Correu Blocs | VilaWeb.cat
lacarrau | divendres, 22 de maig de 2009 | 00:46h
Benvolguts amics i amigues,

després de les converses mantingudes amb les plataformes que promulguen el Boicot a Israel d'una banda, representants de les institucions catalanes per l'altra i d'acumular el màxim d'informació possible sobre els actes en els quals La Carrau era convidada a participar els propers dies 24 i 25 de maig a Acre, Israel, creiem convenient exposar el següent:

LA CARRAU CANCEL·LA LA SEVA VISITA A ACRE

Primer de tot volem deixar molt clar el nostre total respecte per al poble d'Israel i les seves diferents ètnies i cultures. També que la nostra participació en els actes era sense cap afany de lucre, ja que hi anàvem convidats, no contractats, amb la contrapartida més humana que econòmica de visitar uns indrets formidables i de veure de molt a prop formes de viure ben diferents a la nostra, tant pel fet cultural, pel seu tarannà, així com per les incongruències patents d'un equilibri de cultures i religions encara per resoldre.

Amb aquestes premisses les raons que ens han empès finalment a prendre la nostra decisió són:

-Perquè malgrat els nostres esforços en diferents direccions, persones, entitats i mitjans, no hem estat capaços de conèixer amb total profunditat la naturalesa dels actes en els que anàvem a participar.

-Perquè entenem i recolzem el discurs de la xarxa de plataformes per al Boicot cultural a Israel, entenent que, aquest boicot es manifesta no contra iniciatives personals sinó contra manifestacions orquestrades des de les institucions de l'Estat d'Israel.

-Perquè volem evitar de totes totes formar part d'un possible acte d'auto-propaganda de les institucions oficials de l'Estat d'Israel, i més concretament de l'Ajuntament d'Acre, de marcat accent ultradretà i xenòfob.

Comentaris: 39
  • què?....
    Miquel | dimarts, 30 de juny de 2009 | 09:47h
    què?.... actualitzareu algun dia el bloc per poder seguir com van els concerts?
  • actualitzareu el bloc?
    Miquel | dilluns, 22 de juny de 2009 | 14:03h
    què?.... actualitzareu algun dia el bloc per poder seguir com van els concerts?
  • FELICITATS.....
    Clara | dilluns, 25 de maig de 2009 | 18:52h

    ..... perquè la gent de la Carrau sou conseqüents,
    ..... perquè teniu compromís,
    ..... perquè acomanyeu la música amb actes coherents,
    ..... perquè mostreu solidaritat amb el poble palestí
    ..... per tot això i més, us agraïm la vostra acertada decissió.

  • Coratge i estima
    David | diumenge, 24 de maig de 2009 | 05:19h
    Enhorabona! Des de Veneçuela us envie els meus ànims i el meu respecte per haver prés la valent decisió de lluitar. I és que això és el compromís: resistir i combatre les seduccions del poder per atraure i manipular la cultura popular. Les crítiques que us puguen fer són les mateixes que es van fer als artistes que van fer boicot a l'apartheid de Sudàfrica.

    Sou reals, sou autèntics.

    Això permaneix...

    Això és estima...

    ...i coratge
  • Gràcies!...
    Aia | dissabte, 23 de maig de 2009 | 00:29h
    ...per escoltar, informar-vos i rectificar. Heu pres una decisió valenta i compromesa amb els valors humans que no entenen de fronteres. Salut!
  • Decisió equivocada
    Jaume| Adreça electrònica | divendres, 22 de maig de 2009 | 21:38h
    Doncs Israel és l'única democràcia que funciona a tot l'Orient mitjà, fins i tot terroristes com Hamas és poden presentar a les eleccions i sortir escollits, això ja és molt més del que és pot fer a l'estat espanyol.

    Ja m'agradaria veure si farieu el mateix si és tractes d'un país antisemita, misògen i homòfob com l'Iran.
    • Se t'hauria de caure la cara de vergonya
      Tania | dissabte, 23 de maig de 2009 | 18:30h
      JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA Siusplau, no em facis riure! Israel l'única democràcia a Orient Mitjà??? JAJAJAJAJAJAJA
      Quina distorció de la realitat per favor.

      Democràcia és que al 100% dels israelians els obliguin a passar-se 3 anys a l'exèrcit i si no volen els posin a la presó i surtin la majoria trastocats mentals per tot el què han estat obligats a fer (matar i maltractar alestins)?
      Democràcia és que bloquegin un territori que NO és seu i impedeixin la llibertat de mobilitat a la seva població a més de fer-los viure sota un estat inhumà de vexació i sense respecte als seus drets més fonamentals com a persones humanes?
      Democràcia és un estat religiós JUEU que no permet la cabuda d'altres religions, sinó que es defineix precisament per ser l'estat exclusiu dels jueus i practiqui l'apartheid a aquella població palestina àrab originària  no concedint-los els mateixos drets?
      Democràcia és un estat que tanca una població que no és part del seu estat per haver votat un partit escollit democràticament amb observació internacional prèviament finançat i fet crescut per ells mateixos (Israel) i fet servir després com a excusa per bloquejar la població d'aquell indret i fer-los viure dins de la presó a l'aire lliure més gran del món?
      Democràcia és obligar a una població a estar tancada a la seva ciutat sense poder moure's lliurement pel seu territori i haver d'aguantar humiliacions constants per part de militars plens d'odi i ràbia d'un exèrcit que ni és el seu?
      Democràcia és que un ciutadà israelià no jueu sigui empresonat per conduir per la seva ciutat el dia del Sabat?
      Democràcia és construir colònies en un territori que no és teu i connectar-les per carreteres on només els colons hi poden passar i si hi passen els autòctons palestins corren perill de mort?

      Tants i tants exemples et podria posar damunt de la taula que et demostrarien que això que dius no és cert i que les teves paraules fan mal i són molt cruels perquè estàs insultant al poble paletí que ha de sofrir unes condicions de vida que ni t'imagines i tens la barra de dir el què dius. Vés als territoris palestins ocupats i se't caurà la cara de vergonya si ets persona i tens sensibilitat per haver escrit aquest comentari que per mi només té dues explicacions: o ets un feixista i ja et va el rotllo o no tens ni idea de quina és la realitat a l'Orient Mitjà i t'has cregut el què t'han dit altres que saben i ja els va bé perquè així tenen el poder.

      De veritat que les teves paraules són cruels i demostren que no tens ni un pèl de sensibilitat humana.



  • Alleujat i esperançat!!
    Ramon Codinas i Fort | divendres, 22 de maig de 2009 | 16:52h
    Després d'haver llegit tristament i decebut el Diari de Terrassa d'avui divendres on, aprofitant la roda de premsa que van fer ahir els Minyons per explicar el viatge, s'afirma que vosaltres també anaveu a Israel, no puc més que donar-vos les gràcies per la vostra recent decisió. M'heu fet respirar alleujat ..i esperançat.

    Com ja s'ha dit rectificar és de savis, i encara més important, mai és tard per fer-ho. I estic plenament d'acord amb els tres punts amb els que heu resumit les raons del vostre posicionament.

    D'altra banda, i com ja ha dit en Carles Surià al principi de tot, amb el que no puc estar d'acord del vostre escrit, però, és amb el total respecte cap al poble d'Israel. Els raonaments que ell exposa ho defineixen clarament.

    De totes maneres, repeteixo, moltes gràcies i enhorabona. M'heu fet ben feliç.

    Joan, Càrol, Núria.. Una abraçada i fins aviat!

    -Ramon-



    (Per cert, tots aquests que tiren per terra la vostra decisió comparant qualsevol govern de dretes amb el que s'està fent de fa tant temps a Israel, esperem que algun dia s'adonaran de l'animalada que això suposa..)


    • Més segura que mai: Boicot Israel
      Nuria | divendres, 22 de maig de 2009 | 18:05h
      Tens raó Ramon, em deixa molt trista veure que hi ha gent que critica la decisió de La Carrau comarant un govern de dretes espanyol amb el terrorisme d'estat israelià, em sembla vergonyós. No obstant el què demostren és que són uns absoluts ignorants de la realitat que es viu allà i que no gosen ni informar-se bé, perquè actualment si ho vols pots arribar a informació més directa i verídica de la situació. A mi em deixa trista veure aquestes reaccions d'alguns que demostren que no tenen ni idea i gosen criticar sense arguments vàlids i mentint. He estat tres vegades a Palestina i he vist la realitat que allà s'hi viu i l'animalada INJUSTIFICABLE que hi fa Israel amb els meus propis ulls. Amb això ja està tot dit. No tenim dret doncs a fer un boicot com cal? Siusplau! Si els polítics no fan pressió l'hem de fer des de la societat civil per a aturar aquesta barbarie!
  • important
    lluís | divendres, 22 de maig de 2009 | 16:44h
    la cultura popular es del poble i per al poble..
  • Molt bé!
    Jacob | divendres, 22 de maig de 2009 | 15:55h
    Us felicito per la decisió que heu pres, i que hàgiu prioritzat la crida dels desposseïts per damunt de les catifes vermelles dels poderosos.
    El vostre gest és fer efectiva, i no merament retòrica, la solidaritat amb Palestina.
    Visca La Carrau!
  • Moltes gràcies!
    Bàrbara | divendres, 22 de maig de 2009 | 15:32h
    Moltes gràcies per prendre la decisió correcta, per decidir no formar part d'un festival de rentat de cara d'un estat sionista i xenòfob.

    M'entristeix veure certs missatges que ha deixat la gent en aquest blog... potser son altres terrassencs i terrassenques que s'han enfadat amb vosaltres per la decisió que heu pres. Potser s'han enfadat perquè els heu deixat en evidència, perquè val més la pena fer una sortida que no pas pensar una mica en les conseqüencies. 

    No val generalitzar, ja sabem que Israel no és l'únic que vulnera els drets humans. Quin discurs més demagogic que teniu! Segur que no tenim ni el poder ni la força per frenar totes les injustícies del món, però si se't dóna la oportunitat de posar el teu gra de sorra en una lliuta justa i no violenta, no voldries participar-hi?

    De nou, moltes gràcies Carrau. Heu donat una lliçó que marcarà precedents, i els que som solidaris amb el poble palestí, i conscients i coneixedors del que pateixen, us n'estem molt agraïts. Encoratjo a totes les persones que es basin en els mitjans de comunicació habituals per a forjar-se una opinió de Palestina i la seva gent, que s'informin una mica més abans de parlar, com vareu fer vosaltres. Sou un exemple a seguir.
  • Enhorabona
    Marc Jamal | divendres, 22 de maig de 2009 | 15:29h
    Per tenir principis i defensar-los en els moments difícils.
  • La cultura no es boicot
    Luis| Adreça electrònica | divendres, 22 de maig de 2009 | 14:52h
    Hola a tots.

    Us escric desde Terrassa per manifestar el meu desacord amb la bostra decisio, ya se que portara cua aquet misatxe per es el que penso. Segons el meu pare no es pot fer un boicot amb la cultura ya que qui realment qui el peteix es el poble no el gobern a qui realment tant sels hi en fot. Per aquesta rergla de tres les agrupacions culturals no podrien anar a actuar a valencia, ni a madrid perque governa un partit, no u obledem, d'extrema dreta, que fins no fa molt estava d'acort amb afusellaments per motius ideologics. Se gons aquesta regla de tres tampoc podrien fer el que saven fer a italia perque governa Berlusconi, ni a estats units perque te guantanamo, ni a Islandia perque cacen ballenes, ni al japo perque pesquen taurons, ni a la china perque no respecten els drets humans, ni ...

    La llista es interminable, si ens vasem en aixo desapareixeria la cultura identitaria dels pobles perque no podriem ferla enlloc. La cultura es del poble i per al poble.

    Tambe val a dir, aviso avans de dir res no i agi mals entesos (encara que segur que algu macusara de cualsevol rucada), jo defenso als Palestins, i estic en contra d'Israel, pero no oblidem que a Palestina trobem a Hamas que tambe mata nens inocents. Hamas tambe mata indiscriminadament, i aixo es igual de criticable que el que fa Isrel, perque posarse cinturons bomba i ferse esclatar no es precisament defensarse.

    Tampoc oblidar que Hamas bol implantar la llei musulmana de la cual tambe estic en contra ya que es profundament maxista, permet penjar als homosexuals, lapidar a les dones i tallar la ma als lladres.

    Ara mateix defenso a Palestina pero si sinstaudes el estat Palesti i implantesin aquesta lley no u dubteu que pasaria a estar en contra seva (cosa que no vol dir del costat d'Isrel.


    PS: Perdo per la parrafada pero necesitava diru.
    • Perdona noi, però jo també crec que et cal informar-te millor abans d'opinar...
      Anna | divendres, 22 de maig de 2009 | 18:29h
      Em sap greu Luis, però tens molt poca idea i coneixement de la situació que es viu a Palestina i a Israel. Abans de llençar opinions sense fonaments informa't millor siusplau. Llegeix i parla amb gent que hagi visitat aquella zona, parla amb gent que treballi en el tema i que t'expliquin què coneixen, què han vist i com realment és la realitat. Em compadeixo de tu, perquè dius coses que no existeixen. Com per exemple que els de Hammas es posen bombes que fan explotar en autobusos a Israel???? Em pots siusplau enviar la notícia on hagis llegit això?
      Em pots siusplau passar estadístiques del nombre de morts civils palestines que ha causat Israel i les morts civils (i no militars!) israelianes que ha causat Hammas en els últims anys?
      Llegeix-te aquest article per començar: http://miradacritica.bligoo.com/content/view/428354 (primer en anglès i tot seguit en castellà)

      I de pas pots començar a llegir els articles que es publiquen en aquesta web: www.palestina.cat. Articles de personalitats d'arreu del món, experts en el tema que parlen del tema i que potser et fan sortir una mica de la ignorància on vius. A més de poder consultar notícies de situacions diàries que s'hi viuen i que de segur que et fan obrir els ulls i descobrir moltes coses.

      I continuant, mira aquest vídeo d'un parlamentari britànic jueu! que va viure en primera persona l'holocaust nazi i fixa't bé què hi diu: http://www.youtube.com/watch?v=c8yUwdeFb2U

      Abans de llençar opinions et demano que t'informis bé i escoltis als què saben més que tu. Perquè és greu vanalitzar una realitat tant dramàtica com aquesta i posar-la al mateix nivell de la política dels governs de dreta del PP.
      Per últim, estic farta que els que no sabeu poseu al costadet de hammás als qui critiquem a Israel, als qui defensem Palestina. Siusplau, que això és de persones poc intel·ligents.
      Informa't millor abans de parlar Luis. T'ho demano. Serás una persona més lliure i més vàlida.

      Gràcies!


  • Perdona noi, però no en tens ni idea.
    Anònim | divendres, 22 de maig de 2009 | 15:37h
    Em sap greu, però jo també necessitava dir-ho.
    • la vida no es limita a dos bandols
      luis | divendres, 22 de maig de 2009 | 15:46h
      Tu tens la teva opinio i jo la meva, aixo no vol dir que tingem que ser enemic, o pinteu tot com si nomes i agues dos opcions. Y no se si es el teu cas, pero si el de molta gent que em donava explicasions com les tebes, pero veureo aixi tambe es intolerancia.

      Un altre aspecte es que el no estar d'acort al cent per cent amb tu no vol dir no estar informat, potse miro mitxans distints als teus o peotser miro els mateixos i tambe d'altres, cap diu la vritat absoluta i sa de contrastar, s'han de llegir tots els posibles, per mes falsos que et semblin perque sempre aportaran algo.

      PS: Si de vritat t'hinteresa saver si tens rao o no cuan em dius sionista no tinc cap inconvenient en nar a pendree un cafe i parlar tranquilament per siusplau, no acusem avans de coneixer.
      • No es tracta de 2 bandols per favor
        Sergi | divendres, 22 de maig de 2009 | 19:00h
        Sense que t'ofenguis, Luis, siusplau INFORMA'T. Has caigut en la trampa Luis. El què dius són tòpics i falsedats, ets la típica víctima que acaba creient tot el què li diuen i acabes caient en opinions no fonamentades que són les que afavoreixen al sistema, em demostres que has caigut en l'islamofòbia que tant bé va als grans d'Occident per justificar les seves ànsies imperialistes.
        Bé, et demano jo també que escoltis i que t'informis (i no a través dels mitjans de comunicació de masses, siguin del color que siguin), de pas podries anar a fer una passejadeta pels territoris palestins ocupats, veure documentals filmats allà, llegir alguns llibres sobre el tema... i ja veuràs com se't desmonten tots aquests tòpics que penses.
        Tu tens una opinió fonametada en falsedats i que sorgeix d'una desinformació absoluta perquè els teus comentaris et delaten, dius coses que no són certes com si fossin fets reals. I això NO és una acusació, és sinceritat.
        Pel teu bé abans de llençar-te a opinar escolta als que saben més que tu que t'expliquin. D'això se'n diu humilitat.
        No es tracta de 2 opcions ni de 2 opinions ni de 2 bàndols, es tracta de Drets Humans i davant d'això no hi ha opinions que valguin.




        • .
          Luis | divendres, 22 de maig de 2009 | 19:40h
          Responent a la teva crida; ja minformare cuan pugui.
          Tambe dir que no tinc islamofovia com dius, tinc molts amics islamics de moltes prosedencies distintes, com ja e dit en varies ocasions no estic en contra dels Palestin, lunic que dic es que tampoc son un exemple a seguir, encara que els defenso amb el que esta pasant, no es acceptable el que esta fent Israel.

          Ames, no se si me explicat be (com sempre sera que no, no soc gaire bon parlanxi, em costa ferme entendre), pero el que bolia dir amb tot aixo es que no es pot fer boicot amb la cultura, la cultura es del poble i per al poble i no dels gobernants, ames infundeix uns valors, i deixant de vanda la carrau, per exemple als minyons, que tant els critiqueu en altres puestos, el que saven fer es castells, i segons el meu parer els castels demostren que cualsevol, sigui de la edad que sigui, independenment de la seva forma fisica i per descomptat de cualsevol procedensia, ideologia, religio etc, i te cavuda i te el seu lloc fen la tasca que sigui.

          Si es poden trasmitir aquells valors alla, y a cualsevol altra part del mon on i agi conflictes aurem fet un pas endevant en la lluita que defenseu.

          Un altre aspecte que no entenc es el fet de criticar a la carrau (cuan encara volia anar) i a la resta de persones que i van i apollar aferrimament el fet que aquet estiu altra gent hi vagi a fer exactament el mateix.
          • La cultura és del i per al poble... però...
            Nuria | dilluns, 25 de maig de 2009 | 22:13h
            Estic d'acord amb tu, la cultura és del poble... però si el poble per al qual és la cultura està encegat pel seu govern que el manipula i li alimenta l'odi des de petit cap a un altre poble i cap a una altra religió, no serà hora que li fem veure a aquest poble encegat que s'està equivocant i que cal que deixi de permetre que el seu govern sigui terrorista?
            Qui escull el govern? El poble, per tant, el color del govern és reflex del poble, les polítiques i les actuacions d'un govern també són responsabilitat del poble que l'escull, o no?
            Si per ells mateixos no se'n donen compte, si hi ha impunitat absoluta al què fa Israel, si la comunitat internacional no mou ni un dit i permeten que continuï una ocupació il·legal i l'asfixia de la població palestina, no serà hora que la societat civil internacional (i aquells pocs israelians que se n'han donat compte) li parin els peus? I saps com se li pot parar els peus? Amb pressió internacional, amb pressió a aquest estat i govern per tal que canviï la seva política. Se li ha de dir que n'estem farts de seguir veient com Israel no respecta els drets humans dels palestins i aquí no passa res. És la força que tenim, la força del poble, això és la revolució, només amb el Boicot, sigui quin sigui, s'aconseguirà que també la població d'Israel comenci a reflexionar sobre el què està fent el seu estat, el seu govern. Com va passar a Sud-àfrica. Si no hi anem a actuar perquè diem que no volem col·laborar amb un estat terrorista i que no respecta els drets humans, i cada cop menys empreses, menys entitats, grups de música, el què sigui deixa de col·laborar-hi, s'ho hauran de replantejar. Ara mateix és l'única opció.
            Des d'Akko els palestins residents allà ens demanen que fem boicot a aquest Festival, la setmana passada va estar a Barcelona una palestina d'aquesta ciutat i ens ho va pregar: No veniu siusplau, és l'única arma que tenim per aturar aquest apartheid, aquesta ocupació il·legal i inhumana. I no només els àrabs ens ho demanen, ens ho demanen també els israelians jueus que estan farts dels seus fers i desfers del seu país.
            Si no fan cas a les Lleis Internacionals, si no fan cas als informes de les Nacions Unides, si no fan cas ni al Tribunal de la Haia, si no fan cas a la societat civil internacional, si no fan cas a la Declaració Universal dels Drets Humans, caldrà prendre una altra via, més contundent, si amb les paraules no se'ls pots fer entendre, si els polítics i els govern tanquen els ulls, caldrà utilitzar l'arma NO violenta de la no col·laboració amb un estat i un govern terrorista i assassí i amb un poble que ho permet. Si hi anem, si col·laborem estem donant el missatge d'aquí no passa res, continua fent Israel.
            Pensa-hi i veuràs com és el camí.


  • humanitat
    llaut | divendres, 22 de maig de 2009 | 15:16h
    Aquest suposat defensor dels palestins és un clar impostor, ja que repeteix totes i cadascuna de les tesis del sionisme, i no mostra cap coneixement ni respecte cap a la rica realitat cultural i politica a Palestina.
    Demostra una gran ignorància, no ja de Palestina, amb els seus atacs racistes, sinò fins i tot del català, per les reiterades faltes d`ortografia que s`hi poden llegir al seu pamflet.
    Cap incitació a la reflexió entorn d`uns arguments que no s`hagin ja mencionat als altres emails per part dels defensors del projecte sionista.
     Definitivament esteu molt perduts amb els vostres atacs, i no entrarem a respondre uns arguments tan pobres.
    Ignorància sumada a més ignorància i cinisme no ofereix cap optimisme, ni debats per avançar en una democràcia real,  sinò inhumanitat.
    Palestina vencerà, per què una gran part de la humanitat té humanitat. 
    • Matisos
      Luis | divendres, 22 de maig de 2009 | 15:33h
      Per comensar, no soc sionista ni racista, i si tinc moltes faltes d'ortografia, no porto gaire temps a catalunya pero mintento adaptar, com a minim faig l'esfors.

      Parles de ignorancia? potser no es britat que Hamas posa bombes a Israel matan inocents?, en cap moment e dit que estigues a favor d'Isrel, i no soc cap inpostor. Jo dic el que penso, t'agradi o no, i com a minim soc tolerant, y no insultu a ningu, no com as fet tu. en aquet mon no es tot blanc i negre, sino al contrari, no hi ha gairave res que sigui o blanc o negre, no perque palestina estigui patint atacs son sants, tambe tenen els seus punts dolents.

      A mes tu parles d'humanitat, cuan els suicides palestins no en tenen cuan fan esclatar un autobus o un restauran.

      Nose com us o feu pero sempre aconseguio donnarli la volta  a la truta i fer que les coses semblen el que no son, al final as conseguit que nomes critiqui a palestina cuan es a qui en part, defenso en aquet conflicte.

      Saber beure matisos no vol dir estar en contra de palestina y ser sionista com as dit. Israel no respecta el drets humans y es despresiable, abusan de poder, tancs contra pedras, per lo que demostren ser pitjo que els alemany al 1949.

      PS: No m'acusis sense coneixem ja que no en saps res de mi, i l'experiencia ma enseñat que no es aplicable la regla de "amb mi o contra mi", existeigen els matisos.
      • !!!!!
        flipada | divendres, 22 de maig de 2009 | 19:04h
        Luis, em pots enviar les notícies d'aquests atacs amb bomba a Israel per part de palestins a restaurants i autobusos que dius que es dónen habitualment siusplau? No sé, em sorprèn que no hagin aparegut a les notícies.
        Déu meu, el què s'ha de sentir...
        INFORMA'T BÉ ABANS DE DIR
  • música per obrir els sentits
    llaut | divendres, 22 de maig de 2009 | 17:10h
    Simplement et reitero, agraint- te d`entrada l`esforç d`aprendre el català, que els arguments que has fet servir, com els suicides, etc... no demostren que estiguis gens informat de la realitat actual a Palestina.

    Fa uns anyets que no n`hi han d`atacs suicides, tampoc expliques ni menciones l`origen d`aquest fenòmen, condemnable i complicat en si mateix, que té les seves arrels en un grup terrorista sionista, que actuava durant el mandat britànic.
    Tampoc n`hi havien hagut, de terroristes suicides abans, mai en la història, ni a Afganistan ni a India o Pakistan, fins fa uns pocs anys.
     
    La lapidació, per exemple, no es practica a Palestina, i si alguna vegada s`ha instaurat com a llei durant la seva història milenària, ha estat una llei jueva.

    I per demostrar-t`ho, i acabar amb sentit de l`humor, pr disculpar-me si t`has sentit atacat personalment, pots mirar La vida de Brian, on els Monty Python, humoristes britànics crítrics i conscients de la responsabilitat històrica, s`en foten bastant de l`identitat jueva i les seves contradiccions, a l`escena de la lapidació jueva.

    Seguiràs parlant de tòpics com si res,???


  • Gràcies Carrau!
    Marta | divendres, 22 de maig de 2009 | 14:41h
    Gracies per contribuïr a la lluita pels drets humans!

    L'únic camí ara és el BOICOT per aconseguir que Israel hagi d'acabar replantejant-se la seva política d'estat terrorista i genocida. també les desinversions i les sancions internacionals que també s'estan treballant des de molts indrets de la Comunitat Internacional.
    Volia dir-li al senyor del comentari que diu que La Carrau ha acabat cedint la pressió de 4 radicals palestins i que per això tampoc haurien de tocar en aquelles poblacions espanyoles on governa el PP, m'agradaria dir-li que primer de tot s'informi bé abans de dir bajanades com aquesta. Per exemple consultant la web del moviment internacional per al Boicot, les desinversions i les sancions internacionals a Israel: http://www.bdsmovement.net/
    I tot seguit fent un acte de reflexió per acabar entenent que a Palestina no succeix el què succeeix a Espanya, a Palestina es vulneren els DRETS HUMANS del poble palestí (i ho fa Israel) mentre que a l'estat espanyol per sort ja es repecten els drets humans més fonamentals de la seva població.
    Així que siusplau, intentem conèixer i deixar de ser ignorants abans d'opinar.


  • GRÀCIES CARRAU
    Nuria | divendres, 22 de maig de 2009 | 14:29h
    Estic molt contenta, heu pres la decisió compromesa, la decisió que pot realment començar a canviar les coses i permetre que en el futur el poble palestí sigui tractat com a poble humà digne de tenir drets. Us ho agrairan els milers de palestins i palestines que estan vivint en una situació constant de vulneració dels seus drets humans, us ho agraïm els catalans i catalanes que estem des d'aquí intentant que el poble palestí pugui viure en pau, us agrairan els israelians i les israelianes que tenen consciència real de pau i que també lluiten per a que el seu estat canviï de trajectòria i abandoni la política genocida i terrorista.
    Esteu fent una contribució molt lloable a la pau i als drets humans. Gràcies per donar exemple. Només així, ACTUANT i dient PROU, podrem aturar la barabarie israelí als territoris ocupats palestins, un granet més de sorra que sumarà als altres granets de sorra que des d'arreu del món estan posant cada vegada més i més persones.
    Desgraciadament hi ha persones que es queixen perquè o no volen entendre ni saber quina és la realitat a Palestina o bé ho saben i recolzen, per ser personalitats amb idees feixistes, la política i les estratègies d'Israel: Genocidi, Apartheid, Ocupació il·legal, terrorisme d'estat. No sé, a mi em deixa perplexa tornar a llegir aquest tipus de justificacions, no es tracta d'ideologies polítiques, ni d'opinions, ni de religions, ni de filosofies, es tracta de DRETS HUMANS. I em sembla terrible que hi hagi encara persones que no ho vulguin veure així. Siusplau, informeu-vos.
    Gràcies Carrau!


    • DRETS HUMANS???
      sergi | divendres, 22 de maig de 2009 | 14:44h
      DRETS HUMANS?????????

      Vols que et faci un llistat dels estats on no s'acompleixen fil per randa els drets humans??? Començant per l'estat espanyol que no permet a uns quants bascos poder votar democràticament els seus candidats...

      Siusplau, demaneu a Amnistia Internacional el llistat de països que incompleixen els DRETS HUMANS i els feu arribar a la gent de La Carrau perquè d'aquí endavant sàpiguen on poden i on no poden actuar segons els interessos de cada col·lectiu.

      Va home va!!! Carrau que no teniu personalitat pròpia!!!!

  • gràcies des de Terrassa!
    potxo | divendres, 22 de maig de 2009 | 12:11h
    un pas més i molt important per posar fi a la impunitat amb la que actua Israel. Gràcies pel compromís amb les necessitats més bàsiques de la població palestina,  amb els drets humans, i la legalitat internacional! Gràcies per la vostra coherència i per no amagar-vos i tancar-vos darrere de justificacions sense arguments! gràcies per escoltar....

    salut!


  • la pela es la pela...
    Txabi | divendres, 22 de maig de 2009 | 11:33h
    La pela és la pela... Decidiu el dia abans d'anar no actuar x 4 radicals palestins que us han guanyat la partida. Per fer 4 concerts mes a l'any heu deixat d'anar a Akko. Espero que no actueu a llocs on goberna el PP o el PSOE que tan mal estan fent als catalans... On actuareu?? JA vau actuar a València x la final de la copa. Una ciutat molt fatxa, però clar allà no passava res,oi?? Molt lamentable carrauerus!! Us ttenia un cert carinyu... que ara heu perdut.. ens veiem mai més!
    Salut!
  • La sol·lució més facil i politicament correcte
    Miquel| Adreça electrònica | divendres, 22 de maig de 2009 | 11:27h
    Lamentablement us han guanyat la partida.

    Crec que el poble d'Isarael és tant culpable de la seva situació com nosaltres ho erem quan hi havia el Paquito i crec que era una ocasió per mostrar què és el respecte.

    Salut!!
  • rectificar és de savis?
    PEP | divendres, 22 de maig de 2009 | 11:25h
    Carraueros, que ja tenim una edat!!! A veure si madurem i aprenem a fer les coses ben fetes. I abans d'acceptar una invitació, ens informem una miqueta i decidim amb coneixement de causa. Això de dir sí, i després no un dia abans de marxar... heu fet contents a una desena de radicals de la causa palestina, i tristos a un altre grapat de gent que tenia ganes de veure-us a Akko. En fi, espero que sigueu conseqüents en el futur i quan us plantegin un boicot a d'altres llocs on actueu, també sapigueu estar a l'alçada. I penseu que si ens posem a filar prim, us quedaran pocs llocs per actuar... temps al temps...
    • aprendre a madurar
      llaut | divendres, 22 de maig de 2009 | 11:43h
      no et comptaria entre els nombrosos manifestants arreu de Catalunya i l`Estat Espanyol durant els darrers dies de desembre i els primers de gener, durant les operacions criminals del vostre estimat estat democràtic sobre la població civil de Gaza...

      ...però et puc assegurar , tot i que no ho hagis vist amb els teus propis ulls, ja que devies restar a casa disfrutant de les notícies relacionades amb la carnisseria humana, que hi devien haver més d`una desena de persones, i més d`una desena de milers de persones també, i que no eren radicals... sinò una gran diversitat de persones, que es concentraren per demanar justícia i l`aturament de la barbàrie militar.

       em demano on rau la teva capacitat de determinar la radicalitat de les persones? segons el que et convé?

       i per què us escudeu en aquesta terminologia tan ambigua, per què no mencioneu mai el respecte fonamental als drets humans?
      Respongueu si us plau a alguna d`aquestes preguntes.
       
  • Gràcies
    Carles Surià | divendres, 22 de maig de 2009 | 09:40h

    Gràcies per no continuar donant joc a un estat racista que exclou a un 20% de la seva pròpia població, per no parlar del que fà amb els palestins dels territoris ocupats el 1948 i el 1967.

    No comparteixo peró el respecte cap al poble d'Israel. Tothom a Israel sap el que passa als territoris ocupats, tots hi participen militarment durant 2 o 3 anys de les seves vides. Encara són la gran majoria els que s'hi giren d'esquena i no volen veure el que fan. El respecte s'ha de guanyar i Israel en perd cada dia que passa.

    M'alegro de la vostra desició.

    Salut i lluita!


  • un pas col·lectiu per anar sumant
    alex | divendres, 22 de maig de 2009 | 09:35h
    Gràcies de tot cor, aquesta és una oportunitat per a què definitivament anem sumant, cadascú en la mesura del que pugui, en la causa a favor dels Drets Humans i la Pau al Mediterrani, des de la base i construint alternatives més humanes i respectuoses.
    Personalment us estic molt agrait per aquest gest de comprensió i compassió al patiment del poble germà palestí, des de la dificultat d`analitzar les informacions que ens arriven, tan mediatitzades com sovint cruels.
    Gràcies  
  • Enhorabona...
    aleix | divendres, 22 de maig de 2009 | 01:19h
    ... per la decisió. El compromís d ela gent amb projecció pública és el millor suport per superar la situació que es viu a Palestina. I per acabar amb la cínica justificació que des de determinades institucions i persones es vol fer del paper del sionisme.
    Una abraçada.
    • Quin mal fa la ignorància!
      GL | dimarts, 26 de maig de 2009 | 21:09h
      Jo no vull donar gràcies a ningú, a qui se li ocorre anar a Israel a fer veure que no passa res tenint el poble palestí com es troba des de fa ja més de 60 anys i després dels atacs a Gaza que TOTHOM HA POGUT VEURE???? I per tant plantejar-se i informar-se i reflexionar si es tenia present annar cap a Israel? Sí que us dono les gràcies, però, per aguantar els comentaris de gent ignorant o mal informada i/o enganyada que s'atraveix a nombrar als que lluitem per la causa Palestina "radicals", que bé, si és així jo em considero radical en la defensa dels drets humans. Estic segura que cap dels que critiqueu a la Carrau per la seva decisió compromesa amb els Drets Humans heu estat a Palestina, on us recomano molt anar per obrir els ulls.

      Endavant amb Palestina!!!

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats