Correu Blocs | VilaWeb.cat
edacrem | divendres, 20 de març de 2009 | 22:54h
Quan la victòria arriba tan de sorpresa que no portes ni cava per a celebrar-ho, quan veus que la repercusió al mitjans de comunicació és gairebé nul·la, quan només et feliciten els propis companys i companyes de lliga ...te'n adones que les bitlles catalanes encara tenen un gran camí per a córrer, per dir-ho finament, som el darrer mico de la cua. 

Ara bé, què significa per al Rajoler l'haver guanyat una lliga? L'impacte immediat ha esta una bona injecció de moral a tot l'equip. També ha servit per classificar el Rajoler Negre per al Campionat de Catalunya de Clubs, que tindrà lloc a Figueres. També és possible que algun dels nostres jugadors optin a jugar el Campionat Individual que es celebrarà a Castellvell.

És cert que les bitlles són un esport minoritari, i així ens tracten. Tot i això estem contents dels resultats, de l'esportivitat demostrada per tots els equips de la lliga, de l'organització, dels bons moments que hem passat tots junts i de la cohesió com a associació que ha comportat el fet de jugar junts i contra d'altres. El millor de guanyar i de perdre la lliga (el Rajoler Grana ha quedat el 6è) és que tots hem jugat per ser els millors, sense esperar sortir als diaris.

Comentaris: 1
  • FELICITATS!!!!
    Jordi | dijous, 26 de març de 2009 | 15:43h
    Hola Companys,

    Felicitats pel primer titol i ens veurem al Campionat de Catalunya de Bitlles a Figueres i si la copa Catalunya hi ha molta sort a Cabaces poder també

    Qui diu que no vau sortir a cap diari ....

    Al Diari Sport del dia 19 vau sortir....

    Ens veiem Aviat

    Jordi
    Club Bitlles COP
    info@bitlles.com

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats