VilaWeb.cat
Llibre | dimarts, 13 de gener de 2009 | 15:33h

El Bloc compleix un any!

(Clica l'opció "Vull llegir la resta de l'article" per veure la informació sobre aquest primer aniversari)



Aviat farà un any que vaig donar d'alta aquest Bloc. Aviat farà un any que els objectius amb què vaig presentar Caducitat immediata van veure la llum a la xarxa de blocaires. I com passa sempre en aquests casos, potser és el moment de valorar la tasca feta fins ara i la consecució, o no, de les fites marcades.

 

La primera intenció era salvar de l'anonimat aquelles obres de narrativa (relats, novel·la, teatre...) d'escriptors i escriptores novells, que havien arribat a la publicació gràcies a l'obtenció d'algun premi literari. Crec que el sol fet de penjar una ressenya ja és un pas per aconseguir-ho o, si més no, així ho vull pensar.

 

Per altra banda, la quantitat de visites al Bloc (benaurades siguin les estadístiques) em demostren que la feina de recerca d'aquests llibres no ha estat en va, però (perquè sempre hi ha un "però") la minsa quantitat de comentaris em duu a considerar que no he aconseguit el segon propòsit: donar continuïtat a aquestes publicacions, ja que sovint les editorials i/o les entitats convocants se'n desentenen un cop elaborat el llibre (si no abans).

 

Amb tot, els pocs blocaires i internautes en general que en algun moment m'han dedicat el seu temps en forma de comentari, són els qui m'encoratgen a continuar endavant. Per tant, per vosaltres, pel vostre interès, per les vostres paraules, i pel que potser subjectivament considero que és de justícia, mantindré la línia proposada amb Caducitat immediata al llarg del 2009.

 

Això sí: voldria aprofitar aquest post per sol·licitar la vostra col·laboració i que em proporcioneu informació al voltant d'aquestes obres objecte de ressenya. No em puc comprometre a fer-ne una o una altra, però procuraré seguir els vostres consells.


I si algú té una novel·la, un recull de relats o una obra de teatre editada recentment perquè ha resultat guanyadora d'un premi literari (i s'acull a les idees base d'aquest Bloc), em pot fer arribar un exemplar a:

Sílvia Romero
Apartat de Correus 22240
08080 Barcelona

Gràcies a tots i a totes per visitar Caducitat immediata.

 

Sílvia Romero

Comentaris: 16
  • Bona idea
    Igor| Adreça electrònica | divendres, 24 d'abril de 2009 | 09:23h
    Hola,

    Aquest blog em sembla una magnífica iniciativa. L'he mirat i no conec els autors que comentes, amb el que obro noves finestres literàries... Que no tot són noms-marca al món.... Felicitats!
    • Hola,
      Llibre | dimecres, 29 d'abril de 2009 | 08:53h
      M'agrada que la intencionalitat d'aquest bloc et faci el pes. És, tal com tu mateix indiques, matisar que no tot són noms-marca, al món. I com que així mateix ho crec, provo d'aportar el meu granet de sorra amb aquest petit espai blocaire.

      Espero que ens tornarem a veure per aquí. Gràcies per la visita,

      Sílvia Romero
  • UN ANY NOMÉS? CARAM!!!
    Núria/ Estel RC | dimarts, 14 d'abril de 2009 | 12:57h
    Felicitats Silvia,   per  la teva trajectòria,   en entrar aquí diu molt de tu,   s´aprecia una dona treballadora,   entusiasmada,  deu ni do.   Que no decaigui mai!!!
    La meva enhorabona per tot.     Encara estic gaudint amb ISKANDER (una mica lenta,  però gaudint),  tinc cua esperant que l´acabi.   I després em vull fer amb un altre llibre teu Júlia M,  oi? què estan fent molt bona crítica els companys d´rc.

    Vinga un petó gran
    • Hola Núria,
      Llibre | dilluns, 20 d'abril de 2009 | 14:42h
      Sí, ja veus. Només fa un any que em vaig estrenar en això dels Blocs. Però de vegades em sembla que fa un munt de temps, que hi estic posada. I al llarg d'aquests mesos, m'ho he passat molt bé.

      Celebro que la lectura d'Iskander t'estigui resultant agradable. Ja ens diràs alguna cosa quan l'acabis. Si vols, entra a la web (www.iskanderllibreunic.es.tl) i penja-hi el teu comentari.

      I sobre la nova novel·la que m'han publicat: sí, efectivament, es titula Júlia M. i l'ha editada Pagès. Si al final et llences també a l'aventura de la seva lectura, ja em diràs què t'ha semblat (pots entrar al fòrum d'aquesta novel·la, dins la meva web literària: www.silviaromeroolea.es.tl). Si vols i tens ganes, és clar.

      Ens veiem potser per Sant Jordi? Bé, si no és així: fins la propera! I gràcies per la visita al Bloc.

      Sílvia Romero
  • Felicitats
    gypsy| Adreça electrònica | diumenge, 1 de març de 2009 | 19:47h
    Felicitats Sílvia! quina il·lusió, un any de blog, de tu, de cosetes variades, de vivències, de interessos per compartir!
    Que en siguin molts més!

    petons

    mariona = gypsy a RC= helena arumi en el món dels blogs

    • Sí que fa il·lusió
      Llibre | dimecres, 4 de març de 2009 | 14:20h
      Gràcies Mariona. La veritat és que sí que fa il·lusió, això de complir un anyet en el món dels Blocs. El vaig començar amb una mica de por, aquella recança de no saber amb seguretat si podria mantenir la periodicitat programada. però bé... el resultat, de moment, ha estat ben positiu.

      Gràcies.

      Sílvia Romero
  • enhorabona!
    mar| Adreça electrònica | dimecres, 28 de gener de 2009 | 08:00h
    enhorabona per l'aniversari!!!
    espero que aquest bloc no caduqui mai.
    una abraçada
    m
    • Gràcies.
      Llibre | dimecres, 28 de gener de 2009 | 08:25h
      Gràcies mar.

      I això espero: que no caduqui mai, malgrat que tot té un final (snif!).

      A veure si avui trobo un moment per penjar la ressenya d'aquest mes de gener de 2009, que ja estic tardant.

      Fins aviat,

      Sílvia Romero
  • Feliç aniversari
    Lluís Julian Barrachina ( a RC Calderer / Aprenent2)| Adreça electrònica | dimarts, 20 de gener de 2009 | 10:55h
    I felicitats per la iniciativa.....com només fa un parell de mesos que em moc per RC no m'havia assabentat d'aquest lloc tan interessant.

    M'he presentat al premi Recull que es fallarà en un mes, em comentaràs el llibre si guanyo? Sí ja sé que resulta una mica pretenciós i que d'aquí un temps, si no he guanyat, aquest missatge resultarà a més de pretenciós ridícul però ....que li farem per a mi els meus escrits són com fills, estic amb ells a les verdes i a les madures.

    Ara seriosament, en el poc temps que porto ficat en aquests afers de l'escriptura i dels premis literaris he trobat a faltar una més gran repercussió del fet de guanyar-ne un. Per exemple he guanyat dos anys seguit el Francesc candel i encara espero que em truquin de les revistes del barri per comentar el fet.

    Espero que ens veiem a la calçotada.


    Lluís
    • Hola Lluís
      Llibre | dimecres, 21 de gener de 2009 | 08:36h
      Gràcies per la felicitació. Tal com he dit en alguna ocasió per aquí, pel Bloc, la veritat és que el vaig iniciar amb molta il·lusió i aquesta encara continua (tot i que de vegades em resulti complicat complir amb els objectius).

      Referent al que em dius dels Premis Recull: per descomptat. Si tinguessis aquest cop de sort no dubtis a comentar-m'ho, perquè una de les dificultats que tinc, precisament, és assabentar-me dels veredictes dels premis i després fer el seguiment fins que l'obra en qüestió surt editada. Per tant, encara em faràs un favor si me n'informes.

      Ah! I sí: ens veurem a la calçotada. Espero que, entremig de la gentada, ens poguem saludar.

      Fins aviat, doncs,

      Sílvia Romero
  • felicitats!
    mjesus | diumenge, 18 de gener de 2009 | 22:36h
    per aquest any i per treure la pols d'aquests llibres poc mimats per les editorials.
    Segueix endavant, si la feina t'ho permet. És una gran treball.
    Salut i una abraçada.

    mjesus
    • Gràcies, mjesus
      Llibre | dimarts, 20 de gener de 2009 | 08:01h
      La veritat és que, al llarg d'aquest any, no sempre m'ha resultat senzill complir amb els objectius de publicació mensual. Hi ha períodes de punta de feina, èpoques de vacances... Però també la veritat és que vaig iniciar i inaugurar aquest Bloc amb molta il·lusió, i aquesta encara continua.

      Espero que durant el 2009 res no m'impedeixi mantenir la idea original de 'Caducitat immediata'.

      Una abraçada,

      Sílvia Romero
  • enhorabona
    esperança camps | dijous, 15 de gener de 2009 | 08:04h
    Per molts anys!!!!
    Molt bona iniciativa, aquest blog.
    Una abraçada
    • Gràcies Esperança
      Llibre | diumenge, 18 de gener de 2009 | 16:44h
      I gràcies també per visitar-me i deixar una mostra del teu pas per 'Caducitat immediata'.

      Espero de veritat que, amb alguna d'aquestes ressenyes, arribi a animar el suficient als lectors del Bloc perquè agafin el llibre 'x' de torn, i es llencin a l'aventura de la seva lectura.

      Fins la propera,

      Sílvia Romero

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
RSS 2.0 RSS Comentaris