VilaWeb.cat
pvilarrasat | Catalunya / Països Catalans | dissabte, 18 de juliol de 2009 | 23:16h

La classe política de la comunitat autònoma està d'enhorabona. La que governa, és clar. L'altra, la que havia governat però ara no ho fa, està emprenyada. El finançament aconseguit és una victòria o una derrota? L'eufòria tripartita contrasta amb el desencís convergent. Ballen els números d'uns i altres. Sembla clar que la comunitat autònoma rebrà més diners que fins ara. També sembla clar que el que rebrà no és el què diu l'estatut aprovat per la comunitat autònoma i impugnat al Constitucional. Les diverses comunitats autònomes, totes, rebran més diners: miracle de ZP que ha engrandit el pastís a repartir! Tot plegat força inconcret, molt interpretatiu i per tant ja s'anirà veient si els dinerets que han d'arribar acaben venint i si milloren poc o molt els números de la comunitat autònoma.

Foto: trio xinès


Comentaris: 2
  • Ojectius alhora de finançar el finançament.
    Anònim | diumenge, 19 de juliol de 2009 | 13:21h
    Vendre Catalunya per 3.800 milions d'eures de finançament submissa sota els seus interessos a través de l'aval de l'Estat espanyol, alhora tanmateix de solucionar el problema de finançament avalat pel mateix Estat de la resta de comunitats que ja no reben tants fons de la Unió Europea desviats a l'Europa de l'Est i països tercers.

    Una càrrega financera que tindrà que soportar el conjunt de l'economia de l'Estat espanyol i els seus ciutadans amb una fiscalitat majoritària de regim comú com a unitat de mercat. 

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats