VilaWeb.cat
castefadecamp | MEDI I SOSTENIBILITAT | dijous, 29 de gener de 2009 | 00:56h

AHIR INFORMAVA EL LEVANTE EN LES SEUES PÀGINES D'ECONOMIA QUE EL JUTGE DÓNA 5 DIES A LA PROMOTORA DE PORXINOS PER EVITAR EL CONCURS DE CREDITORS. AVALATRANSA LI RECLAMA EL PAGAMENT DE 249.159 € DES DE NOVEMBRE I ARA, EL JUTGE HA RESOLT POSAR EIXE TERMINI PER DEMOSTRAR LA SOLVÈNCIA DE L'EMPRESA. 


Segons informa, també, el diari digital El camp de Túria.com, l'alcalde va estar ahir en lloc desconegut per a la premsa que volia saber més del tema. Resalta aquest diari digital que les notícies que es consideren positives són amplament difoses, però quan n'apareix una delicada o no tan positiva, la resposta és callar i desaparéixer.

A veure si va a resultar que la crisi assoleix el que no ha pogut tanta mobilització popular: detindre el macro-projecte urbanitzador del Barranc de Porxinos. De totes formes, i dit siga de pas, nosaltres estem convençuts que el València CF ja ha tret el que volia d'aquesta operació especulativa: comprar barat i vendre car. És a dir omplir el pap. Allò de la Ciutat Esportiva pot esperar.

Més informació :

http://www.elcampdeturia.com/noticia.asp?ref=37953

Seguirem informant.

Comentaris: 1
  • NO US FEU IL·LUSIONS
    EL CORCÓ | diumenge, 1 de febrer de 2009 | 21:36h
    la realitat és tossuda i els capitalistes no abandonen les seues presses facilment. Us aconselle que estigueu a l'aguait, vosaltres i els de Salvem Porxinos, i no espereu miracles i si hi ha alguna escletxa per on foradar o detindre el projecte que la utilitzeu, perquè Nózar o el València o l'Ajuntament PPer no s'ho van a deixar tan a la lleugera.

     

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
RSS 2.0 RSS Comentaris