Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • per un desenvolupament diferent, cap transvasament. "Nuestras vidas son los ríos que van a dar a la mar".
  • Comentaris sobre el meu poble, al qual impediren ser municipi injustament.
  • aquest és un BLOC EBRENC
  • llengua anglesa
  • per parlar de l'esport català, del Barça i de la Unió Esportiva Campredó. per defensar les seleccions nacionals catalanes.
  • articles ideològics, basats en la defensa obrera i la lluita contra qualsevol discriminació per tipus racial, social o sexual
  • l'Araceli, la Rosa i el Guillem
  • la història que hem construït els campredonencs i les campredonenques, els catalans i les catalans, la gent d'arreu del planeta.
  • Independència nacional dels Països Catalans.
  • Cròniques sobre literatura ilercavona (Ebre-Matarranya, Maestrat)
  • Una llengua parlada a Formentera, Calaceit, l'Alguer, Sant Julià, Elna, Campredó, Eslida i el Carxe. Una llengua rica en variants dialectals, que necessita vies de normalització en moltes parts del seu domini lingüístic.
  • poemes ilercavons d'abans i d'ara
  • el sexe és salut i els blocaires el practiquen
  • Respectar les opcions sexuals de tothom. No discriminar ningú pel color de la seua pell o la seua procedència.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
emigdi | literari | dimecres, 14 d'octubre de 2009 | 16:13h

El 7 d'octubre es va presentar virtualment el llibre Octavi Serret: de Vall-de-roures al món, que he coordinat conjuntament amb l'escriptor Jesús M. Tibau, en el qual han intervingut 33 autors dels Països Catalans, i ha estat editat per Petròpolis. El llibre us el podeu descarregar en pdf, llegir en línia, i comprar en paper. El company Jaume Llambrich, www.basar.cat, ha realitzat un nou  podcasts d’asteroides, amb el qual podeu escoltar el  pròleg que vaig redactar amb tot el sentiment envers la figura de l'amic  Octavi Serret. La música que acompanya el text és obra de Jaunt. Aquest podcast es pot escoltar al programa de divendres de Lletres Ebrenques, que homenatja el llibreter Octavi Serret.


icon for podpress  Emigdi Subirats: Hide Player | Play in Popup | Download

 

 


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats