Correu Blocs | VilaWeb.cat
martainsa | Rodamón | dimarts, 11 d'agost de 2009 | 19:37h
Pel que es veu, una de les coses –quotidianes- de les quals en presumeixen els manhattians és el caos. “Aquesta és una ciutat de bojos! Cadascú va al seu ritme, hi ha gent de tot i per a tot, i tot plegat és un caos”. Podria estar d’acord en les primeres afirmacions. Però no en l’última.

Orientar-se per ací és senzillíssim. Tret del “casc antic” –també conegut com la part financera, on els carrers tenen nom-, l’eixample de la poma es va fer amb números. Ja me’ls imagine. “I ara que hem gastat tots els noms, què fem, ens esperem a tindre més història, per a posar-li noms als carrers’” “No home, no. Posem-hi números, i avall que fa baixada”. Aixina, no es precís conèixer les parts de la corona Catalano-aragonesa, ni l’ordre d’importància dels grans personatges masculins. Els números són internacionals i pronunciables. I després de l’u ve el dos. I punt.

Aquest, afegit al fet que Manhattan està rodejada per quatre cossos d’aigua –i una servidora, que és mediterrània per necessitat, sempre se serveix de les grans masses d’aigua per a orientar-se-, fan que abans d’arribar ja es puga saber com arribar als llocs.

Comentaris: 3
  • Re:
    Jodie| Adreça electrònica | diumenge, 1 d'abril de 2012 | 14:28h
    When you are in uncomfortable position and have got no money to go out from that point, you would have to receive the loan. Just because that should help you unquestionably. I take auto loan every single year and feel myself great because of that.
  • Dilució
    Príncep de les milotxes| Adreça electrònica | dimarts, 11 d'agost de 2009 | 23:52h
    És una manera com altra de diluir la història i el personal...emprar números.
    Per cert, t'has deixat parlar de conéixer els personatges femenins.
    I una altra cosa, aquests paios del Vilaweb són curiosos, perquè si pique en l'enllaç que hauria de dur al meu blog surt açò:
    S'han produit els seguents errors:
    idEl paràmetre no és un numèricQuè parits!Tingueu bon viatge, funcionaris; ara la vida ja no és diferida, serà "La vida directa".

    Vinga, a gaudir!
    • Gràcies!
      martainsa | dijous, 13 d'agost de 2009 | 05:01h
      Ja comentaré això de l'enllaç al senyor vilaweb, Príncep. Pel que fa als personatges femenins, els he deixats com a crítica perquè n'hi ha pocs o gens. Ja canviarà. Salutacions!

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm


Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats