Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Alguns escrits propis o adaptats.
  • Comentaris al voltant de la política municipal que PSOE i Bloc de la maneta fan a Dénia
  • Reflexions personals sobre les eleccions més mediàtiques del món.
  • Coses de la terra, la gent i la cultura de la nostra comarca
  • Escrits al voltant de la cuina de La Marina i de les comarques centrals.
  • Els treballs i esforços per a continuar fent el ridícul
  • Articles i comentaris al voltant d'una política verda per al País Valencià i per al món

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
denia | Política valenciana | divendres, 4 de desembre de 2009 | 07:36h

ELS VERDS DENUNCIEN LA MANIPULACIÓ INFORMATIVA DE MORERA I MONICA OLTRA PER UTILITZAR EL NOM DEL SEU PARTIT PER A CONFONDRE L’ELECTORAL VALENCIÀ UNA VEGADA MÉS.


La Presidència dels Verds del País Valencià davant l’aparició en diferents mitjans de comunicació d’un acord electoral entre “ Bloc, Iniciativa i Els Verds” vol deixar clar que Els Verds no han signat en cap moment ni han participat en cap negociació en aquesta legislatura amb el Bloc ni amb Iniciativa del Poble Valencià. 
        Els Verds del País Valencià no reeditaran cap pacte amb partits com el Bloc que han incomplert sistemàticament els acords signats davant Notari de la passada coalició electoral “Compromís pel País Valencià” i que s’han servit de les dues trànsfugues d’Esquerra Unida Mònica Oltra i Mireia Mollà per a ocupar de manera immoral la direcció del Grup Parlamentari.
        Els Verds volem deixar clar que és el Sr Arnal, que en el seu dia es va quedar amb l’escó i els diners corresponents del Grup Parlamentari que pertanyien als Verds del País Valencià i que va legalitzar una nova sigla “Els Verds-Esquerra ecologista”, sense cap implantació real en les comarques valencianes, qui està participant en aquesta nova plataforma electoral del Bloc en la que no participa ni te res a veure Els Verds, partit valencià amb una amplia implantació territorial i membre a través de la Confederación Los Verdes- España del Partit Verd Europeu.
        Els Verds estan en procés congressual i treballant activament per assolit la unitat de tot l’espai ecologista i verd i presentar a l’electorat valencià candidatures en solitari amb la sigla d’Els Verds com a única alternativa real a l’actual crisi econòmica, social i ecològica que pateixen els valencians i les valencianes.
        La Presidència d’Els Verds del País Valencià demana a tots els mitjans de comunicació que deixe d’utilitzar el nom d’Els Verds, nom registrat per aquesta organització,  quan es referisca a altres organitzacions o personatges que no pertanyen a la nostra organització política.         

Comentaris: 2
  • ...
    Anònim | dimarts, 8 de desembre de 2009 | 13:23h
    Vòls dir que els unics que tenen dret a ser Verds o anomenar-se com a tals a Europa són els que estàn en la Confederación Los Verdes de España ...
    • Al menys legalment...
      denia | dimarts, 8 de desembre de 2009 | 19:42h
      perquè som els qui tenim registrats nom (ELS VERDS) i logo. Una altra cosa és que els jutges accepten que VERDS és un genèric com socialista, comunista, popular o nacionalista i permeten inscripcions de partits com ara Els Verds-Esquerra Ecologista o d'altres.
      Però si un diu en una nota de premsa, com va fer Morera, que s'havia arribat a un acord amb Els Verds (sense dir que era amb Els Verds-Esquerra Ecologista) està intentant donar una idea que no és. Ni de bon tros.
      És com si nosaltres legalitzarem un cpartit que es diguera Bloc de Progrés (per dir un exemple) i després diguérem que hem pactat amb el Bloc per anar a les eleccions. Trampa! I de les grosses.
      Sobretot perquè els únics verds que tenen representació municipal i presència na molts pobles som nosaltres.
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats