Correu Blocs | VilaWeb.cat
aniol | El fons del pou | divendres, 5 de juny de 2009 | 10:23h
Arran de l'històric 2 a 6 que el Barça li va clavar al R.Madrid al seu estadi, vaig llençar una promesa al vent: si el Barça guanyava el Triplet, deixava de fumar.

Aquell dia la Lliga ja hi era, al sac; érem a la final de Copa i a semifinals de la LLiga de Campions. L'empresa, tanmateix, era força improbable. De fet, Andrés Iniesta la va mantenir viva quatre dies més al minut 93 amb el golàs que tots revivim emocionats. Guanyar dues finals és (era i serà) molt difícil.

Si no recordo malament fumo des dels 17 anys. En progressió ascendent i imparable.

Una sentència també m'hi va ajudar. No és de cap filòsof ni de cap llumenera. És d'un personatge encara molt millor. Persona entranyable, imborrable i un guanyador. Diu així:

Res és difícil. Només es tracta de començar.

Helenio Herrera.

Avui fa tot just una setmana que no fumo ni un sol cigarret (i en fumava un paquet diari segur, i de tant en tant, paquet i mig).

Per a mi això és tan gros que ja em sento molt content.

Que duri, és clar...


sergi borges
Comentaris: 1
  • Ànims!
    aniol | dissabte, 6 de juny de 2009 | 11:19h
    Vinga Sergi, que tu pots! Quan et fallin les forces i estiguis devorant les teves ungles en un atac d'ansietat brutal clamant al cel per una cigarreta, pensa en el golàs d'Iniesta contra el Chelsey, pensa en el Pep, el Leo, el Xavi, el Gerard, el Carles... Tots estan amb tu.
    I l'any que ve més!

    Petooons!

    G.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Grans pel·lícules i aquelles que ens fa vergonya reconèixer que ens agraden. Com per exemple, Gladiator.
  • Apunts i entrades relacionades amb Argentina, un país amb el qual m'uneix una química molt especial i pel qual sento una estima profunda per la seva terra i sobretot per la seva gent.
  • Benvolgut/da,
  • Tot el que hi volgueu llençar, hi tindrà bona acollida. Confiem en el vostre "criteri".
  • Personatges públics i /o anònims que mereixen tot el nostre reconeixement i admiració.
  • Debats absurds de participació massiva. Per exemple, bata de guatimé contra pijama de franela.
  • Fets i gent de tot l'any 1973, el millor any de la història (per a un servidor i per a la nena del pou).
  • Vida i obra d'un dels intel·lectuals més importants -sinó el més important- de casa nostra
  • LLibres en estat pur
  • Vídeos de música, de bona música
  • Pel·lícules que no podeu deixar de veure perquè són imprescindibles per a les balances de l'Oktoberfest.
  • Pel·lícules totalment prescindibles i que tenen un punt d'irritant per la decepció que suposen. Pel·lícules que són al llindar de Quina merda!, però hi ha aspectes que les salven.
  • Coses que passen a llocs del món dignes d'un malson.
  • Aquelles pel·lícules per les quals us haurien de tornar els calés. Com per exemple Los otros o La guerra de los mundos.
  • f. [LC] Fet de parlar sense substància. En aquesta secció passarem pel sedàs dels Balances Oktoberfest algunes frases de personatges públics.
Llicència de Creative Commons

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 34 visites
  • Aquesta setmana: 586 visites
  • Aquest mes: 2098 visites
  • Des de l'inici: 77702 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 127 visites
  • Aquesta setmana: 1417 visites
  • Aquest mes: 5853 visites
  • Des de l'inici: 169551 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats