Una llengua parlada a Formentera, Calaceit, l'Alguer, Sant Julià, Elna, Campredó, Eslida i el Carxe. Una llengua rica en variants dialectals, que necessita vies de normalització en moltes parts del seu domini lingüístic.
emigdi |
sexe |
dissabte, 26 de setembre de 2009 | 23:00h
El dia d'avui ha estat ben estrany en aquest diari personal on line. A l'apunt Mites en blau i grana (3): Gary Lineker, l'autor d'un dels comentaris l'ha anat repetint en infinitat d'ocasions. Jo els he anat esborrant per no caure en la repetició. Al principi, creia que podia ser algun problema informàtic, ja que a voltes arriben comentaris endarrerits o repetits. Poc després m'ha estat senzill lligar caps... Fa uns mesos un dels usuaris que solia escriure comentaris al bloc va amenaçar-me en, literalment, bombardejar-me a comentaris si jo no esborrava alguns de forts dels que es pengen amb freqüència aquí al bloc. He explicat mil cops perquè no esborro comentaris, i no m'extendré gens al respecte. Sembla que l'esmentat bombardeig ha començat!!! De fet, en un comentari de fa pocs dies ja vaig endevinar que passaria. El fruit d'aquest bombardeig és l'obsessió que algun/s lector/s té/tenen amb aquest diari personal on line. És increïble, però és així. Increïble, perquè es tracta de les opinions d'una persona sense cap càrrec polític, les opinions del qual es queden exclusivament aquí. I sóc lliure de tenir aquestes opinions!!! He redactat aquest apunt no perquè hagin aconseguit fer-me cabrejar, amb la qual cosa els bombardejadors se sentin realitzats. Només l'he redactat per informar els lectors habituals del bloc, agraeixo el fet que en són molts, d'aquesta ridiculesa tan espantosament ridícula que ha passat durant tot el dia d'avui en aquest bloc. Tot plegat es resumeix en quatre adjectius: ridícul, fanàtic, obsès i espanyol. He expressat en moltes ocasions la meua estima al País Valencià i la meua passió per la literatura escrita en aquest territori. Ara faré ús d'una típica frase molt valenciana: Que se'n vagen a fer la mà!!! que potser trobaran més gustet que bombardejant un diari personal on line.
Avui m'he reincorporat a l'activitat blocaire i, repassant el teu bloc (ja saps que en sóc una bona seguidora) i m'he trobat aquest apunt, amb els comentaris corresponents.
Jo també estic a favor del diàleg i de l'intercanvi d'opinion personals i per això segueixo el teu bloc, perquè hi exposes les teves opinions personals amb respecte, arguments i sinceritat. A mi també m'agrada poder debatir algun tema amb persones que opinin el contrari del que jo penso quan això ho podem fer amb respecte i intercanviant punts de vista perquè això sempre em permet obrir i ampliar el meu pensament.
Però fujo com de l'aigua bullint quan la persona que tinc davant i que discrepa de la meva opinió, em vol imposar la seva manera de veure les coses perquè pensa que només la seva és la bona. Perquè llavors tinc davant una persona curta de mires i, generalment, amb una actitud irrespectuosa cap a aquelles que discrepen d'ella.
Per això no entenc aquesta mania d'algunes persones d'entrar i intentar desestabilitzar els blocs i els fòrums d'opinió (ens hi em trobat al fòrum de la UOC "Comunitat nacional. Catalunya lliure"). És allò que em sembla tan perillós d' "O estàs amb mi o estàs contra mi".
Bé, ho deixo aquíe que ja m'enrotllat massa.
Només volia donar-te tot el meu suport i enviar-te moltíssima energia positiva a tu i a la teva família. Ja ho saps, però no costa res tornar-ho a dir: sóc una fan del teu bloc i del programa "Lletres ebrenques".
Ah!! I aprofito per felicitar-vos a l'Araceli i a tu per haver aprovat les oposicions.
Endavant, Emigdi i felicitats per tota la feina que fas.
pel teu suport i pels desigs sobre les oposicions. De fet, m'han destinat ben prop de casa teua. Estic a Sitges!!! A l'Araceli li han donat Tortosa, amb la qual cosa no tenim problemes d'horaris amb els xiquets que era el que ens espantava. Celebro el teu entusiasme per Lletres Ebrenques. Aviat tindrem l'Octavi Serret, un autèntic plaer xerrar amb ell. Quant al bloc, hi ha gent per a tot, alguns espantosament provocadors i ridículs. Què hi farem? No ens ha d'estranyar aquest comportament dels espanyols, sempre acostumats a imposar tot el que volen. Vaig parlar amb Paquita Aliern i ja està preparant la nova novel·la. De segur que gaudirem i la comentarem plegats. Et recomano, si el pots aconseguir a Barcelona, l'antologia poètica Lletres de casa, ja veuràs com t'agradarà. La vaig compilar en el moment més difícil de la meua vida, en plena campanya per les oposicions!!! Una abraçada, emigdi
només em feia falta saber això. Hi ha gent que porta les coses a un nivell increïblement ridícul. Fins i tot haurem de dubtar de comentaris si són genuïns o no!!! Mare de Déu de la Cinta, quanta ridiculesa i quanta mala baba!!!
sergi borges |
dilluns, 28 de setembre de 2009 | 02:37h
És una vergonya que aquest morigan i els seus amiguets puguin desestabilitzar-te el blog personal.
No
són xorrades, emigdi, em sembla que si vas a la policia, aniran a pel
desequilibrat (el Morigan). T'ho dic de debò, no són xorrades com deia
l'altre, és un cas d'assetjament informàtic. Tens proves i ho pots
demostrar. Ells sí que tenen l'IP del morigan i ho arreglen ràpid.
A més a més ens farien un favor a tots els internautes de la blogosfera de Vilaweb i del teu bloc en particular.
anònim, de moment |
dilluns, 28 de setembre de 2009 | 15:11h
Per a be i per a mal tot el que s'escriu queda enregistrat, per a refrescar-te la memòria a tu i als altres lectors aquí - a l'enllaç de mes avall- tens algunes de les perles que tu, si tu, vas vomitar en aquest bloc i ara vas de pontificador, camina que no et banyis. Perquè tu, també has estat d'aquells que davant d'arguments, provocadors o no, acceptable o no, però lliures, vas ser dels que contestaves amb exabruptes i insults. De que vas ara, de penedit? Dius que "ells" tenen l'IP de morigan, i el teu, no el tenen el teu?
oblida aquest. Això ho he de solucionar jo perquè la poca vergonya està arribant a graus límits. Amb l'anònim vull dialogar que a mi m'agrada intercanviar opinions amb gent d'opinió diferent, si no arriben a un grau de fanatisme insuportable.
anònim, de moment |
dimarts, 29 de setembre de 2009 | 16:10h
Permetem Emigdi, t'ho demano expressament i amb sinceritat, tu creus que el meu comentari de les 15:11 es mereixedor de la resposta que em dona Sergi Borges tractant-me, entre altres coses, de boix? Ho creus?.
En un comentari anterior deia que lliçons, de segons qui, les justes, i ara tampoc voldria semblar que te les vull donar jo a tu, però amb la franquesa que soc capaç t'he de dir que tot el que esta passant al teu bloc que, vulguis acceptar-ho o no, t'ha de provocar algun que altre mal de cap, es conseqüència de no haver actuat al seu moment de manera contundent davant els insult i exabruptes que s'han anat amollant un dia si i l'altre també; no se si realment el que et pensaves era que si donaves la raó a segons qui el que estaves fen era donar la raó als espanyols o que l'estaves traient als catalans, no ho se, però el cert es que t'ha faltat altura i categoria per a tallar quan havies de tallar. Has deixat que el monstre s'anés fent gran i gran, potser que pensessis que l'animal es moriria tot sol d'inanició però es un animal que es va retroalimentant perpètuament.........i tu d'espectador, cada cop mes indignat ( cal reconeixeu ) però espectador i prou. Per començar a tallar-ho potser tampoc era absolutament imprescindible esborrar els comentaris, tal vegada n'hagués hagut prou en escriure'n algun que altre desqualificant i desautoritzant ( a l'estil de " a fer la mà ) però amb els "teus". Alguna cosa així com: M'encanta que sigueu nacionalistes catalans i independentistes com jo, però no puc acceptar ni tolerar de cap manera que s'insulti a cap lector del meu bloc nomes pel fet de pensar diferent" . Tant fàcil com això. El darrer exemple el tens amb el comentari que he fet referencia. Em permeto recordar els comentaris que ell mateix va fer a un determinat apunt teu i la resposta que he rebut ja s'ha vist quina ha estat. Se'm podrà dir que els insults no venen nomes d'una banda. Es cert, però jo m'atreviria a afirmar que mai des de "l'altra banda" s'ha insultat pel fet que s'opini diferent o un es declare independentista etc. Tambè reconec que participar en un bloc d'aquests tipus ( literari/personal/polític ) amb un fort i legitim contingut de radical nacionalisme català i amplament compartit pels lectors, i no ser d'aquesta corda, pot comporta en determinats moments algun que altre enfrontament dialectic i que el fet d'escriure opinions radicalment contraries algú ho pugui considerar una flagrant provocació, però, una cosa es la vehement defensa de les opinions pròpies i el rebatiment de les al·alienes i l'altra la barroera i desqualificadora actitud d'alguns ( tres? ) i el constant recurs a l'insult. Qualsevol observador imparcial veuria que la teva actitud ha estat excessivament complaent en tot plegat i que alguna cosa més haguessis pogut fer al respecte, nomes cal mirar si has estat diligent a l'hora d'esborrar ara que sembla t'ha afectat de manera bestial quan t'han enviat repetidament el mateix comentari, amb la qual cosa s'ha vingut a demostra que t'afecta mes la qüestió estètica que l'ètica.
Respecto les teues opinions, per suposat. Un cop et vaig demanar, quan usaves un altre pseudònim, poder-te dir per un nom, ja que és millor i s'agafa més franquesa. Comencem pel principi. Tu no insultes i llavors no mereixes que t'insultin. A mi no m'ha agradat mai que et faltin al respecte. Ja t'he explicat moltes vegades la meua concepció blocaire, i la meua passió per un bloc que està funcionant molt bé. Em faig pesat repetint-ho, però tot ve pel fet de tolerar tota mena de comentaris. Em puc equivocar,però és així. Discrepo totalment de la part final. L'actitud d'un dels espanyols que escriu per aquí passa tots els límits. No crec que ningú li acceptés en cap bloc. Et reptaria a tu mateix si li acceptaries en un bloc teu. Com pot una persona adulta ficar 200 vegades si cal, o quantes calguin, un mateix comentari al bloc d'un altre, i encara esperar que aquell li accepti com si no passi res. És un diari personal, que puc fer el que vulgui. Qualsevol altre, li esborraria absolutament tot tal com s'està comportant. I també et podria dir que ets condescendent amb ell, perquè el que està fent passa tots els límits de persona raonable amb una mica de seny. Em pots escoltar o no, potser les nostres discrepàncies ideològiques també et portin aquest cop a no escoltar-me, però cap persona amb seny faria el que està fent ell tot el sant dia. I potser torno a fallar en no esborrar-li absolutament tot, des d'un comentari raonable a una provocació, a una repetició de comentaris absurda i ridícula. Ara mateix t'ha aplaudit el comentari teu... que es miri a l'espill. Tu pots explicar bé, i ell actuar ridículament i contínuament, repeteixo a un bloc personal. Parles d'ètica i d'estètica... No és estètica, és que quan un s'adona que a un li dóna la gana fer això a casa teua, dius prou i ja està. Si em toca fins i tot guardar a estones l'apunt!!! On s'ha vist? quina persona no fanàtica faria això? Sé que no em donaràs la raó, però aquí el perjudicat sóc jo i el fanatitzat ridículament un altre, perquè fanatitzar-se d'aquesta manera amb un diari personal està totalment fora de joc. Quant a ètica, et diré que tinc molt bon rotllo amb gent de molts partits i de moltes associacions. sóc força actiu i no tinc fama precisament d'actuar sense ètica. Fins i tot a classe, intento ser molt dialogant amb els meus alumnes, i no és sempre fàcil (ho acabo d'experimentar). Bé, seguim dialogant, però no t'equivoquis defensant algú que es comporta com un hooligan, sigui català però en aquest cas espanyol, també molt radical com t'ho has posat referint-te a mi. salut
morigan |
dimarts, 29 de setembre de 2009 | 18:08h
Emigdi, o ets un mentider o no saps explicar la veritat. Ja he repetit varies vegades que no he enviat 200 vegades (ni 250, ni 100, ni 50...) el mateix missatge. Això seria un bombardeig. Jo l'ùnic que faig es reposar el missatge que tu estàs obsessionat en esborrar una vegada i una altra. Tu l'esborres, jo l'envio... no es el mateix que enviar-lo 200 vegades. No sé si ho entens...
emigdi |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 22:29h
i increïblement he hagut de guardar l'apunt sobre Lineker. És increïble que això hagi de passar a un diari personal, però ha estat així. També em trenca el cicle al qual pertany aquest apunt. I em fot, perquè tots els cicles d'apunts tenen molts seguidors, i fins i tot en moltes ocasions es guarden junts. Un desiquilibrat ho ha provocat. Ningú amb dos dits de front podria actuar d'aquesta manera.
morigan |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 22:32h
Afortunadament, jo el tinc guardat (amb els comentaris al seu lloc original). Era interessant, i a més a més surt la intervenció de la dona major d'edat.
emigdi |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 22:12h
ridícul. Increïblement pesat. Increïblement que algú vulgui manar al bloc personal d'un altre. Increïblement fora de lloc. I encara torna, i torna a posar el comentari al mateix lloc. Pregunta a qualsevol lector/a: aguantaríeu que algú posés 250 vegades una mateixa cosa en un diari personal vostre? Aguantaríeu que algú us digui si us podeu posar al mig, o contestar comentaris del teu bloc? Aguantaríeu que algú, encara actuant com va fer ahir i repeteix ara mateix, encara continuï amb el mateix? És que és tan ridícul el que fa aquest... Jo tinc una culpa, no tallar-ho en redó. Si desapareix l'apunt de Lineker, un grandíssim jugador i persona, és perquè em nego que aquest paio s'imposi dintre del meu diari.
morigan |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 22:17h
Ni eren 40, ni son 250... però potser arribarem si continues amb la teva obssesió. Perquè no vols que el meu comentari, ocupi el lloc original? Jo he explicat les meves raons, però pel que veig el teu es un tema de "per collons"
morigan |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 22:01h
Quina quantitat de xorrades que s'han dit avui al voltant d'aquest tema.
Bueno, com que veig que han passat 24 hores i Emigdi no vol explicar aquest embolic, ja ho faré jo. Es estrany es seu comportament perquè ahir li vaig enviar un e-mail a emigdi@hotmail.com explicant-li perquè estava inserint repetidament el mateix comentari. Veig que ell no ho vol explicar, imagino perquè ja el va fer estar en el paper de víctima, això li encanta... No es tracta de cap bombardeig, ni acós ni bajanades semblants, i no vull que es condemni sense proves a persones que no tenen res a veure (vigilant, independent... de tot, anònim, de moment, etc...) Bé, la raó es ben senzilla : simplement el que vull es col·locar el meu comentari al seu lloc original. Resulta que el senyor Emigdi, últimament téla mala costum de inserir els seus comentaris tallant l'ordre cronològic de les "converses", es a dir, se'n fot pel mig de mala manera i comentaris que estaven abans que el seu queden separats, i per tant es perd el fil del debat. Llavors, jo el que faig (ja ho havia fet més d'una i més de dos vegades) és un copy & paste de l'apunt, i tornar-lo a posar al seu lloc original. Es veu que ahir el senyor Subirats tenia el dia una mica tort, i es va dedicar a esborrar el meu comentari cada vegada que jo ho l'afegia... i es clar, jo ho tornava a enganxar... aixì repetides vegades... (per cert, fa una estona ho he tornat a fer) fins que el senyor Emigdi, va petar i fa escriure aquest ridicul apunt. Això es tot companys, no es un atac de la CIA, ni coses paregudes, podeu dormir tranquils !!!
emigdi |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 21:44h
s'han reanudat les imbecilades a l'apunt del Gary Lineker. Feina per esborrar... Ridícul... no sé si propi de persona mesquina i miserable com l'autor em qüalifica. Que increïble que algú pergui el temps llegint persones mesquines i miserables... Que ridícul el que està passant!!!
borinotus |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 19:00h
Emigdi, deus despertar passions inconfesables a algú i en no veure's correspost reacciona així... hehehe.
Bromes a banda, si tens un comptador de visites (a banda del de Vilaweb) segurament pots control·lar la ID de l'assatjador. O en tot cas també pots fer servir la moderació de comentaris. Trist és arribar a això, però útil.
indepèndencia ( de tot ) |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 20:32h
Sento dir que el que diu borinotus no es així, per molt sobrat que siguis amb tecnologia fa falta alguna cosa mes que preparació i comptadors de visites per a saber a qui correspon l'IP ( que no ID, borinotus ). Hauríem d'estar parlant de presumptes delictes no de xorrades. A més, una cosa es saber l'IP i l'altra a qui correspon, el qui te'l proporciones estaria incorrent en un delicte. I el mes important, Emigdi, estas molt, però molt equivocat amb les teves evidents sospites sobre d'on t'han vingut els bombardejos.
vigilant |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 12:27h
res de nou sota la capa del sol. Resulta que es del tot indignant i insopurtable la repeticio en "infinitat d'ocasions" d'un comentari ( quantes ocasions? quin comentari? ) i l'insult greu a comentaristes per part d'altres, no, curiosa objectivitat. Perquè no ens dius qui son els que se'n poden anar a fer la ma?. Ditxos de tu que ets bombardejat amb pólvora humida, aixo que dius que t'ha pasat, no deixa de ser aigua neu. Es del tot inversemblant que hagis estat tant atent a la publicació de comentaris que en cap ocasió de les infinites que han hagut el vigilant no n'hagi enxampat cap, tot es molt "raro, raro, raro".
morigan |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 22:07h
No les veus, perquè el company Subirats les esborra en qüestió de segons. Apareix publicada al blog durant uns segons, i de seguida desapareix.... ara mateix està passant això.
Hola Emigdi, Anims!! Es una pena que una cosa de tan bon rotllo com hauria de ser un bloc personal, et porti aquests maldecaps. Fes el que creguis convenient i sobretot no deixi que t'afecti.
emigdi |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 08:15h
i he aconseguit èxits importants amb el bloc, que m'han ajudat moltíssim en la meua menuda carrera amateur com a escriptor, que considero essencial en la meua vida. Estic molt orgullós del nombre de seguidors que he aconseguit. Ara hi ha alguns fanatitzats que s'han obsessionat amb el bloc, la qual cosa em sembla ridícula i increïble. Sí que hauré de fer alguna cosa... Gràcies pel teu suport. Seguiré també el teu nou bloc, ahir en parlava d'ell amb Tere. bon diumenge
anònim |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 17:52h
Emigdi, et molesta el Morigan...però el que desprestigia el teu bloc és el masdenvergenc. El Morigan és un especimen d'Internet (té un nom i no el recordo) que es dedica a provocar guardant, si pot, l'educació. N'hi ha a tots els fòrums. De vegades, aquests provocadors estan fins i tot d'acord amb l'autor del bloc però no el suporten com a persona. De vegades són gent que xala discutint, simplement. Personatges com el masdenvergenc...fas veure que no t'agraden però es nota que et fan gràcia. I la veritat és que són o bé uns psicòpates o bé uns retardats mentals o bé unes persones que desprestigien els llocs on es posen. Si hagués de triar...el Morigan vol debat: si no t'agrada és perquè només t'agrada l'autocomplaença i no la discussió
emigdi |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 19:21h
un gran psicòleg i em coneixes a la perfecció, saps el que m'agrada i el que em complau... xiquet... què t'he de dir? Tampoc no et faré canviar de pensament. Això de l'autocomplaença ho dius justament perquè no em coneixes, és molt fàcil afirmar-ho. Només dir-te que a tots els blocs amb contingut polític de l'ebresfera, no deixen publicar cap comentari que els porti el més mínim la contrària. I aquí hi ha molts que em poden atacar moltíssim i ho aguanto sense cap problema. I quant al masdenvergenc, també la teua psicologia et fa pensar que em fa gràcia. Pos pensa així, tant m'hi fa.
morigan |
diumenge, 27 de setembre de 2009 | 22:13h
Gràcies anònim, encara que no sé si hauria d'estar content per ser qualificat com a l'opcio menys dolenta... Jo també penso que el masdenvergenc li fa gracia al Sr Subirats... es com allò de Arzalluz : "ellos menean el arbol, y nosotrosrecogemos las nueces", doncs el mateix...
Jo també estic a favor del diàleg i de l'intercanvi d'opinion personals i per això segueixo el teu bloc, perquè hi exposes les teves opinions personals amb respecte, arguments i sinceritat. A mi també m'agrada poder debatir algun tema amb persones que opinin el contrari del que jo penso quan això ho podem fer amb respecte i intercanviant punts de vista perquè això sempre em permet obrir i ampliar el meu pensament.
Però fujo com de l'aigua bullint quan la persona que tinc davant i que discrepa de la meva opinió, em vol imposar la seva manera de veure les coses perquè pensa que només la seva és la bona. Perquè llavors tinc davant una persona curta de mires i, generalment, amb una actitud irrespectuosa cap a aquelles que discrepen d'ella.
Per això no entenc aquesta mania d'algunes persones d'entrar i intentar desestabilitzar els blocs i els fòrums d'opinió (ens hi em trobat al fòrum de la UOC "Comunitat nacional. Catalunya lliure"). És allò que em sembla tan perillós d' "O estàs amb mi o estàs contra mi".
Bé, ho deixo aquíe que ja m'enrotllat massa.
Només volia donar-te tot el meu suport i enviar-te moltíssima energia positiva a tu i a la teva família. Ja ho saps, però no costa res tornar-ho a dir: sóc una fan del teu bloc i del programa "Lletres ebrenques".
Ah!! I aprofito per felicitar-vos a l'Araceli i a tu per haver aprovat les oposicions.
Endavant, Emigdi i felicitats per tota la feina que fas.
Una abraçada,
Janet
Quant al bloc, hi ha gent per a tot, alguns espantosament provocadors i ridículs. Què hi farem? No ens ha d'estranyar aquest comportament dels espanyols, sempre acostumats a imposar tot el que volen.
Vaig parlar amb Paquita Aliern i ja està preparant la nova novel·la. De segur que gaudirem i la comentarem plegats. Et recomano, si el pots aconseguir a Barcelona, l'antologia poètica Lletres de casa, ja veuràs com t'agradarà. La vaig compilar en el moment més difícil de la meua vida, en plena campanya per les oposicions!!!
Una abraçada,
emigdi
Bocazas.
No
són xorrades, emigdi, em sembla que si vas a la policia, aniran a pel
desequilibrat (el Morigan). T'ho dic de debò, no són xorrades com deia
l'altre, és un cas d'assetjament informàtic. Tens proves i ho pots
demostrar. Ells sí que tenen l'IP del morigan i ho arreglen ràpid.
A més a més ens farien un favor a tots els internautes de la blogosfera de Vilaweb i del teu bloc en particular.
Salut!
Força! No aconseguiran sortir-se amb la seva!!!
Ànims!
<!--
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{mso-style-parent:"";
margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}
@page Section1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 3.0cm 70.85pt 3.0cm;
mso-header-margin:36.0pt;
mso-footer-margin:36.0pt;
mso-paper-source:0;}
div.Section1
{page:Section1;}
-->
<a href="http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/139950/#comments">comentaris a un apunt d'Emigdi</a>
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/139950/#comments
Desequilibrats mentals és el que sou.
Jo no vaig pels blocs de ningú (de ningú, ni tan sols dels fatxes com vosaltres) bombardejant fins a 250 vegades cap mail de resposta.
Marxeu d'aquí ja, fastigosos!!!
En un comentari anterior deia que lliçons, de segons qui, les justes, i ara tampoc voldria semblar que te les vull donar jo a tu, però amb la franquesa que soc capaç t'he de dir que tot el que esta passant al teu bloc que, vulguis acceptar-ho o no, t'ha de provocar algun que altre mal de cap, es conseqüència de no haver actuat al seu moment de manera contundent davant els insult i exabruptes que s'han anat amollant un dia si i l'altre també; no se si realment el que et pensaves era que si donaves la raó a segons qui el que estaves fen era donar la raó als espanyols o que l'estaves traient als catalans, no ho se, però el cert es que t'ha faltat altura i categoria per a tallar quan havies de tallar. Has deixat que el monstre s'anés fent gran i gran, potser que pensessis que l'animal es moriria tot sol d'inanició però es un animal que es va retroalimentant perpètuament.........i tu d'espectador, cada cop mes indignat ( cal reconeixeu ) però espectador i prou. Per començar a tallar-ho potser tampoc era absolutament imprescindible esborrar els comentaris, tal vegada n'hagués hagut prou en escriure'n algun que altre desqualificant i desautoritzant ( a l'estil de " a fer la mà ) però amb els "teus". Alguna cosa així com: M'encanta que sigueu nacionalistes catalans i independentistes com jo, però no puc acceptar ni tolerar de cap manera que s'insulti a cap lector del meu bloc nomes pel fet de pensar diferent" . Tant fàcil com això.
El darrer exemple el tens amb el comentari que he fet referencia. Em permeto recordar els comentaris que ell mateix va fer a un determinat apunt teu i la resposta que he rebut ja s'ha vist quina ha estat.
Se'm podrà dir que els insults no venen nomes d'una banda. Es cert, però jo m'atreviria a afirmar que mai des de "l'altra banda" s'ha insultat pel fet que s'opini diferent o un es declare independentista etc.
Tambè reconec que participar en un bloc d'aquests tipus ( literari/personal/polític ) amb un fort i legitim contingut de radical nacionalisme català i amplament compartit pels lectors, i no ser d'aquesta corda, pot comporta en determinats moments algun que altre enfrontament dialectic i que el fet d'escriure opinions radicalment contraries algú ho pugui considerar una flagrant provocació, però, una cosa es la vehement defensa de les opinions pròpies i el rebatiment de les al·alienes i l'altra la barroera i desqualificadora actitud d'alguns ( tres? ) i el constant recurs a l'insult.
Qualsevol observador imparcial veuria que la teva actitud ha estat excessivament complaent en tot plegat i que alguna cosa més haguessis pogut fer al respecte, nomes cal mirar si has estat diligent a l'hora d'esborrar ara que sembla t'ha afectat de manera bestial quan t'han enviat repetidament el mateix comentari, amb la qual cosa s'ha vingut a demostra que t'afecta mes la qüestió estètica que l'ètica.
Respecto les teues opinions, per suposat. Un cop et vaig demanar, quan usaves un altre pseudònim, poder-te dir per un nom, ja que és millor i s'agafa més franquesa.
Comencem pel principi. Tu no insultes i llavors no mereixes que t'insultin. A mi no m'ha agradat mai que et faltin al respecte. Ja t'he explicat moltes vegades la meua concepció blocaire, i la meua passió per un bloc que està funcionant molt bé. Em faig pesat repetint-ho, però tot ve pel fet de tolerar tota mena de comentaris. Em puc equivocar,però és així.
Discrepo totalment de la part final. L'actitud d'un dels espanyols que escriu per aquí passa tots els límits. No crec que ningú li acceptés en cap bloc. Et reptaria a tu mateix si li acceptaries en un bloc teu. Com pot una persona adulta ficar 200 vegades si cal, o quantes calguin, un mateix comentari al bloc d'un altre, i encara esperar que aquell li accepti com si no passi res. És un diari personal, que puc fer el que vulgui. Qualsevol altre, li esborraria absolutament tot tal com s'està comportant. I també et podria dir que ets condescendent amb ell, perquè el que està fent passa tots els límits de persona raonable amb una mica de seny. Em pots escoltar o no, potser les nostres discrepàncies ideològiques també et portin aquest cop a no escoltar-me, però cap persona amb seny faria el que està fent ell tot el sant dia. I potser torno a fallar en no esborrar-li absolutament tot, des d'un comentari raonable a una provocació, a una repetició de comentaris absurda i ridícula. Ara mateix t'ha aplaudit el comentari teu... que es miri a l'espill. Tu pots explicar bé, i ell actuar ridículament i contínuament, repeteixo a un bloc personal. Parles d'ètica i d'estètica... No és estètica, és que quan un s'adona que a un li dóna la gana fer això a casa teua, dius prou i ja està. Si em toca fins i tot guardar a estones l'apunt!!! On s'ha vist? quina persona no fanàtica faria això?
Sé que no em donaràs la raó, però aquí el perjudicat sóc jo i el fanatitzat ridículament un altre, perquè fanatitzar-se d'aquesta manera amb un diari personal està totalment fora de joc. Quant a ètica, et diré que tinc molt bon rotllo amb gent de molts partits i de moltes associacions. sóc força actiu i no tinc fama precisament d'actuar sense ètica. Fins i tot a classe, intento ser molt dialogant amb els meus alumnes, i no és sempre fàcil (ho acabo d'experimentar).
Bé, seguim dialogant, però no t'equivoquis defensant algú que es comporta com un hooligan, sigui català però en aquest cas espanyol, també molt radical com t'ho has posat referint-te a mi.
salut
Ja he repetit varies vegades que no he enviat 200 vegades (ni 250, ni 100, ni 50...) el mateix missatge. Això seria un bombardeig. Jo l'ùnic que faig es reposar el missatge que tu estàs obsessionat en esborrar una vegada i una altra. Tu l'esborres, jo l'envio... no es el mateix que enviar-lo 200 vegades.
No sé si ho entens...
250 deu ser el numero de vegades que tu t'has fet la mà enguany...
Anem a la policia, i els hi ensenyen tota la merda que heu llençat alguns aquí, a veure que passa !!!
Era interessant, i a més a més surt la intervenció de la dona major d'edat.
Bueno, com que veig que han passat 24 hores i Emigdi no vol explicar aquest embolic, ja ho faré jo. Es estrany es seu comportament perquè ahir li vaig enviar un e-mail a emigdi@hotmail.com explicant-li perquè estava inserint repetidament el mateix comentari. Veig que ell no ho vol explicar, imagino perquè ja el va fer estar en el paper de víctima, això li encanta...
No es tracta de cap bombardeig, ni acós ni bajanades semblants, i no vull que es condemni sense proves a persones que no tenen res a veure (vigilant, independent... de tot, anònim, de moment, etc...)
Bé, la raó es ben senzilla : simplement el que vull es col·locar el meu comentari al seu lloc original. Resulta que el senyor Emigdi, últimament téla mala costum de inserir els seus comentaris tallant l'ordre cronològic de les "converses", es a dir, se'n fot pel mig de mala manera i comentaris que estaven abans que el seu queden separats, i per tant es perd el fil del debat. Llavors, jo el que faig (ja ho havia fet més d'una i més de dos vegades) és un copy & paste de l'apunt, i tornar-lo a posar al seu lloc original.
Es veu que ahir el senyor Subirats tenia el dia una mica tort, i es va dedicar a esborrar el meu comentari cada vegada que jo ho l'afegia... i es clar, jo ho tornava a enganxar... aixì repetides vegades... (per cert, fa una estona ho he tornat a fer) fins que el senyor Emigdi, va petar i fa escriure aquest ridicul apunt.
Això es tot companys, no es un atac de la CIA, ni coses paregudes, podeu dormir tranquils !!!
Bromes a banda, si tens un comptador de visites (a banda del de Vilaweb) segurament pots control·lar la ID de l'assatjador. O en tot cas també pots fer servir la moderació de comentaris. Trist és arribar a això, però útil.
I el mes important, Emigdi, estas molt, però molt equivocat amb les teves evidents sospites sobre d'on t'han vingut els bombardejos.
salut
Es del tot inversemblant que hagis estat tant atent a la publicació de comentaris que en cap ocasió de les infinites que han hagut el vigilant no n'hagi enxampat cap, tot es molt "raro, raro, raro".
Anims!! Es una pena que una cosa de tan bon rotllo com hauria de ser un bloc personal, et porti aquests maldecaps. Fes el que creguis convenient i sobretot no deixi que t'afecti.
bon diumenge
Personatges com el masdenvergenc...fas veure que no t'agraden però es nota que et fan gràcia. I la veritat és que són o bé uns psicòpates o bé uns retardats mentals o bé unes persones que desprestigien els llocs on es posen.
Si hagués de triar...el Morigan vol debat: si no t'agrada és perquè només t'agrada l'autocomplaença i no la discussió
un gran psicòleg i em coneixes a la perfecció, saps el que m'agrada i el que em complau... xiquet... què t'he de dir? Tampoc no et faré canviar de pensament. Això de l'autocomplaença ho dius justament perquè no em coneixes, és molt fàcil afirmar-ho. Només dir-te que a tots els blocs amb contingut polític de l'ebresfera, no deixen publicar cap comentari que els porti el més mínim la contrària. I aquí hi ha molts que em poden atacar moltíssim i ho aguanto sense cap problema. I quant al masdenvergenc, també la teua psicologia et fa pensar que em fa gràcia. Pos pensa així, tant m'hi fa.
Jo també penso que el masdenvergenc li fa gracia al Sr Subirats... es com allò de Arzalluz : "ellos menean el arbol, y nosotrosrecogemos las nueces", doncs el mateix...