicat, molta gent ha marxat, molta gent no s'ha ficat, molta gent ha deixat de col·laborar. Molta gent maca que ha anat passant per la CGT ha decidit cadascú al seu moment posar-se en mode "stand-by" i jo crec que en molts casos aquesta mena de mals rotllos insolubles han ajudat molt a que la gent prengui aquestes decissions, a banda de les qüestions personals imponderables que pugui tenir cadascú. I és que la militància sindical no ha de ser eterna, crec.

    Ser de Barna i mantenir el carnet de la CGT i col·laborar als moviments socials ha estat una mena de via crucis, una mena de creu que s'havia d'arrossegar. El Jordi Bonet ho reflexava molt bé al teu facebook, quan deia:

    "La CGT podria haver estat un espai d'articulació
    de les noves realitats del món del treball i els nous conflictes
    socials que vivim en l'àrea metropolitana, en canvi el segrest que
    determinades ortodòxies realitzen del sindicat a Barcelona impedeix
    aquesta barreja, tal i com es va reflectir en l'autisme de la CGT amb
    el May Day, el moviment per un habitatge digne o les diferents
    iniciatives del moviment global, on la Federació Local mai no sap/no
    contesta, quan no et mira amb despreci per sobre l'espatlla.
    "

    Jo sóc molt escèptic sobre l'evolució futura de la CGT. Amb converses amb amics i companys, venien a dir que el nivell intelectual de la confederació està baixant: que la gent no té aquell interès per formar-se políticament (formació que passa per l'intercanvi intel·lectual amb el teu entorn) de fa uns quants anys i que ho solucionen tot cridant i amb quatre frases fetes. Afegeixo jo, com si estiguessin tancant-se dins la closca.

    Parlant amb la Roser em deia que la CGT no era la imatge que nosaltres volíem que fos, sinó que era i és allò que és. És possible que tingui part de raó. Però jo vaig trepitjar la CNT-Catalunya als 14 anys per primer cop, i allò era una organització com cal, emprenedora i a la vegada humil, que volia recollir tota l'esquerra no institucional i alternativa a l'esquerra de CCOO's i no ser el ghetto pressumptament anàrquic, amb conflictes, divisions i discussions però sense tant de dogma. Els dogmàtics en aquell temps eren els fanàtics de l'AIT. Com han canviat els temps.

    I és que jo penso que el millor que li podria passar a la CGT seria que es tanquessin els locals de Laietana i sortir d'aquell aire podrit i resclosit, d'aquells conflictes i mals rotllos, sortir al sol, al món real, a la política del carrer, si no t'agrada la política de vegades snob i artistilla dels moviments socials del centre ciutat doncs ves-te'n a Nou Barris o a Hospitalet, però surt del local!!!

    De totes maneres, no es solucionen aquestes coses amb insults tipus "màfia" i coses d'aquestes, sinó amb feina i resultats. Han estat incapaços de presentar ni tant sols una candidatura. Veurem com va el congrés. No sóc optimista, però encara queda molta lliga.
  • Que estrany
    puigdencama | dilluns, 25 de gener de 2010 | 18:32h
    Això que expliques m'és completament nou, no m'ho he trobat mai en cap partit, associació, organització o colla on he estat. (ironic mode)
  • Hola, CGT
    Josep M. | dilluns, 25 de gener de 2010 | 18:12h
    Desconec la dinàmica interna de la CGT, però els teus missatges són força esclaridors sobre el que hi passa. Jo personalment mai m'he sentit atret per la CGT, a la qual veig, amb tots els respectes, com una CNT disfressada amb un vestit de catalanisme tipus CCOO i UGT (el català a les pancartes i cap a casa). També desconec si la CGT té el projecte de ser el sindicat anarcoindependentista de referència. En aquest cas, m'hauré de menjar les paraules i demà mateix omplo la butlleta d'afiliació. Tanmateix, he de dir que el que va passar amb el tema dels cinemes no em sorprèn en absolut d'un sindicat que en d'altres ocasions l'ha feta grossa. Sí, cada secció és diferent, però el que fa afecta indispensablement a la CGT en general. Una de les altres errades que hi trobo és la divisió provincialista que tenen (o teniu): Catalunya i Balears... però i el País Valencià? I la Franja? On són? Òbviament han de ser ells els qui es vulguin unir als primers, però trobo que no ajuda gaire unir el PV amb Albacete, com diria que estan units.

    En fi, me n'alegro que cada cop la CGT estigui formada més per gent independentista o amb ferma convicció catalanista i no espanyolista o estatista, tot i que encara queda molt perquè sigui un sindicat en què algun dia em plantegi militar-hi. Sindicalment, Catalunya i els Països Catalans estem força malament, per no dir horrorosament.

    Endavant amb la feina, i envio una salutació a la màfia cegetera que et llegeix!
  • la màfia està rabiosa i mossega
    militant cegetero| Adreça electrònica | dilluns, 25 de gener de 2010 | 16:40h
    la màfia cegetera cada dia està més sola i acorralada, i estan nerviosos i molt rabiosos, tant que ja perden els papers i mosseguen a tort i a dret, només cal veure també quants i qui van aquests dies a les assemblees dels sindicats que tenen sotmesos al seu ferri control, molta gent ja està farta i cansada de l'odi i la rancúnia que arrosseguen i del mal rotllo que supuren, però com que tenen molt de temps segueixen dia rere dia a sac amb la seva història, cada dia està més clar que si segueixen a la CGT i no s'en van a la CNT és perquè alguns i algunes es quedarien sense hores sindicals i haurien de tornar a treballar en lloc de passar-se el dia conspirant i controlant ...
  • Hola
    Anònim | dilluns, 25 de gener de 2010 | 16:19h

    La CGT en contra del cinema en català?

    • als ni mileuristes els hi dona igual tot
      Joan anton | dimarts, 26 de gener de 2010 | 12:57h

      la  secciò de espectables crec que ha fet lo que volen els treballadors,
      el problema no es,  si cinema en català o no.

      el problema es que hi gent que anira al carrer ,
      acomiadats perque alguns cinemes tancaran o faran menys sesions.

      al treballador sense qualificació , al que no arriba ni a mil eurista se la sua si el cinema es el català o en rumano al igual que se la suan moltes coses mes,
      xavi, el mon real dels curritos vol consum i consumisme, coches nous, futbol, barça , tias buenas y fiesta.  li importa un rave la resta

      amb cariño us veig una mica com una elit de universitaris que descoenixeu bastant el mon real del currito de la fp o dels inmigrants que treballen 12 hores sense dret a res.



      • mm
        Anònim | dimarts, 26 de gener de 2010 | 16:21h
        xec, digue-ho per tu. Jo no arribo ni a mileurista i he treballat en condicions bastant precàries. A més, qui et diu que tanquin cinemes? Que teniu una bola de vidre, potser?
  • no joan anton
    Pedro | dimarts, 26 de gener de 2010 | 14:47h
    Jo no soc mileurista que soc vuitcentista. Soc treballado i de la cgt de fa añs.suo cada dia i vull que hi haji cine en catala. A veure si sempre em de fe anar els topics.
  • jo estic molt d'acord amb algunes coses que dius però anem a pams
    xavi | dimarts, 26 de gener de 2010 | 14:27h
    > la  secciò de espectables crec que ha fet lo que volen els treballadors,
    > el problema no es,  si cinema en català o no.
    >
    > el problema es que hi gent que anira al carrer ,
    > acomiadats perque alguns cinemes tancaran o faran menys sesions.

    Jo no volia entrar (i no he entrat gaire) amb el tema dels cinemes. Ja que en parlem, doncs parlem-ne. El problema del probable tancament futur de cinemes és un problema que t'asseguro que té molt menys a veure amb el català que amb moltes altres coses. Jo crec que estaràs d'acord tu, i fins i tot el company Olmedo, que té molt més a veure amb internet, rapidshare, megaupload, Emule, etc. O amb d'altres qüestions tals com hipoteques immenses +  caiguda dels ingressos dels treballadors + incertidumbre de cara al futur + les famílies retallen despeses per allò on és més fàcil = es deixa d'anar al cinema. Si es vol parlar de tot, jo crec que el company Paco hauria d'haver parlat també de tot això. Que igual ho ha fet i ho desconec, ojo.

    Jo no crec que "obligant" a projectar pelis en català caiguessin les entrades venudes, penso que més que posicionar-se contra aquesta llei hauria estat més positiu posicionar-se a favor de mesures alternatives: projecció de partits de fútbol per exemple, o grans esdeveniments. Que els tiros aniran més aviat per aquí.

    > al
    treballador sense qualificació , al que no arriba ni a mil eurista se
    la sua si el
    > cinema es el català o en rumano al igual que se la suan
    moltes coses mes,
    > xavi, el mon real dels curritos vol consum i
    consumisme, coches nous, futbol, barça , > tias buenas y fiesta.  li
    importa un rave la resta

    Ho sé perfectament. Per cert que jo també vull unes quantes coses de les que menciones :-) que també sóc un currito.

    > amb cariño us veig una mica com una
    elit de universitaris que descoenixeu bastant >el mon real del currito
    de la fp o dels inmigrants que treballen 12 hores sense dret a >res.

    Joni, joni, que t'equivoques. En qüestions de curros xungos, jo et puc dir que n'he fet uns quants durant anys i panys de la meva vida i ara mateix estic a l'atur i sense subsidi, ja veurem què passa i si hauré de tornar. Això pel que fa amb el tema èlit.

    I el que venia a dir amb el comentari és el següent, simplement que no hi ha gaire preocupació intelectual al sindicat. Això no té res a veure amb estudis de lletres d'universitaris que mai han donat un pal a l'aigua, sinó amb formació política més enllà de l'amanida de paraules majúscules d'un pretés i cutre catecisme llibertari. Ni el Joan Peiró ni la Guillermina que sàpiga han tingut mai estudis superiors i havien tingut molta més cintura i formació que la que es practica ara a la casa, simplificant.
    • i una cosa més
      xavi | dimarts, 26 de gener de 2010 | 14:32h
      I és que jo ja deia abans que no veia clar lo de discutir aquestes coses per aquí, i ara acabo de veure que també les enllacen des d'indymedia o sigui que per part meva s'ha acabat el debat. Que els que hi han de debatre i parlar d'aquestes coses són els afiliats i delegats que aniran a Lleida.

      Fraternalment

      xavi
  • mb
    jordimartif69 | dilluns, 25 de gener de 2010 | 16:49h
    mano, arribes una mica tard, no? Llegeix el que he escrit i els debats oberts. Aquesta és la meva opinió. Si la CGT estigués en contra del cinema en català jo no seria de CGT.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats