Correu Blocs | VilaWeb.cat
Jordi Carbonell | SOCIETAT | diumenge, 19 de juliol de 2009 | 21:27h

"Perdona, però soc de lletres". Aquesta frase acostuma a dir-se  alhora de pagar després d'un dinar, sopar, copes, etc.. on els comensals son més de dos i a més senar. Ja no us dic res, si a més de senar el grup es de dos xifres. Tothom s'esmuny per fer la divisió. Per aixó aquests dies, ningú m'ha sabut dir les xifres del finançament, i el qué és més important, el que ens costarà als culers l'Ibrahimovic - perdoneu si el nom no està ben escrit, però el corrector fa dies que no funciona- . Segurament es deu, perqué els nostres politics majoritàriament son de lletres -advocats-, o funcionaris. I pel que fa al preu del davanter del Inter, es lògic, son periodistes. 

Això bé a tomb per l'orgia de xifres que s'han arribat a dir, i es diran, pel que fa al botí català 3000, 4000, 3888, 2150, etc... Els de CiU, més ben dit algú de CiU que no es de lletres, ha dit que hi hauran 319.719 habitans queden fora del finançament - espero no ser jo-. I en el cas del Barça, he llegit que costarà més que el Ronaldo, ja que sumen 45 de la compra, 35 en que tasen al camerunés, 7,5 del Hleb, 15 que els posen ells perqué si. ¿No haviem quedat que un jugador en el seu darrer any de contracte - en realitat son quatre mesos- no val res pel que fa a la seva venda?, es veu que en el cas de l'Etoo no, peró no feu molt cas, tots aquest que ens donen xifres, ja siguin politics o periodistes, son de lletres i no porten cap calculadora a sobre, com en els apats


Comentaris: 4
  • Alò, alò...
    josepselva | dilluns, 20 de juliol de 2009 | 09:12h
    Un altre aludit a l'aparell. En vaig parlar al bloc. Jo "soc de
    ciències" (encara que no se quines) i quan algun savi reconegut (com en
    Castells) em vol prendre el pel ja m'he afaitat la barba per si de cas
    i la propaganda em rellisca, però m'emprenya per la caradura i la
    prepotència de pendre'ns per imbécils. No ho som tan com semblem i
    ens ho apuntem a la llibreta, que "ya vendra el verano" i sabem qui és qui.
    Per cert, la foto és del sopar?. Déu n'hi do! :disculpa i disculpeu l'absència, però això nomes ha començat, en el proper no fallaré.
    I disculpeu també l'ortografia, que el corrector fa dies que no funciona, ja me'n he adonat, sempre em diu "no hi ha errors" i jo dic: cony, no pot ser, soc de ciències!

  • Telèfon d'al·ludits, digui'm
    norge | dilluns, 20 de juliol de 2009 | 03:03h
    Hola Jordi, com va això? Recordo perfectament aquesta anecdota del sopar de divendres a cala Herminia. Entre nosaltres no hi havia cap matemàtic ni cap economista, tot i que algú va preguntar-ho a en Jaume com si aquest ho fos (n'és?). En la meva colla, com que hi ha una banquera i un auditor, la cosa acostuma a ser fàcil en els grans sopars. És ben cert que sempre es diu aquesta frase, que sembla aquella de " Hi ha algún metge a la sala?"

    Jo estic la mar de content amb aquestes xifres del finançament. Tot i que tampoc soc de lletres. Però diuen que és el millor finançament de la història dels millors finançaments. Tenint en compte d'on venim, si ens tornen un euro més del què ens fotíen en concepte de solidaritat abans del NOU finançament, ja podem parlar de MILLOR finançament de la història. Uffff! Quín empatx de finançament! Com deia en Pepe Rubianes, ara... a disfrutar de la vida, els catalans i catalanes! Sexe, drogues, alcohol!! Òsti, que guai lo del fiançament. S'han acabat els problemes!

    Ah! Jo lo del Barça tampoc ho entenc perquè soc d'arts i oficis, però m'agrada això de l'Ibrahimovic (Tampoc sé si s'escriu així). En fi.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Els posts escrits per l'Anna. Sense censures
  • Els posts més llegits de cada mes.
  • Pensaments, opinions envers el mon de la empresa
  • Tots els post relacionats amb la pel·lícula. Trailer, fotografies del rodatge, estrena,etc...
  • Personal però explicable
  • Articles politics critics amb els nostres dirigents.I defensa de la politica catalana enfront la espanyola
  • Pelis, reportatges, curts, etc... De producció própia.
  • Qualsevol tema de la societat que ens en volta, i del ón en general

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 38 visites
  • Aquesta setmana: 434 visites
  • Aquest mes: 1695 visites
  • Des de l'inici: 132199 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 126 visites
  • Aquesta setmana: 1858 visites
  • Aquest mes: 8165 visites
  • Des de l'inici: 335107 visites



Creative Commons License
obra de Jordi Carbonell Segura està subjecta a una llicència de Reconeixement-Sense obres derivades 2.5 Espanya de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a www.mesvilaweb.cat <

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats