Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • per un desenvolupament diferent, cap transvasament. "Nuestras vidas son los ríos que van a dar a la mar".
  • Comentaris sobre el meu poble, al qual impediren ser municipi injustament.
  • aquest és un BLOC EBRENC
  • llengua anglesa
  • per parlar de l'esport català, del Barça i de la Unió Esportiva Campredó. per defensar les seleccions nacionals catalanes.
  • articles ideològics, basats en la defensa obrera i la lluita contra qualsevol discriminació per tipus racial, social o sexual
  • l'Araceli, la Rosa i el Guillem
  • la història que hem construït els campredonencs i les campredonenques, els catalans i les catalans, la gent d'arreu del planeta.
  • Independència nacional dels Països Catalans.
  • Cròniques sobre literatura ilercavona (Ebre-Matarranya, Maestrat)
  • Una llengua parlada a Formentera, Calaceit, l'Alguer, Sant Julià, Elna, Campredó, Eslida i el Carxe. Una llengua rica en variants dialectals, que necessita vies de normalització en moltes parts del seu domini lingüístic.
  • poemes ilercavons d'abans i d'ara
  • el sexe és salut i els blocaires el practiquen
  • Respectar les opcions sexuals de tothom. No discriminar ningú pel color de la seua pell o la seua procedència.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
emigdi | sexe | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 09:14h

http://www.elperiodico.com/edicion/ED090905/CAT/fotos/epp_nd/carp46/F031D414LH01.jpg


Durant els darrers mesos hem anat llegint infinitat de notícies referents  a la degradació constant d'alguns barris de Barcelona, i hem escoltat moltes veus de protesta respecte als actes de prostitució a la via pública.,  que sembla que ja formen part habitual del paisatge urbà. Els i les veïns/es afectats/des es fan creus que aquesta activitat es pugui practicar lliurement al mig del carrer. i volen publicitar la seua lògica preocupació. De vegades, des d'àmbits suposadament progressistes, s'analitza amb  gran frivolitat aquest tema, senzillament perquè no l'han de viure de prop. Cal una regulació de la prostitució  d'una vegada  per  totes que eviti la constant degradació d'indrets i urbans, persegueixi les màfies que hi ha al darrera massa sovint, i millori les condicions de treball de les professionals del sexe. Tampoc no crec que sigui cap bona propaganda que Barcelona entri en força a formar part dels cercles del turisme sexual. No per qüestions morals, ni molt menys, perquè no crec que sigui el tipus de turisme que es mereix una ciutat amb tantes potencialitats com la capital dels Països Catalans. Com tampoc no és recomanable el turisme de borratxera de molts indrets de la costa catalana.
D'altra banda, en un viatge en cotxe des de  Campredó a Sitges, vaig comptar fins a 45 noies que exercien la prostitució en els camins que voregen la carretera, la quasi totalitat  de les quals eren noies provinents d'altres països. Aquestes noies també ja formen part del paisatge rural, en aquest cas, i els que viatgem habitualment quasi podríem dir de memòria les entrades de camins on se situen.
Aquests dies també s'han fet públiques les activitats sexuals d'alguns destacats membres del PP, que es veu que es deixen la moral retrògrada per influència de l'interior de la bragueta. Aquests no han de follar al carrer i amb nul·les condicions higièniques. La trama Gürtel, que aplega delinqüents amb salaris monstruosos  i molt poder, ha destapat que aquests adinerats rebien contraprestacions de caire sexuals després dels seus negocis econòmics . Es tractava d'un servei de prostitució de luxe, i a les professionals del sexe se'ls deia hostesses. Sembla ben vigent el proverbi que denuncia irònicament, amb la llengua dels veïns de ponent: cuando un poble se emborracha le llaman borrachón, cuando un rico se emborracha que malo que està el señor. Fa uns anys va haver un gran rebombori a causa de l'escàndol sexual que protagonitzaren alts càrrecs del PP de Mallorca en la seua visita a Moscou, en motiu d'un partit de Recopa d'Europa del Reial Mallorca, en què acabaren la nit a un bordell de luxe de la capital moscovita a expenses de la visa del govern balear. Se'ls va descobrir la malifeta i encara van protestar descaradament. Un diputat del PSM es va fer popular amb aquella frase: Se'n van de putes pagant ses poble i encara es queixen. Hi ha igualment l'escàndol d'aquest regidor del PP de Palma, membre de l'Opus Dei, contrari als casaments de persones homosexuals i integrista religiós, que va gastar  36000 euros de diners públics en un bar de putos!!!
La prostitució sempre ha existit, és tan antiga com el món. Diu que follant s'alliberen molts mals i es deixen enrera molts prejudicis! Passa que uns ho han de fer al carrer contribuint a la  degradació, i altres, els de sempre, els ben considerats, els delinqüents de corbata, tenen hostesses ben remunerades amb diners de l'erari públic.

Comentaris: 33
  • M'he oblidat
    Janet| Adreça electrònica | dilluns, 12 d'octubre de 2009 | 00:12h
    d'agraïr-te que no em felicitis per la jornada de demà.

    Diades com la de demà em recorden que la força no és la raó sinó que aquesta és en mans de l'exèrcit, les armes i l'ostentació de poder.

    A nivell personal, a més  a més, demà farà dos anys que es morí el meu pare de manera molt sobtada i, per aquest motiu el dia de demà encara és més ingrat per a mi.

    Almenys podrem gaudir d'un dia amb les nostres famílies que això sempre és un plaer.

    Una abraçada,

    Janet
    • Gràcies per les teues aportacions al bloc
      emigdi | dilluns, 12 d'octubre de 2009 | 09:07h
      Janet,
      Sento el del teu pare, ja veus en un dia tan desagradable socialment passen tragèdies familiars. A una amiga meua d'Amposta se li va morir la germana l'11 de setembre, i sempre diu que a partir d'aquell dia ja no pot ni celebrar la diada nacional, que ja és ben mala sort...
      Que tingueu un dia ben ociós, lluny del significat real de la jornada que és deplorable.
      salut
  • La prostitució
    Janet| Adreça electrònica | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 21:56h
    com la majoria de les coses té moltes cares.  Per a mi, com a dona el que em preocupa i em dol és la prostitució que exerceixen dones obligades per les màfies o altres elements similars, la que no té més opcions.

    La prostituta que ha de "treballar" al carrer, ho fa en unes condicions penoses i s'exposa a una manca d'higiene preocupant, a tractar amb individus sense escrúpols, a maltractes, a vexacions,... 

    Estic d'acord que la prostitució sigui causa de greujes entre els veïns d'alguns barris de la meva ciutat, però la majoria d'aquestes noies no tenen cap més opció que sortir al carrer.  ¿I els "clients"?  Qui parla dels "clients"?   Perquè això és com qualsevol altre negoci, si hi ha oferta és perquè hi ha demanda.

    Per una banda penso que la situació d'aquestes noies és angoixants (en la majoria dels casos) i per l'altra entenc el neguit dels veïns que es troben preservatius pels carrers on passen els infants; però com sempre, crec que és molt facil parlar quan estem asseguts al sofà de casa i follem amb qui volem nosaltres.

    És un tema fotut i que, com he dit abans, té moltes cares.  Però penso que tothom mereix l'oportunitat de desenvolupar-se sense haver-se d'agafar al primer ferro roent que se li presenti.  Practicar qualsevol aspecte sexual amb algú que, d'entrada, et fa fàstic penso que deu ser quelcom de fotudíssim per més acostumat que hi estiguis.

    Una abraçada,

    Janet
    • Moltes gràcies
      emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 22:00h
      per la teua perfecta argumentació. Per suposat, totalment d'acord. Fixa't com contraposo en tot moment la prostitució de carrer que causa neguit al veïnat, amb la prostitució de corbata que sembla surt gratuïta a alguns dels que més tenen. Unes són putes i les altres hostesses, unes poden agafar totes les malalties les altres gaudeixen de còmodes habitacions d'hotels. I els clients, tu ho has dit: uns són calents mentals del carrer, altres són buròcrates amb la butxaca plena i ben considerats i remunerats. És així, malauradament.
      El pitjor és la degradació personal que sofreixen les noies, per suposat.
      Salut  i una abraçada (òbviament, no et felicito pel dia de demà...)
      Emigdi
      • Gràcies a tu, Emigdi
        Janet| Adreça electrònica | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 23:43h
        que, com sempre ens dones l'oportunitat d'expressar allò que pensem.

        Si he deixat el meu comentari és perquè també estic d'acord amb com ho has enfocat.

        Un dia vaig sentir unes declaracions d'una prostituta de luxe que deia que ella exercicia la prostitució perquè li agradava tenir i gastar molts diners i en un dia podia guanyar més que en mig mes de treball en una oficina.  Aquesta noia també va parlar de "diner ràpid" i no de "diner facil" perquè va comentar que de fàcil, res de res. 

        El que passa és que encara som en un país amb doble moral.  La prostitució, com altres coses, si no es veuen no existeixen. 

        Recordo que quan Barcelona es preparava per a organitzar els Jocs Olímpics del '92 (any en què vaig ser mare per primer cop) les autoritats també van tenir molta feinada en "solucionar" la prostitució de certs llocs de la ciutat.  Què van fer?  Simplement la van desplaçar cap a zones menys olímpiques, de manera que ja no malmetés la imatge de la ciutat.

        Bé, ja ho dius tu molt bé en el comentari "I els clients, tu ho has dit: uns són calents mentals del carrer,
        altres són buròcrates amb la butxaca plena i ben considerats i
        remunerats."

        A mi em continua preocupant la situació que viuen moltes d'aquestes dones: sense papers, maltractades, aïllades, humiliades i sense recursos. 
        (La majoria, a més a més, són molt joves). 

        Una altra abraçada i felicitats pel bloc,

        Janet

        PD:   Estaré atenta per quan surti a Antena Caro l'entrevista amb l'Octavi Serret.  Gràcies a Internet puc seguir aquesta emissora i, en especial el teu programa, "Lletres ebrenques".
  • preferisc
    vicent| Adreça electrònica | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 19:21h
    la cala del castell de palamos, a la nit, i amb la teva parella.
    • Home
      emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 19:53h
      parles d'un lloc paradisíac, però qualsevol lloc és més bo que els carrers de Barcelona. És un problema greu i no sé com es pot millorar la situació. Ja veus, els del PP valencià no tenen aquest problema...
      • no ix a la tv
        vicent| Adreça electrònica | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 21:02h
        pero hi ha carreteres i carrers a valència on també passa
        • És clar que sí
          emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 21:13h
          és un fenomen força extès, si el tenim a les Terres de l'Ebre que són menudes imagina a València, però, veus et feia la broma que aquells que manen, els del PP, no tenen aquest problema, que es veu que tenen serveis higiènics i gratuïts...
          salut i espero que hagis passat un bon pont, que al sud quatre dies tot i que un és el de la raça
  • Germanor
    emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 12:09h

    òndia, estic un parell d'hores deconnectat i em trobo amb una germanor magnífica entre els usuaris. Passa que a l'apunt no parlava de tot això pel qual us heu barallat... Parlava de follar al carrer, un tema que preocupa molts veïns i moltes veïnes. I ha sortit el fill de cabra de Millet pel mig, potser és que parlant de putes us ha vingut ell al cap...

  • Tornem-hi
    independència ( de tot ) | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:30h
    De les putes a Millet, passant per Colom ( i Rahola que, sap de tot,
    menys d'això ). Com es possible que la passió i el fanatisme ens cega
    tant a la gent: Es un fill de puta, si, per es el nostre fill de
    puta!!!!!! Es català, si però es espanyolista!!!! Donava diners baix ma
    a la fundació Trias Fargas, si, però es espanyolista!!!! va donar
    diners a un independentista tant combaten i actiu com Colom per eixugar
    els deutes del PI, si, però es espanyolista!!!!! Diu que a Colom n'hi
    va donar el doble dels que reconeix, si, pero Colom a més de català es
    independentista i per tant dels nostres!!!!

    La dialèctica no es res mes que aquesta i sempre aquesta.

    Per cert, Navarro, Sala, Guerra, el de Mallorca, Els de Naseiro,
    l'alcaldessa de La Muela, el de Getafe, els de la Gurtel,  la dirigent
    mallorquina d'UM i un llarguissim etcètera, tots, tots, tots també
    tenen acreditat el seu lladronici, per si algú diu que esbiaixo.
    • Millet
      emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 12:19h

      és un lladre organitzat. Pot perfectament cobrir deutes de Colom i ser de la FAES, perquè la seua ideologia és el lladrocini. El que és lamentable és que pogués fer el lladrocini durant tants d'anys. I Aznar i Pujol no tenen res a dir? Pensa que Aznar va donar diners al Palau de la música, la qual cosa va sorprendre tothom, i ho féu de la mà del lladre oficial del regne. I Pujol durant anys va deixar fer i desfer aquest. Veus, dos polítics de molt pes, que de vegades demanen responsabilitat a gent de molt menys pes.


      No estic d'acord quant a que és el nostre fill de puta, ja que aquest lladre ja servit de la catalanitat, no forma part de la catalanitat. Cada suposada ajuda que ell feia, s'embutxacava un bon pessic. Áquí no té cap culpa ni el catalanisme ni la cultura catalana, excepte aquells que sabien que això passava i també se n'aprofitaven. Tampoc la FAES té culpa d'això, de moltes altres coses sí, però no del lladrocini d'aquest individu que ha tacat institucions del país magnífic. L'altre dia el Miquimoto, que de menut havia cantat a l'Orfeó, va escriure un article magnífic a l'AVui on admetia que li queien les llàgrimes quan pensa en què han fet durant anys i panys a l'Orfeó, una entitat que va ser l'emblema de la catalanitat des de la seua fundació.
      salut

      • Llavors....
        Risto Mejide | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 12:52h
         "En todas partes cuecen habas i en mi casa a calderadas"

        Una cosa, al marge: He vist escrit per quatres vegades ( tu, tres ) la paraula "lladrocini". Es així? o es lladronici? .
        • Gràcies
          emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 12:58h

          és lladronici, ho acabo de mirar al diccionari de l'IEC. En canvi, lladrocini surt al google, suposo que ho escrivim erròniament i per això surt en determinats apunts. De vegades, passa que els usuaris ens anem copiant paraules com aquesta i si està escrita malament l'escrivim 3 cops malament.
          I sí, Millet és lladre sense escrúpols, que pot fotre tothom i afiliar-se on calgui per continuar amb el seu lladronici.
          salut

  • Problema social greu
    Des d'Elx | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 10:27h
    Pense que és un problema social greu. Ací a Elx també hi ha carrers on pots veure prostitutes follant. A totes les ciutats hi ha zones degradades. Respecte als del PP valencià que follaven gratuïtament, forma part del seu model de vida. Aprofitar-se de tothom, humiliar la ciutadania, humiliar la cultura, i beneficiar-se personalment. El seu espanyolisme els porta a eixa indecència.
    Bon cap de setmana, malgrat el dia de demà.
    Jordi
    • Totalment d'acord
      emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 12:21h
      amb les teues opinions sobre alguns del PP valencià. És indecent i, com en el cas Milelt, no coneixerem ni la meitat de l'escàndol. A mi, però, més que els seus escàndols sexuals, que follin tant com vulguin si s'ho paguen ells, és la seua actitud escandalosa envers la llengua i la cultura de la terra.
      Bon cap de setmana, malgrat que demà sigui Raça's day!!!
  • Home
    morigan | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 10:56h
    Lo de humiliar la ciutadania, humiliar la cultura, i beneficiar-se personalment ho fan també per aquí dalt i no son del PP precisament (Millet, Montull, Colom etc...)
    Respecte la prostitució, estic d'acord amb vosaltres en que és un problema social greu, i difícil de solucionar, independentment de les idees polítiques de cadascú.
    • Espanyolisme visceral
      Des d'Elx | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:13h
      El Millet és del PP, llavors de catalanista poc. Era l'esperança blanca de Piqué, membre de les FAES, llavors no sé a què ve la teua resposta. Respecte al PP valencià, el teu espanyolisme no ho permet acceptar però l'han fet molt grossa. El que ha sortit al públic és gravíssim, tu ho minoritzaràs perquè ideològicament t'interessa, però pense que és delinqüència política organitzada. I pense que només sabrem la meitat de tot el que hi ha, igual com amb l'espanyolista Millet que és el vostre Camps a Catalunya. És el lladrocini espanyol organitzat.
      • t'equivoques
        morigan | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:24h
        No et dic que no, a València també hi ha molts de xoriços.

        Jo no vull minoritzar res, però solucionar el problema dient que Millet era espanyol i del PP, em sembla ridícul.  
        Aquí dalt abans existia la clàusula del 3%, però els partits han sabut tapar-se les vergonyes adequadament.
  • Troç de feixista
    anònim | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:02h
    Troç de feixista Millet és de la FAES, del PP, espanyolista com tu, i lladre espanyol.
    • Crédul
      morigan | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:03h
      Si, si, i per això li donava cales a un partit independentista !!!  jajaja, seria per a dissimular, no?
      • Troç de feixista
        anònim | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:08h
        Troç de feixista, incult i desinformat, busca al google i ho veuràs, si és que els falangistes sabeu llegir, i més els que teniu mare, dona i germana puta:"El Palau de la Música va rebre el 2003 una partida extraordinària de
        tres milions d'euros a causa d'una decisió personal del llavors
        president espanyol, José María Aznar, que va causar sorpresa en el món
        cultural català, segons que informava El País. Al cap de poc temps,
        Millet va ser exhibit com a fitxatge estrella de l'Institut Catalunya
        Futur, la branca catalana de la FAES que havia de projectar Josep Piqué
        a la presidència de la Generalitat.



        Segons la denúncia anònima, aquells mateixos tres milions d'euros van
        anar a parar directament a les arques del think tank popular via Palau
        de la Música. Si és que no en van ser més: 'Hores d'ara, i amb la
        quantitat de diner negre que genera i mou el Palau de la Música, és
        impossible saber quin és el destí dels diners.'
        • un altre
          morigan| Adreça electrònica | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:19h

          Alguns catalans tot ho solucioneu igual, si ha un problema, la raó sempre ve de fora, o el lladre es espanyol, o es del PP, o té amics del PP, o es culpa de Madrit, o el arbitre està comprat...  tot menys reconèixer que aquí hi ha lladres, xoriços e incompetents com a tot arreu...
          Deu ser que Colom també era de la FAES, i encara no ho sabíem...

          T'ha sobrat insultar-me tan greument. Veig que coneixes molt bé el mon de les putes, tu també t'has degut criar en un prostíbul... per cert, et recordes d'aquelles llesques de pa amb llet condensada que et menjaves per a berenar, pos pensa una mica d'on treia la llet ta mare...  no et preocupis que són proteïnes pures...

  • Aspanyolot
    Masdenvergenc follador | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 09:38h
    Mira, Emigdi, sa mare, sa germana i la dona de l'aspanyolot estan a la imatge. Quina família més marxosa té.
    • Reconegudes
      empordanès | dimarts, 13 d'octubre de 2009 | 10:18h
      Jo també les havia reconegudes, quina colla de pendons, no és d'estranyar com n'ha sortit de renegat el fill, germà i marit.
      • Jaume Albiol !!!
        morigan | dimarts, 13 d'octubre de 2009 | 11:26h
        Ondia noi, ara que penso, el teu cognom deu ser el de ta mare de soltera, no? Perquè per a trobar al pare s'hauria de fer la prova de l'ADN a tots els que passen per la Jonquera...
  • Masdenvergenc
    emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 12:25h
    Em jugo un colló, i no el perdria, que l'anònim de dalt l'has escrit tu. De vegades em critiquen que semblo Sherlock Holmes, investigant qui escriu anònims. Però es nota tant quan una mateixa persona usa nicks diversos. Sé que no ho admetràs, però l'estil t'ha delatat, com altres cops, i com a altres usuaris. Ens coneixem prou (virtualment parlant), com per conèixer qui escriu les coses.
    • D'acord
      masdenvergenc follador | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 13:20h
      Sempre he admirat la teua capacitat d'escriptura i les teues idees independentistes. Accepto que m'has agafat, he estat jo el dels comentaris anteriors. També admiro aquesta capacitat d'agafar-nos.
      salut i independència i tolerància sexual
      • Que no.
        Risto Mejide | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 14:20h
        tinc una prova, que no desvetllaré, que aquest masdenvergenc no es l'autentic, el que no sé és si el follador es l'anònim.
        • Home
          emigdi | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 14:57h

          jo m'ho he de creure, no tinc cap raó al contrari. Ara em separes masdenvergenc i follador... només em faltaria tenir-ne dos enlloc d'un.Per cert, em quedava agrair-li que confessés el doble joc que no m'ha estat fàcil de descobrir


          salut

  • Lo tarat
    morigan | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 11:02h
    Aquí tenim al tontolava aquest dient la gracieta del dia. I a més a més s'ho dius a Emigdi perquè penses que et riu les gràcies...
    Xeic, ja t'he contestat a l'apunt d'abans, encara vols més?

    La prostitució es un problema difícil de solucionar i no s'ha de fer broma, Això ja sabeu a casa teva... encara que si no fos per la llet que traga ta mare, tu no tindries ordinador, ni et podries comprar les pastilles aquestes que et sentan tan malament quan vas a la Metro.
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats