VilaWeb.cat
marticabre | Comunicació | dimarts, 6 d'octubre de 2009 | 20:46h
M'han recomanat que escolti l'entrevista que Manel Fuentes va fer a Àngel Colom. He quedat esparverat.

No escolto Catalunya Ràdio des del 27 de juny de 2008. Després d'escoltar aquesta entrevista m'adono de la sort que tinc de no escoltar aquesta emissora. No sabia que el nivell de tendenciositat de Catalunya Ràdio hagués arribat a aquest extrem. És realment preocupant.

En l'entrevista, Manel Fuentes es dedica a xulejar, fer el tifa i menystenir un Àngel Colom que intenta explicar com va rebre diners de Fèlix Millet. L'entrevistador es dedica a recordar que en aquella època Colom ja no era a ERC sinó a CDC, que Montilla llavors no tenia responsabilitats i insinua tota l'estona que Colom va anar a veure Millet a instàncies d'algú de CDC.

Per rematar-ho, quan Colom  diu que ha de penjar, Fuentes intenta implicar a Artur Mas en el sarau. Tota l'estona en Fuentes cita El Periódico com a font i acusa Colom de mentir quan les seves explicacions desmunten les teories conspiratòries. El pitjor de tot plegat és que degut al mal estil de Fuentes l'oient no pot arribar a fer-se una idea de res. Potser és el que volen: que l'oient no pensi.

Trobo que és molt greu que una cadena pública tingui presentadors d'aquest baix nivell. La dinàmica del Tripartit de destruir tot allò que tingués qualsevol relació amb Convergència no té fre i en alguns temes sembla que ja és tard per fer marxa enrere. Es podrà arreglar Catalunya Ràdio?

La desnacionalització del país propiciada pel Tripartit continua dia rere dia. Avui mateix llegia una nova notícia en aquesta línia d'eliminació del fet català: Caixa de Catalunya aprofitarà la fusió per canviar de nom. L'entitat dirigida per Narcís Serra creu que l'entitat està ben consolidada a Catalunya però que amb un altre nom es podria expandir millor per fora. Naturalment, quan diuen fora volen dir Espanya, no pas el món.

Per ells, el món és Espanya. Provincians.

* entrevista de Manel Fuentes a Àngel Colom, 2009-10-01: http://www.catradio.cat/reproductor/audio.htm?ID=378591
* article de Víctor Alexandre: Manel Fuentes, periodista o fiscal
* article de Salvador Grifell: Manel Fuentes, censor del règim socialista
* article de Saül Gordillo: de moment, cap.

Comentaris: 7
  • Crosta socialista
    borinotus | diumenge, 11 d'octubre de 2009 | 02:29h
    El coblocaire del blog Badalona-Trondheim ha fet un bon post sobre la costra socialista que em permeto recomanar.

    Algun cop he sentit dir que el PSC odiava tot allò que fos creat per CiU i que per tant no és negligència sinó un pla estratègic. Mira el canvi d'imatge de TV3, Catalunya Ràdio, els Mossos d'Esquadra....
  • Manel Fuentes, pseudo-periodista
    Salvador Grifell| Adreça electrònica | dimecres, 7 d'octubre de 2009 | 12:02h
    Martí,

    veig que tu també has quedat asturat davant la manca de professionalitat i rigor de l'humorista amb aires de pseudo-periodista del senyor Manel Fuentes.

    Jo com tu ja fa temps que he deixat de ser oient de Catalunya Ràdio i m'he passat a RAC1. Els socialistes fan la seva feina desnacionalitzar els referents del país i convertir-los en agents espanyolitzadors i afins al règim.
  • Ara mateix!!
    Pepet | dimecres, 7 d'octubre de 2009 | 03:48h
    Eleccions ara mateix!!!!
    Prou d' aquesta merda!!
    ERC: responsables!!
  • Mireu a casa vostra
    Pere | dimecres, 7 d'octubre de 2009 | 01:14h
    Per cercar exemples d'espanyolització no cal aneu tan lluny. Només cal que mireu a dins a la vostra Federació ( CIU) i en trobareu uns quants.
    Més d'un dirigent de CIU, que tots ja coneixem, ja té ganes de fer-li el llit al Colom.
    • ...
      marticabre | dimecres, 7 d'octubre de 2009 | 09:20h
      Si et refereixes a en Duran, ja ho pots dir, home, que no hi ha res pitjor que aquestes insinuacions de mira'm-i-no-em-toquis.

      En Duran encara creu en Espanya i rebutja de ple l'independentisme i la gent com en Colom. En Duran representa una època passada de CiU. O hauria de representar això.

      De l'actitud dels opinadors respecte la cacera de bruixes contra en Colom en depèn, entre altres coses, la possibilitat que en Colom guanyi o perdi pes respecte gent com en Duran. És per això que el silenci d'ERC respecte la inquisició muntada pel PSC és especialment indigna. Les qüestions personals els pesen més que el futur del país.

      Espero que quedi clar.
  • Molt bo
    Jaume | dimarts, 6 d'octubre de 2009 | 22:57h
    Molt bo això de "Saül Gordillo: de moment, cap"
    I jo afegiria: ni se n'espera.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats