VilaWeb.cat
jmsansalvador | dissabte, 25 de juliol de 2009 | 00:47h

Nit de festa major en un poblet de l’Empordà. Sota les faldilles d’un gegant, sona un telèfon mòbil. Tres quarts d’onze tocats. Malament rai.


L'Anna, col·laboradora d'en Màrius Serra, em dóna una notícia terrible, tal vegada previsible però inesperada. Aquesta tarda ens ha deixat en Llullu.

La Mamen, la meva muller, em fa adonar que aquesta nit el cel està especialment serè i que els estels llueixen amb una intensitat poc usual.

Carla, Mercè, Màrius ... Una abraçada.

“Recordo tenir la sensació de veure el futur. Recordo uns ulls humits a tocar d’un somriure gens forçat. Recordo la sensació de viure el futur.”
Màrius Serra. Quiet.

Comentaris: 2
  • Un greu terrible
    Montse | dissabte, 25 de juliol de 2009 | 22:53h
    Abans de llegir el teu correu ho havia llegit a les notícies d'Internet i també m'he quedat glaçada. Un greu terrible, terrible. Ja saps que "Llullu" és un llibre que des que va sortir que vull llegir. He passat moments inoblidables amb gent amb paràlisi cerebral, dels millors de la meva vida, i sempre m'havien interessat les referències d'en Màrius a la malaltia del fill.

    Quina sort, en Llullu, la família que ha tingut!

    Abraçades, Josep M.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
RSS 2.0 RSS Comentaris