Correu Blocs | VilaWeb.cat
sgordillo | Perfils | dilluns, 30 de març de 2009 | 00:08h
La casa gran de Joan Puigcercós, que segons apuntava la periodista Sandra Arenas a l'Avui pretén captar votants del PSC i d'ICV, obté la primera adhesió a Vic, una ciutat on a les darreres eleccions municipals ERC va protagonitzar una autèntica desfeta. ERC va baixar coincidint amb el canvi de candidat després d'unes primàries, i la CUP va ocupar part del seu espai. La reconstrucció interna i externa del partit independentista a la capital d'Osona coincideix amb l'anunci de casa gran de l'esquerra catalana inspirada per Puigcercós, que la setmana passada va presentar l'advocat Joan Ballana [bloc] com l'esperança blanca d'ERC a Vic, segons informava el potent portal Osona.com. Ballana va ser primer secretari i regidor del PSC a Vic, però va deixar els socialistes després d'una aposta de cap de llista a les municipals dirigida des de fora de la comarca que va acabar amb un resultat dolent a les urnes. Els últims mesos i anys, Ballana s'ha mantingut molt participatiu políticament i a nivell social, especialment a través de la xarxa, però sense militar enlloc. Ben vist per Iniciativa, amb molts amics encara al PSC local i festejat en els àmbits sobiranistes, l'aproximació a ERC d'aquest jove advocat s'ha visualitzat en un context de millora de les relacions entre els diferents sectors interns del partit a la ciutat (oficialistes de tota mena, reagrupats, urielistes, etc). A l'apunt Per Vic, som-hi!, Ballana explica el per què del seu pas.

(Us preguntareu a què treu cap aquest apunt. Aporto aquesta informació perquè quan vaig participar en un parell d'actes a Vic i Tavèrnoles per presentar el llibre i la comunitat de blocaires d'Osona, vaig tenir ocasió de sopar amb ells, entre els quals hi havia Ballana. Que aquest home era el centre de totes les atencions dels polítics de Vic vinculats a la xarxa, ja es veia. Que acabaria trencant la seva distància prudencial, també. Es qüestió de temps. L'única incògnita era per quina força política es decantaria.)

Comentaris: 4
  • sempre atent tu saül
    pere godayol | dilluns, 30 de març de 2009 | 15:29h

    sempre atent tu Saül a les joves promeses.A veure si la casa gran d´en Puigcercós ajuda a unir el partit

    • Doncs no han escollit un bon porter
      Anselm | dilluns, 30 de març de 2009 | 23:42h
      Si el que posen de porter de la casa gran és el Vendrell, que diumenge ja volia fotre al carrer un 63% dels que ja hi ha a dins, no anem bé.
  • Gràcies Saül
    Joan Ballana| Adreça electrònica | dilluns, 30 de març de 2009 | 09:40h
    Ei, gràcies Saül. T´agraeixo el post.  La meva incorporació al projecte d´Esquerra era el més lògic per l´espai natural en el que sempre m´he mogut. Què carai, m´hi sento a casa! Des de Vic, salut i país! Cuida´t.
  • trempera nacional
    jaume | dilluns, 30 de març de 2009 | 08:22h
    Doncs a veure si el tal Ballana ajuda a fer venir trempera nacional per allà Vic que són uns convergents nats



pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 120 visites
  • Aquesta setmana: 1479 visites
  • Aquest mes: 6483 visites
  • Des de l'inici: 1241944 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 514 visites
  • Aquesta setmana: 5918 visites
  • Aquest mes: 26921 visites
  • Des de l'inici: 1840901 visites

Últims 40 canvis

Notícies VilaWeb

ACN

ACN Política

ACN Societat

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats