Correu Blocs | VilaWeb.cat
antoni.vives | diumenge, 28 de desembre de 2008 | 11:35h
A qui pot sorprendre la decisió del Suprem sobre el català? És com si un àrbitre soci del Madrid fes d'àrbitre a tots els Madrid-Barcelona. No hi ha res a pelar, i per tant cal que treballem amb imaginació i decisió per anar fent al marge de jutges i enemics de la pàtria.

Passarà el mateix amb la sentència del Constitucional sobre l'Estatut. I més que estripar-nos els vestits, més que llençar-nos cendra al cap, caldrà saber què farem el dia després. Opto per fer servir el Parlament, per fer lleis que desenvolupin els articles derogats o retocats, lleis amb la força de la sobirania, la que sigui, del nostre Parlament. La resta tan sols serveix per marejar la perdiu i excitar la impotència.

Comentaris: 4
  • Bon any!
    Anònim | divendres, 2 de gener de 2009 | 22:17h
    Toni,
    Et desitjo un molt bon 2009, serà complicat i intens, però mentre hi hagi gent amb la teva empenta ens en sortirem.
  • Catalunya no ha sabut fer-se respectar com a col.lectiu i societat amb les correccions oportunes dels atacs feixistes soferts del passat més recent.
    Anònim | diumenge, 28 de desembre de 2008 | 14:56h
    Catalunya no ha sabut fer-se respectar ni és respecta a si mateixa per tant no pot aconseguir els altres la respecten. Alhora que perd la capacitat per respectar als veïns més proxims.

    Només cal veure la magnitut dels principals mitjans de comunicació en castellà autoritzats a Catalunya, que continuen en la seva súbtil i no tant súbtil atac a Catalunya de forma directa e indirecta amb les mateixes actituts pro-feixistes espanyoles del passat més recent.

    Quan tot hom sap que el quart poder i el més important és el poder informatiu i de difussió de la informació.
    • Quan Catalunya es fa respectar ni és respecta a si mateixa com vòl exigir que la respecten alhora que respectar els altres amb igualitat de condicions?
      Anònim | diumenge, 28 de desembre de 2008 | 15:02h
      Catalunya és cada vegada més anul.lada per la manca de respecte per part dels seus veïns en la mateixa proporció que perd la seva capacitat de respectar els seus veïns més propers.
      • ...
        Anònim | diumenge, 28 de desembre de 2008 | 15:20h
        Un poble sense capacitat d'exigir respecte i sense dignitat no té dret a ésser o existir com a tal.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Trias pel canvi! NoubarrisTV

blocs.ciu.cat

Blocsfera Cristiana

NoubarrisTV


Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats