Correu Blocs | VilaWeb.cat
raulromeva | 1Eleccions Europees09 | dissabte, 23 de maig de 2009 | 07:37h
Després de l'inici de campanya, ahir per la matinada, a Sant Feliu de Llobregat, comença la voràgine. Ahir primer dia de campanya (Dia E-16). Al matí a Granollers, per promoure la creació de 5 milions de llocs de treball de 'coll verd' a la UE invertint-hi el 0'75% del PIB europeu. A la tarda reunió amb la Comunitat Palestina Catalunya per recordar, un cop més, el drama palestí i per denunciar l'incomprensible acord PSOE-PP per limitar el principi de Justícia Universal obrint així la porta a la impunitat de nombrosos dictadors i vulneradors de drets fonamentals. I finalment, al vespre, sopar amb 120 dones (i alguns homes), per parlar dels drets de les dones i la igualtat d'oportunitats, al llarg del qual m'he compromès a repetir com a membre de la Comissió de Drets de les Dones i Igualtat d'Oportunitats del PE (FEMM) en cas de resultar novament elegit el 7J.

Avui, dia E-15, de gira per Lleida (Aplec del Cargol), Tarragona (Platja Llarga) i annex del Sant Jordi (Festibal Libery).

Font: trobada amb dones vinculades a ICV i EUiA.
Comentaris: 2
  • Gràcies per donar suport a la causa palestina
    Clara | dilluns, 25 de maig de 2009 | 22:49h
    Gràcies Raül per donar suport a la causa palestina. Gràcies per donar suport publicament la via del  BDS (Boicot, Desinversions i Sancinons). Gràcies per comdemnar l'acord preferencial que la UE té amb l'estat sionista. Gràcies per reclamar el principi de justicia universal. Aquells que treballem dia rere dia per Palestina  no permetrem que l'estat genocida d'israel seguiexi sent inmpune davant els crims de guerra comessos.  Gràcies per estar al nostre costat.

    Per tot aquestes raons tens el meu vot. Espero que, un cop més, segueixis lluitant des de Brusel·les per Palestina.

    • http://www.mbtshoestrainers.co.uk/
      Administrator| Adreça electrònica | dilluns, 11 d'abril de 2011 | 10:47h
      This several pieces are very touching. (right now HuangTao tears) I from these
      moving story by many education inside, MBT Habari to
      how hard struggle, revolutionary beliefs, how firm has very good help and
      enlightenment. please MBT Shuguli
      your own comment on you in the spark set the prairie ablaze the role of ".
      HuangTao: I told the spark set the prairie ablaze ".to, MBT Sale can do I try to do for
      the books I very soulful. But work is everybody doing, I at best calculate a
      foreman.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 156 visites
  • Aquesta setmana: 2795 visites
  • Aquest mes: 10765 visites
  • Des de l'inici: 609914 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 1234 visites
  • Aquesta setmana: 13684 visites
  • Aquest mes: 59318 visites
  • Des de l'inici: 2423604 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats