Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
jordicastells | Vi | diumenge, 22 de novembre de 2009 | 19:55h

A Valls, els qui ens sentíem atrets pel món de l’enologia i la seva derivada més divulgativa, és a dir el món del vi, vàrem gaudir durant molts anys d’una esplèndida botiga quasi centenària: Licors Figueres, on podies trobar gairebé de tot, essent una de les botigues especialitzades de les més importants del nostre país- Tant era així, que formava part dels atractius turístics de la nostra ciutat i tot sovint hi portaves alguna visita que, a part de veure l’establiment, podia visitar el celler, on guardaven vins d’anyades molt antigues, i sempre podia coincidir de trobar un vi de l’any que havies nascut.
Malauradament, canvis d’amos i la crisi han fet que desaparegués aquesta petita joia local. Per sort no ens hem quedat orfes i hem tingut la fortuna que l’enòloga Anna Casabona regenti El Rebost, un establiment on preparen un extens assortit de plats cuinats artesanalment al mateix establiment.
Sempre hi havia un bon assortit de vins, en aquesta botiga, però últimament, deu fer prop d’un any, va ampliar la botiga per crear una bona vinoteca, on pots trobar un bon assortit de vins, sobretot, i això és d’agrair, els més propers de casa nostra.
Però l’activitat no s’acaba aquí, sinó que un parell de cops al mes organitza activitats i presentacions de vins i cellers, activitat que podem veure reflectida en el seu bloc: La Vinoteca del Rebost, on també fa divulgació de vins interessants, ja sigui per la seva singularitat o per la seva qualitat.
Finalment, l’Anna organitza de tant en tant cursos a la iniciació del tast. Podríem dir sense por equivocar-nos que un gran nombre de vallencs som millors coneixedors de tot aquest món del vi gràcies a l’activitat que ha portat a terme l’Anna Casabona aquests últims anys.


Comentaris: 2
  • Gràcies
    Anna Casabona| Adreça electrònica | dilluns, 23 de novembre de 2009 | 10:07h
    Ha estat una sorpresa molt agradable trobar-me amb el teu article aquest matí. Es d'agrair que et valorin la feina feta. A més, la dita de que ningú és profeta a la seva terra acostuma a ser veritat. Així que encara valoro més el fet de que el reconeixement arrivi des de Valls.

    Gràcies Jordi
    • Patrimoni.gencat, el portal del patrimoni cultural català
      Patrimoni.gencat| Adreça electrònica | divendres, 22 de gener de 2010 | 09:16h
      Hola,

      Des del web Patrimoni.gencat ens volem posar en contacte amb tu per donar-te a conèixer el portal i els seus continguts: agenda, monogràfics, una TV online, escapades, notícies, fotografies panoràmiques, descobertes, jocs, eines 2.0... El patrimoni català com mai l’has vist!

      http://www.patrimoni.gencat.cat

      Et volem presentar també el blog dels pat.escèptics per si els vols enllaçar des del teu blog o fer-ne esment en un post. Vols conèixer la cara més divertida i irreverent del portal?

      http://elpatrimoninoemdiures.blogspot.com

      Gràcies per fer créixer el patrimoni català amb nosaltres!

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 52 visites
  • Aquesta setmana: 165 visites
  • Aquest mes: 957 visites
  • Des de l'inici: 86757 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 124 visites
  • Aquesta setmana: 313 visites
  • Aquest mes: 1872 visites
  • Des de l'inici: 122203 visites

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats