Correu Blocs | VilaWeb.cat
delsud | Del Sud | dilluns, 16 de novembre de 2009 | 10:21h

Avui, 16 de novembre de 2009, fa dos anys que Del Sud. El País Valencià al ritme dels Obrint Pas va arribar a les llibreries dels Països Catalans. Ni en les nostres previsions més optimistes, pensàvem que, 24 mesos després, continuaríem fent presentacions i actes amb aquest treball com a centre o excusa per recórrer el país i passar bones estones amb amics i companys del sud i del nord.

Han estat molts actes on hem rebut l'ajuda i el recolzament de molts companys que han participat en aquesta aventura i que, per tant, han passat a formar-ne part. Elx, Bao, València, Barcelona, Sallent, Vilanova i la Geltrú, Alcoi, Alcàsser... Si d'alguna cosa estem orgullosos és que, mirant un mapa, si posàrem una marca a tots els indrets on ens han convidat a parlar d'aquest treball que narra la història dels darrers quinze anys del País Valencià mitjançant la trajectòria d'Obrint Pas, es dibuixa clarament la imatge del nostre país, dels Països Catalans. Que l'humil treball de dos periodistes de València ciutat, escrit en la nostra llengua, interesse de nord a sud de la nostra terra, és la millor recompensa a una tasca que tornaríem a repetir sense dubtar-ne.

En total, hem fet 25 presentacions, amb un còmput general d'assistents d'unes dos mil persones, incloent-hi els grans actes multitudinaris de Picanya i Vilanova i la Geltrú, o la magnífica jornada amb estudiants de Secundària a l'institut Martí l'Humà de Montblanc. Per això, no podem deixar d'agrair tot el recolzament dels assistents -alguns, fins i tot, repetidors- i de les persones que han participat directament als actes, com Xavi Sarrià, Miquel Ramos, Miquel Gironès, Robert Fernández, Jaume Guerra, Jordi Muñoz, Vicent Partal, Albert Dasí, Miquel Gil, Feliu Ventura, Sandra Obiol, Enric Sivianes, Francesc Ribera Titot, Guillem Cabra, Ramon López, Josep M. Domènech, Toni Albà, Sergi López, Pep Gimeno Botifarra, Pau Puig, Simó Altadill, Jordi Sebastià, la família Estellés, Josep Guia, Irene Esteban, Juanan (Odi), Bernat Giribert, Violeta Tena, Guillem Fuster i molts altres que, per oblit o omissió inconscient, no citem en aquesta llista.

A tots ells, a tots vosaltres... moltíssimes gràcies!

(Clicka per veure la llista de presentacions, amb enllaços a les cròniques que vam fer en el seu moment)
(A la imatge, Titot, Hèctor Sanjuan, Antoni Rubio i Xavi Sarrià, durant la presentació a la plaça de la Revolució del barri de Gràcia, a la ciutat de Barcelona)


Comentaris: 2
  • Felicitats
    Enric| Adreça electrònica | dissabte, 21 de novembre de 2009 | 18:32h
    Moltes felicitats per aquest segon aniversari. Quan ho he llegit no m'ho acabava de creure... És trist, però no he pogut anar a cap de les vostres presentacions, i això que alguna em queia aprop, però no es van donar les condicions propícies o adients per poder-hi assistir.
    Espero que algun dia ens poguéssim trobar i em signéssiu (com ja van fer OP en el seu dia) el llibre, (més com un detall que no pas com una obligació, però eh!) jeje.

    Endavant i fins aviat.

    Enric
  • --
    Jordi | dilluns, 16 de novembre de 2009 | 14:52h
    Enhorabona pel vostre recorregut. La diversitat d'opcions polítiques sempre és bona per a la nostra adolescent democràcia. Salut!

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats