A la feina ha arribat un missatge provinent de l'Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera on comenten que els gols marcats pel Barça van ser detectats per diversos sismògrafs a Barcelona. És a dir, que les celebracions dels gols van generar petits terratrèmols. Aquí els gràfics:
Molt interessant. Una pregunteta, el sismògraf del IJA està al IJA suposo, molt a prop del Camp Nou. I al camp nou o el mini estadi feien el partit amb pantalla gegant? Perquè llavors estariem parlant d'un cas ja observat (veure enllaç), vaja, que seria més espectacular associar-ho al bot de cadascu a sa casa que al d'un estadi sencer.
Et vaig veure ahir a l'acte de Reagrupament a les cotxeres de Sants. Què et va semblar?
Salut!
http://en.wikipedia.org/wiki/Earthquake_Game
Si tothom va fer els bots i crits que varem fer el meu mariti jo no m'estranya que els sismògrafs ho detectessin jaja :-)
quin nivell :D