Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
belzaballa | Llibres | dimecres, 16 de desembre de 2009 | 23:16h
"En Bunny encén la ràdio d'una manotada i l'aparell escup una ràfega de música clàssica a tot volum, en Bunny li dóna un altre cop, sona una emissora comercial i llavors, com un miracle, un prodigi, surt dels altaveus, amb tota la seva càrrega d'optimisme emocionant, d'emancipació sexual i de shorts d'or, la mateixa cançó de la Kylie Minogue; i tota la ràbia i la indignació d'en Bunny s'evaeixen com si tingués una fuita de gas, la seva cara encesa es relaxa i es gira cap al seu fill, es prem el cap amb els nusos dels dits i diu:

 - Qui sigui que va dir que Déu no existeix tenia el cap ple de merda!
- Ple de caca! - fa el nen amb un somriure mentre es frega els ulls.
- Ple de tones de fems pudents! - exclama en Bunny -. Quina cançó!
- Ple d'un cubell enorme d'excrements! - respon el noi.

En Bunny tira els malucs endavant i sacseja el cos endavant i endarrere seguint l'eufòric ritme techno, sent que la música li recorre l'espinada i li explota a la base de l'esquena amb una calidesa que li provoca la sensació d'haver-se pixat a sobre o d'haver donat a llum o d'haver-se escorregut als pantalons o alguna cosa per l'estil.

- Ostres noi! - Diu en Bunny, i s'estreny l'entrecuix amb el tou de la mà i les imatges del dia d'àvies assassines, minusvàlids malcarats, vicaris invertits i colles de meuques desdenyoses s'esfumen en l'atmosfera, i afegeix:
- Cony, és una meravella que aquesta cançó sigui legal!"

(Nick Cave
, 'La mort d'en Bunny Munro')

Comentaris: 2
  • ostres
    Low| Adreça electrònica | dilluns, 28 de desembre de 2009 | 13:44h
    És el Nick Cave, l'australià?

    no sabia que també publiqués llibres...

    i pel que sembla l'escatologia li va.


    Ja diràs quina opinió et mereix quan l'acabis!

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Març 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats